Otsi

yamaha päramootor( uus)

1
2
03.12.2015 13:20
0
kalaoli tegin F4/F6 karpa joonisel punaseks detailide nr mille tootekoodid on erinevad. Kas sa mõtled nüüd seda bensuava kuhu nr 5 ja 16 sisse lähevad? Et see tuleb suuremaks puurida?
Jätke mootor talveks püstiasendisse, siis jääb kütus ujuki kambrisse ning see vaik tekib sinna põhja. vant mis sa arvad kui tihti pestakse läbi kütusemahuteid bensiinijaamas. Kui kütusemahuti hakkab tühjaks saama ja sa saad selle lõpu tökati, siis see on kvaliteetsest bensiinist kaugel. Sellepärast soovitan hoiduda maapiirkonnas olevast vanast bensiinijamast. Olen näinud palju moootried mis just halva kütuse tõttu ei tööta.
03.12.2015 17:27
0
Ma  tahaks teoreetiliselt mõned kahtlused esitada. Ei oska midagi ütelda 4hp muutmisest 6hp Mootori ploki ja saalede vastupidavusest. Kindel on see karburaatori düüside puurimine hea ei ole. Karburaatoris on õhukanalid ja nende kurvid, nagu ma koolist mäletan on sääl õhul kõiksugu toimeid küll kütuse pidurdamine ja muud värgid. Kuigi väikese paadimootori karpa on  ülimalt lihtsaks tehtud ja kõik avad hästi väljaarvutatud, siis isegi väike kriimuke düüsiaval võib bensiini kulu muuta kõvasti suuremaks. Minu arvates on kõige mõistlikum karburaatori vahetamine suurema vastu, kasvõi vahetükiga. Ma ei kõnele sellest, et  põlemiskamber jääb endiseks ja klapiavad. Yuu tuubis on kõiksugu meistreid näidatud kes näitavad kui lihtne kõik on aga hilistulemustest pole eriti teada. Bensiin on ääretult halb.  Veel tahan kõnelda küünlast. Kurat teab kuidas ma vahepeal ajasin segi tähise küünlal. Tähti on mitu aga üks täht mis pidi  R olema olin märkinud P ga. Ennem pika vedamisega tahmus küünal ära kuid vahepeal kiiremat sõitu ja lõi küünla puhtaks. Nüüd laskis vedada aga kiirel sõidul tahmus küünal ära ja hakkas vahele jätma. Panin õige küünla ja kõik toimis kuid varsti lõpetasin püügi ja täit selgust mul polegi.
03.12.2015 20:03
0
Kalaoli kas jagaksid mullegi oma nr. mind väga huvitaks kuidas vähese raha eest 4-6hp saaks. 
03.12.2015 21:06
1
Kalataavile niipalju,et ma pole ei maa- ega linnapiirkonnas bensujaamades tünnipõhjasid uurimas käind. Ka ei tea ma, kui tihti tünne pestakse. Võiksid valgustada ja ühtlasi maatanklad välja tuua, kus paadimootori bentsu osta ei tohiks ja ainult bockiga piirduda
03.12.2015 21:08
0
On veel üldse maal tanklaid? Või ongi kõik väljaspool pääliina "maa"?
03.12.2015 23:41
0
ma kohe huviga jälgin,kuhu kalaoli oma teooriatega välja jõuab...
 
04.12.2015 11:16
0
Eks ma ole ennem teadnud ka küünaldest aga nüüd pole sel teemal mõtelnud ja kõik peast läinud. Nüüdsel ajal polegi vaja mõelda, küsid poest ja ütled auto margi ning saad pakkumise hinnaklassis.  Ole meheks kalaoli, nüüd tuli mulle ka meelde.
04.12.2015 13:44
0
Mulle väga meeldib Tõstamaal, Merelaiu puhkekülast ca 1km kaugusel asuv Tõstamaa tankla. Tankimis aparaadid on ka retrostiilis analoog kelladega
Seal soovitan siiski ainult Bockiga piirduda
04.12.2015 13:51
0
Tänud kalaoli info eest!
04.12.2015 13:54
0
Jummal tänatud. Ma juba kartsin, et mu kodulähedane statikas kvalifitseerub ka maatanklaks
04.12.2015 20:05
0
Siinkohal tuli meelde mingi paar aastat tagasi tehtud kontrollreidi tulemus. Kontrolliti erinvates tanklates oleva kütuse vastavust nõuetele. Kõige sitem tulemus oli Statolil.
04.12.2015 21:29
0
Sealt Statoilist ostab ka Toobal? Ja paneb seisma. Küllap vajab vaiku suuremas koguses. 
04.12.2015 23:58
0
Kõige sitem kütus ,mis ma oma autole olen tankinud oli Savonlinna Nestes müüdud Arctic Diesel.-23 kraadiga hakkas see pask kinni jääma,hea et oli mingit kütuselisnadit paaki panna ja auto suri välja mäe otsas.Sealt alla veeredes onnestus ta lõpuks käima meelitada.
Eelnevalt Tallinnast Olerexist ostetud diisliga õnnestus Soomes 600 km maha sõita ja ei mingei probleeme.
05.12.2015 00:17
1
See on juba omaette jutt. Vbl. nad ei jõudnud lihtsalt seda kõige arktilisemat veel pütti kallata. Möödunud aastal oli esimeste külmadega massiliselt parafiiniks muutund kütte käes vaevlejaid.
Külmakraade polnd üldse palju, kümne ringis ehk, aga suvise muutis paksuks küll. Nn. vahepealne talvine vist kannatabki nii -20-22 ni.
 See möödundaastane on ka ainuke kord, kui ma kütteprobleemi kätte olen jäänud, kuigi tangin sellest kõige pasamast- Statoilist nimelt. Ja tangin palju ja aastaid ja igat sorti kütust. Mitte, et ma mingi nimetatud keti fänn oleks, aga jääb mugavalt kodutee äärde.
 Saed, trimmerid, muruniidumassinad, paadid, autod ja muud masinad- kõik olen selle küttega liikuma saanud ja pole ka kütte pärast vee peale jäänd.
 Tavaliselt on probleem ikkagi sitase paagiga sitas peremehes, mitte sitas tanklaketis
05.12.2015 06:54
2
Mul küll probleemid koguaeg kütusega. Otsa kipub jube tihti saama.
05.12.2015 15:57
0
Vant,väljas oli veebruar,arvan et isegi sommid olid selleks ajaks aru saanud ,et talv on laugh
Venno äkki sõidad liiga palju surprise
05.12.2015 17:46
0

 siis küll.
05.12.2015 19:54
0
Asi hakkab jumet võtma...
Jasponieki tsitaat
- Kõige sitem kütus ,mis ma oma autole olen tankinud oli Savonlinna Nestes müüdud Arctic Diesel.-23 kraadiga hakkas see pask kinni jääma -
No sel juhul peaks ju Soomes Hämenlinnast põhja poole kogu elu olema surnuks külmunud.
Neste Artic diesel ikka  -44 välja kannatab ning Neste suvine  - 20
Aga olgu....
05.12.2015 21:20
0
Ütlen ausalt ,et ka mulle oli see üllatav kuid paraku nii see oli.Tanklas sai tangitud kui Eesti kütust oli veel veerandi jagu sees ning peale sai lastud ca 50 liitrit.Sõita sain edasi ca 20 km ja siis hakkas jama pihta.
Ei toimunud ka mingit äkilist temperatuuri langus,pigem oli eelmisel õhtul Eestist tulles veel külmem ca -27.
Olen Eestist ostetud küttega sõitnud ka - 36 ja -39 kraadiga ,juhtunud pole midagi,kuigi tanklas oli kütte juurde kirjutatud -36.
11.06.2019 21:31
1
Tervist, küsin siit teema alt, Tohatsu 3.5'HP , soetasin uue, millal esimene õlivahetus teha tuleks peale sissesõitu? Pole veel pakki täiesti avanud, üks õlipudel kaasas, kas mootori ja jalaõlitus üks ringlus või käib äkki kahes kohas õli sees? Mu jaoks veel võõras teema, loll olla on ka loll olla
12.06.2019 06:16
0
Jalas õli sees tehasepoolt karteri mitte.
12.06.2019 08:37
0
Alusta juhendi lugemisest
i1
image
12.06.2019 09:30
0
Sissesõit peaks olema uuel mootoril 20 töötundi, pärast seda oleks hea õlid ära vahetada. Sissetöötamise käigus eraldub tavalisest rohkem metalliosakesi, kui õli mitte vahetada võib mootorit rohkem kulutada.  Kui ikka neljataktiline, siis mootori karteris ja jalas muidugi õli eraldi. Mootori jaoks tasub osta väike vaakumpump, sellega käepärane vana õli välja tõmmata.  Jalaõli vahetuseks on ka pumpasid müügil, mis liitrise pudeli peale käivad, aga üldiselt tuleb neile veel eraldi õige otsik/üleminek osta. Väikesel mootoril surub ka tuubist lihtsalt sisse.
12.06.2019 09:42
0
Mul 5hp yamul oli ettenähtud 10h pärast esimene hooldus.
i1
image
12.06.2019 09:55
0
Väiksemal mootoril vist piisab jah 10 tunnist ka.
12.06.2019 14:09
1
Kas teema 4hp Yamaha =>6hp on jõus ja kas keegi Tartus teeks selle ära?
13.06.2019 16:18
2
Täitsa tore kohe lugeda kuidas pessimistid asja maha teevad. Ise sai ka tehtud 4 yamu suuremaks ja 5 honda samuti. Kuna yamu kubatuur on suurem siis sealt annab pisut rohkem välja pigistada kui hondast. Madratsi taga oli puurimatta honda kiiruseks kepsuga mõõtes19 km h ja peale puurimist 24km h ja yamu saavutas 25 km h.  Ehk mida tahan õelda on see et kui ennem tuli madratsiga punn põhjas sõita et klissis püsiks siis nüüd saab rahulikult maha keerata.
13.06.2019 23:55
0
Kas jalaõli tuleb ka siis samal ajal vahetada kui karteri õli?
14.06.2019 09:23
0
Ütleks, et pigem ei tule. Oleneb küll sellest, palju sa sõidad, aga mina olen jalaõli vahetanud kord aastas, mitte tihedamini. Aastas üle 50h küll ei tule mul.
1
2
Palun oota