Otsi

Kuidas kalameeste autod täna hommikul käivitusid. vol 4

1
2
3
15
16
17
18
19
01.03.2018 18:51
2
2
Harjunud enda 3,2 ja 1,6 traktoritega, mis siiani peavalu pole põhjustanud, sai täna teisele poolele käidud proovisõitu tegemas masinaga, millele polnud isegi võtit vaja näidata, piisas kui see lihtsalt taskus on. Käimaminemist samuti ei kuulnud ehk teagi, mis moodi nende häbriididega maamees harjuma peaks.
01.03.2018 19:32
1
1
Häh tatid,mul tiksub (24/7)ja pole probelmit,pea käivitama ja vötit näitama,tuled toast välja ja raisk tiksub,soe ja puha
laugh
01.03.2018 22:44
0
3
Mul ikka nende külmadega auto veristava sea häält teeb, aga käima on läinud. Mitte just poolest pöördest. Vana diisel onsmiley
02.03.2018 06:16
1
1
....proovisin ka mitu pööret mootorile teha aga ei saanud,käimaläks enne kui plaan õnnestus.
02.03.2018 07:02
1
2
Panen auto äpist käima. Ei kuule mis häält ta käivitudes teeb. Aga kui välja lähen on masin soe  yeslaugh
02.03.2018 07:09
0
12
Ah, mis seal siis nii väga. Tuli pliidi alla, pajatäis vett tulele, vana pufaika radika ette. Ühe ämbri lased niisama läbi joosta, siis kraanid kinni ja teine sisse. Käsigaas peale, pool pööret vändaga ja tiksub. Vaata, kui sa väntad, siis hoia pöial samal pool sõrmedega, muidu kui tagasi lööb, võid pöidlaluust lahti saada. Kui väga külm ja aknad jääs, siis lähmad veel ühe ämbri sooja vett esiklaasile, jää on momendiga kadunud. Peeglitele kah, aga pead kohe sõitu minema, siis puhub kuivaks, muidu läheb uuesti jäässe.
02.03.2018 07:55
0
4
ja nii terve talve
02.03.2018 08:09
0
4
Käivitugu auto kuihästi tahes, alla -5 kraadidega igal juhul plokisoojendus järgi. Auto tervise huvides
02.03.2018 08:51
1
10
Tony äpp on palju vingem kui piibu oma
02.03.2018 08:59
0
6
Selle vädanaga käivitamisega tuleb jah ettevaatlik olla, ükskord mosset nii käima pannes tegin 2 meetrise õhulennu kõrval olnud põõsasse, lõi tagasi just sellisel hetkel kui keha raskus otse peal ja käed sirged, hiljem vanemad mehed õpetasid, et vändaga käivitamisel ei tohi kunagi keharaskusega vändata, vaid kätejõuga, aga ma siis vbl. 15 olin, palju seal seda jõudu ikka oli.
02.03.2018 09:32
0
7
Üks asi veel, et termostaat võta sügisel välja, siis käib vesi kogu süsteemis ringi, muidu tõmbab käredama pakasega radika kohe kinni.

Eks tuba vähe külmem ole ja aknad kipuvad pikapeale jäässe ikkagi minema, aga nu siis aitab marle sisse pandud sool. Tõmbad aegajalt selle nuustakuga esiklaasi seestpoolt üle ja saad jälle tükk maad sõita.
02.03.2018 13:14
1
7
Tony jutt kõige mõistlikum jah. Mul vana tegi 93ga alati nii. Mingit äppi polnud vaja, vist polnud tal seda äppi...ma täpselt ei mäleta.
02.03.2018 18:17
1
1
Mul 93 jaoks selline äpp
02.03.2018 20:02
2
4
Tony jutust oli kindlasti paljudele kalameestele abi. Paraku ainult vesijahutusega pillidele

 Paraku on kindlasti kalamehi, kel sapakas, vanakooli Porsche vms. õhkjahutusega aparaat.
 Kena video kuidas õhkjahutusega mootor poolest pöördest käima kargab külmaga
03.03.2018 00:29
3
2
Ma olen neljakümne õukaga käima ikka ajanud. Jube kilin on, kuid läheb küll.
 
03.03.2018 02:05
0
2
Pange  võimalusel defa peale + kaugpuldist  .Elad maal siis plokisoendi ja probleemi pole. Garanteeritud,et sinu mootor ei piinle käivitumisel. Endal automaatne defa ,aga ainult käivitamisel läheb tööle,plaan eraldi süsteem  teha.
03.03.2018 07:46
2
2
Milleks sellist jama teha et 40 käima saada.Tean mitmeid kellel karteri all niiöelda põrsasoojendaja vene ajast pärit. Vist 600w oli. Samuti tekk üle mootori. Kell lülitab sisse nii kuidas aja paned ja mingit muret mootor on vastu kätt soe.
03.03.2018 15:17
1
5
Kõigil pole seasoojendajat varnast võtta ju. Kehvad ajad
03.03.2018 20:06
0
2
Kui nii võtta, et kõik mehed on sead, siis...
03.03.2018 22:06
0
2
Kas kalamehed ka elekti- vôi hüibriidautodega sôidavad? Kas sellisetel ka käivitusprobleeeme esineb?
04.03.2018 19:56
5
1
Elektriautod on naistele. Nendega kaugele ei jõua. Va Tesla
04.03.2018 20:20
0
1
Elektrimootoril ja seega ka elektriautol puudub ju tühikäik, seega käivitumisega probleeme ei tohiks olla. Samas, ma ei oleks nii kriitiline elektriautode suhtes, enamuses kohtades, kus mootor peab töötama palju, pidevalt ja seda aastaid, on kasutusel ju elektrimootorid.
04.03.2018 20:45
0
1
Aga Tony, kuidas toll aal keema minemisega lood olid?
Ise mäletan, et 66-ga sai Peipusel käidud(ise olin muidugi poisike). Aga poisikeste kohus oli jääaugust pudeliga(ainuke pudel oli loomulikult pika, peenikese kaelaga viinapudel) vee võtmine ja radikasse valamine. Ja seda juhtus peris tihti.
04.03.2018 21:47
3
1
Toon elust enesest võrdluse, mil moel väikeauto 1,8 hübriid bensukas keskmise kuluga 6,7 on üle lihtsast prantsuse diislist 1,6, mille kulu pole üle 4,5 sama mugavuse juures. 3,9 on tavaline ja nii kümme aastat juba, mis on neis hübriidides, ma ei tea...
04.03.2018 22:11
0
2
vot nüüd saand si..agi aru.Ehk keski tölgiks nüüd.Tänud ette.laugh
04.03.2018 22:16
2
1
Väike mõttepainutus, mis siin jah pole päris kalasaamisega võrdväärne.
04.03.2018 22:30
1
1
vöibolla käivitusega?laugh
 
05.03.2018 07:03
0
1
Selle 66-ga olid sellised lood, et ainus asi, mis seal head oli, oli läbivus, muu kõik oli nii ebainimlik, kui veel olla saab. Nu vot ja siit nüüd tuleb ka see poisikeste pudelitega jooksmine. Kuna kabiini oli ääretult kehv pikal mehel ronida ja lühikest ei saand rooli panna, sest too ei ulatunud käigukangini, siis pidigi aja kokkuhoiu mõttes keegi reisijatest veepudelitega jooksma. Miks ta keema läks, sellele on vihje eespool- termostaat võeti talveks välja, et radikat kohe kinni ei tõmbaks. Siit nüüd väike vastuolu. Kuda saab keema minna, kui vesi süsteemis pidevalt ringleb ja samas ka jahtub. Saab küll, kui tagasi minna selle auto ebainimlikkuse juurde. Nimelt puudus tollel ju igasugune polsterdus, külm õhk käis vastu plekki ja kippus käredama pakasega jalgu ära võtma. Selle vastu oli rohi- auto nina kaeti üleni väljastpoolt kunstnahast kattega kinni. Ehk siis see oli termostaadi asemel, aga jälle häda- tollel polnud automaatset avanemis funktsiooni. Kuna juht oli pikk ja kabiinist ei viitsind välja ronida, et katet veidi irvakile lasta, siis kippuski madin keema minema ja nii need poisikesed pudelitega jooksidki. Nu ja, eks seal oli üksjagu seda katlakivi ka kogunenud, sellest ka soojusvahetus muutus ja muidugi kehvemaks.
05.03.2018 08:13
1
4
Elektriautodest nii palju, et nendel peaks külmaga aku mahtuvus kõvasti vähenema. Aga küllap sellegi vastu aitab leeklamp.
 Kui T 40 kargab leeklambiga soojendades käima, miks siis Teslale ei võiks kõhu alt soojendamine head teha. Lased akupaki soojaks ja sada lisakilti nagu maast leitud.
05.03.2018 09:05
0
3
Tesla istub öösiti ju soliidses häärberis varju all, saba seinas ja muudkui konditsioneerib kabiini, akusid ja teeb update'e. Hommikul on akud konditsioonis ja kabiin kah mõnna ning võid panna Peipsi poole nullist sajani 2,8 sekundiga.
05.03.2018 19:56
1
4
Aga tagasi?
06.03.2018 23:00
4
2
tagasi ostad kandilisi patareisidlaugh
07.03.2018 00:05
2
7
Vlassov võtab bellarussile sappa, nagu telekas.
26.10.2018 18:15
4
5
Esimesed miinused on juba ära olnud. Kuidas siis käivitusid kah?
26.10.2018 18:57
1
4
mo omad molotasid öö läbi oma koha peal ja kumbki neist ei üritanud ennast käivitada.
28.10.2018 17:57
0
1
Mu oma käivitub  iagkell kuni -15 lõdvalt .Edasi ei tea ,pole  õiget külma enam näinud. Ja  naastud  viskasin ka alla ära ,sest esmasp on suvekaga riskantne varahommikul sõita.
28.10.2018 19:37
4
3
Libe on küll, sõitsin 340km täna suvekatega ära ja õnneks avastasin alles nüüd koju jõudes, et täitsa klaas, järelikult viimased 100 oli päris libe, õnneks ei teadnud.
29.10.2018 07:10
0
6
Peabki veepaja tulele panema ja leeklambi välja otsima.
29.10.2018 09:11
0
1
Aegumatu VAG 1.9 TDI käivitus taas suurepärakuliselt
 
29.10.2018 16:46
0
4
Kuskil muuseumis tööl?
29.10.2018 17:13
0
4
Ei, lihtsalt ei allu üldsuse survele ning ei vaheta töötavat ja vastupidavat autot uuema, kallima ning veaaltima auto vastu
 
15.11.2018 19:45
2
0
Täna pidin autu vändast käima lööma.
Aku oli OTSad andnud.
15.11.2018 23:22
0
2
Kiidan Erkikese valikut. See 1,9tdi on üks väärt värk ja olgugi, et 21a vana kest ümber, siiski üks lihtne ja toimiv asi.
16.11.2018 07:49
0
0
Mul annab starter varsti saba :/
1
2
3
15
16
17
18
19
Palun oota