Otsi

webastod, defad

1
2
3
03.02.2012 14:46
otsing näitab, et on juttu olnud, mäletan kah, et on olnud, a kui tsekkama hakkan pole, nagu kustutatud oleks. ühesõnaga meil siin on paigaldamise pakkumisi olnud, kui keski asjaga seotu juhtub lugema võiks hindadest pajatada.
flm
image
03.02.2012 14:58
0
0
Millist siis täpsemalt ehk kas juhe seina, aku pealt või kütuse pealt?
flm
image
03.02.2012 14:59
0
0
Kütuse pealt võib arvestada 1.5-2k umbes. Lihtsalt aku pealt köetav spiraal, mida mulle kusagilt pakuti, on pehmelt öeldes naljakas idee ja eestis parkimiskohtade kõrval pistikuid eriti näe, ehk jääb vist ainult kütuse pealt toimiv.
03.02.2012 15:01
0
0
priit0001 silma jäänud, kes sellel teemal siin suud pruukinud.
03.02.2012 15:02
0
0
no defa peaks olema vooluvõrgust, 220v ja webasto siis kütte pealt.
flm
image
03.02.2012 15:06
0
0
Hinnad on ju kapitaalselt erinevad. Üks on 100 eurine keeduspiraal ja jupp juhet, teine on terve ahju süsteem2k euri. Eberspächeril ka kütte pealt süsteemid. Rekkamehed kiidavad. Kõigepealt tuleks otsustada, kumba tahad osta või kummast rääkida. Muidu võrdle nagu siga ja kägu.
flm
image
03.02.2012 15:08
0
0
Sry, sain valesti aru. Sa tahad lihtsalt konkureerivat pakkumist või?
03.02.2012 15:15
0
0
ei defa peaks ka salongi soojendama, vähemalt on sellised nö mudelid, maksavad sis rohkem, kui lihtsalt spiraal. huvi on tegelt webasto pihta.....a hinnad ja variandid vist erinevad.
03.02.2012 15:17
0
0
pakkumisi jah
põdras üks somm mainis, et tonn juurot, kui küsisin, et kas webasto peal. eeldasin, et Eestist saab soodsamalt.
03.02.2012 15:17
0
0
Kas keegi suudab mulle selgeks teha, kuidas Calix käima läheb.
Juhtmed on, puhur on, taimer on, aga taimerit kasutella ei mõista ja asja tööle ei saa...
03.02.2012 15:29
0
0
mõni asjapulk võiks jahh sõna võtta.oleks ka huvi.
03.02.2012 15:32
0
0
Mis asi flm on aku pealt köetav spiraal?

Ilmselt praeguse külmaga tunneb igast lisasoojusest rõõmu.Mul mitmel autol olnud 220 defa spiraal plokis ja ühel autol oli ka lisana 2kw puhur. Kui auto seisab elektrivõimaluse lähedal ja mingi aegrelee(mis võib olla ulmetark ja nädala kaupa programmeeritav või lihtsalt poest ostetud aegrelee) siis mu meelest üks lihtsamaid ja odavamaid lisakütteid.
Praegu kasutan esimest talve sihkest asja, et tehase Eberspächer ja miski anduri asemele on aretatud programmeeritav webasto kell ja miskit kilakola siiasinna vist juurde topitud, no ma ei tea, sõber tegi omale, kiitis, andis proovida, tegi mulle ka. Väga rahul olen. Mul tööle 10km ainult ja praeguste külmadega pean akut veits juurde laadima miski 3-4 päeva tagant, see Eberspächer ise akut vist ei tarbi, miski pisiküttepump, tsirkulatsioonipump, need ka vähe, a auto vent, mis peab uluma, et aknad puhtad oleks, see närib akut. Soojemaks läheb, siis semu paneb lisaaku. No rahul igal juhul selle variandiga.
03.02.2012 15:34
0
0
ehk õhtupoole tuleb asjapulkasid ka
03.02.2012 15:36
0
0
sepa, hinnaklassist ei taha mainida miskit ?
03.02.2012 15:50
0
0
Eberspächereid on mitut tüüpi: 1. Autot käivitades lükkab taha diisli/bena pealt katla ja hakkab sellega veevärki soojendama. Enamasti kasutusel commonrail diislitel. 2. Peaaegu sama mis eelmine, aga autot pole vaja käivitada, taimeriga ja hakkab ka salongi sooja puhuma. Moodsamad on puldiga.
3. Diisli/bena pealt katel, mis puhub otse salongi sooja õhku. Vanematel saab salongist käsitsi töö aja peale. Uuematel puldist.
Neid erinevaid nikerdisi on rohkem, aga need põhilised, mis meelde tulid.
Konkreetselt Defa kohta ei tea, aga peaks vist aku pealt olema.
Ühes autofoorumis just keegi müüs eberspächeri ahje ja vist pakkus ka komplekti. Ahi üksi oli vist mingi 3-4 sotti.
03.02.2012 16:27
0
0
Mul on selles mõttes tehase oma, et sihksele autole nagu transporter on see tehase poolt ette nähtud, kuna see modra ei suuda miskit põhjamaades vajaminevat sooja toota.
Kõige paremat hinnanumbrit komplektse uue Eberspächeri eest olen näinud jeepaises 350.00 GBP koos saatmisega lõpphind, ostsin kaks tükki, a müüja huiar, saatis raha tagasi, kaup otsas, a seoses külmade talvedega selliseid numbreid ei näe vist.

Mul oli eelsoojendus juba 84 aastal, mis koosnes 7 rublasest elektripliidist ja 50 kopikasest lumelabidast, jõudsin koju, ahi lumelabida peale ja auto karteri alla, juhe külge, hommikukohvi ajal juhe stepslisse, peale teist tassi kohvi jooksuga õue, auto käima, ahi autosse, seal õhkas veel klaasid ka lahti, luxus.
03.02.2012 18:03
0
0
Mul sõiduautol Eberspächeri bensu pealt töötav lisasoendus, mis kütab mootori ja salongi soojaks. Mudeli nime ei oska kohe öelda, aga mingi puldiga variant on. Saab puldist soojenema panna auto ja samuti kelleaja paika panna, millal kütma hakkab. Probleeme ei ole esinenud ja seadmega väga rahul. Eesti kliimas väga mõistlik ost. Kui autos ruumi on, siis lisaaku paigaldamine oleks küll selliste külmadega tarvilik. Uue akuga probleeme ei ole, aga kui juba aku mõned aastad vatti saanud, siis kipub külmemate ilmadega tühjaks tõmbama aku. Endal lisaakut ei ole ja eelmine aasta vana akuga eelsoendusel kaua ei saanud lasta töödata, kuna muidu pidi auto käivitamiseks täkku andma. See aasta uus aku ja veel pole probleeme olnud. Lisaks ka veel see, et kui näiteks ahi peale auto käivitamist uugama panna, siis läheb auto 3x kiiremini soojaks. Küttekulu on eelsoojenduse kasutamise puhul pigem väiksem või sama, mis ilma ahjuta ja külmalt käivitades. Oleneb kui pikkasid otsasid sõita.
03.02.2012 18:25
0
0
Ma enne hommikukohvi keeran auto käima ja tõstan tavalise soojapuhuri salongi soojendama. Kuniks võips nahavahel, siis on juba meeldiv autosse istuda ja tööle kimada.
03.02.2012 18:32
0
0
Kuna ei viitsi akuga joosta, siis huvitaks mind ka see värk. Piisaks sellest lihtsast "keeduspiraalist", mida saaks kodus juhtmega vooluvõrku ühendada. Kui keegi siin sellega tegeleb, siis võib vabalt mingi hinnapakkumise mailile pista. venno.pulk@mail.ee. Auto on VW Passta 1,9tdi, 66kw.
03.02.2012 18:33
0
0
Aastast 97
03.02.2012 18:50
0
0
Mina ostsin suvel Soomest odava vana oopeli.
Sellel on juhe kaasas..teed kapoti lahti ja pistad otsa stepslisse.
Üks pistik on veel kabiinis ka.
Pool tundi ja mul on aknad puhtad ja uksed tulebad 32 kraadiga ilusasti lahti ja kui mootori käivitan siis on kohe töötemperatuur peaaegu.
Nu soe igatahes.
Ooopel maksis 470 ja uus süsteem samasugune sinna autoremondis oleks maksnud 300 euri.
Ja siin nüüd mõtlemisainet eesti autoremontijatele...eestis maksab sama sõsteemi juhe ainuüksi 300 euri.siin kõik kupatus kokku koos panekuga 300!
Võin ka valesti öelda praegu...andmed on eelmisest talvest
03.02.2012 19:08
0
0
soomes on enamus vanematel autodel eelsoojendid peal ja majade parklates on pisikesed postid kus on aegreleedega pistikud, et ei peaks toast pikendusjuhtmega voolu vedama.
AzA
image
03.02.2012 19:25
0
0
Venno 220V võrgust ilmselt defa mõistlik.
Juhtmekomplekti ja ploki spiraali peaksid kuskil 100-200 saama.
Lisaks saab veel akulaadija, salongi puhuri, kaugjuthimispuldi jms.
Kõige kangem oli vast kuskil 600 või nii.
Siit saad pildi ette:
http://www.autostuudio.ee/tooted/browse/38-defa-soojendid-220v.html?sef=hc

Küsimus
pigem selles, mida soojendada tahad.
Arvesta paigaldus ka, kui just bläkk rokit pole.
03.02.2012 19:52
0
0
to.puhvel ja mugavus maxab aga hea raisk kui mingi kildi või nö. pulti vajutad ja auto soe , siis siga rahul
03.02.2012 20:09
0
0
Defa ja Webastoga tuleb mul hetkel tegeleda varahommikust hilisõhtuni.
Tüüpiline ju, et talv tuleb alati ootamatult.

Nende asjadega saan aidata, ehk siis hinna kalameestele sobivamaks teha:

Defa:
http://autostuudio.ee/tooted/browse/38-defa-soojendid-220v.html?sef=hc

Webasto:
http://autostuudio.ee/tooted/browse/39-webasto-soojendid.html?sef=hc

Ctek
akulaadijad:
http://autostuudio.ee/tooted/browse/18-akulaadijad.html?sef=hc

Kui
soovite plokisoojendust, siis saatke auto täpsed andmed. Sellest ei piisa, et masin on rohelist värvi ja kalamehe auto


priit0001@hotmail.com
56945152
03.02.2012 20:17
0
0
Uuhh, kus on priit0001 esimesel lingil Defa salongisoojendustel hinnad..
03.02.2012 20:20
0
0
Ma neid ahjusid ja plokisoojendusi juba üle 10 aasta paigaldanud ja remontinud. Webastot kasutades tehakse see viga, et sõidetakse liiga vähe. Rusikareegel on see, et niiakua kui soojendad, niikaua pead ka sõitma. Näiteks kui ahi järgi 30 min., siis pead ka järgmised 30 min. sõitma. Muidu saab aku üsna kähku tühjaks. Siis peadki akut täiendavalt laadima.
Soojendite hinda saab teada kui helistada autoeksperti. http://www.autoekspert.ee/defa/ Nad pakuvad nii Defat kui ka Webastot.
Kui autol on automaatne kliimaseade, siis vaja lisamoodulit(IPCU) salongiventilaatori juhtimiseks. See jälle maksab. Kella pealt saab kokku hoida(u. 100 euri). Paned lihtsalt salongi nupu(lüliti), või siis saab kasutada vana telefoni ja sellega ahju juhtima hakata.
Kui ise natukegi tehnikast jagad ja auto pole enma garantii all, siis saab ise selle ahju peale panna. Peab ainult mõnda asja teadma, välja uurima. Jälle kokkuhoidu u. 6-10 tunni paigaldusaja pealt.
03.02.2012 20:25
0
0
Sepa jutule lisaks. Paljudele autodele on juba tehase poolt paigaldatud Webasto või Eberspächeri soojendi. Enamasti töötavad need ainult sõidusoojendina sõidu ajal. Mootorid on muutunud tänapäeval nii ökonoomseks, et ei tooda piisavalt soojust mootori töötemperatuuri ja ka salongi kütmiseks talvel. Paljud ei teagi, et nende autol selline seade peal on.
Et muuta elu mugavaks ja istuda hommikul sooja autosse tuleb seda olemasolevat soojendit veidi tuunida. Webastol on olemas selleks spetsiaalsed komplektid:
http://autostuudio.ee/tooted/browse/274-c-kit-soidusoojendi-muutmine-eelsoojendiks.html?sef=hc
03.02.2012 20:27
0
0
Õhtust.Mul ka webasto eelsoojendus ja eelmine talv oli oi oi kui mõnus sooja autosse hommikul istuda.Suvi läbi ei näppinud seda ja nüüd enam ei taha koostööd teha.Puldis näitab ,et kõik toimib ja hakkab kütma aga kapotiall ei mingit kohinat ja sooja ei tule kuskilt.Tea kas se ahjusüsteem kottis nüüd?
03.02.2012 20:32
0
0
njah..täna siis juhtus see, ...tehase paigaldusega sõidusoojendi ei tööta...küll lisatud webasto kell ja sellelt juhtimine töötab....juhul kui auto ei käi. Samas panin tähele et ka peale auto seiskamist...koheselt webasto pealt juhtimine ei tööta, samas väike tsirkulatsiooni pump töötab.
auto siis Alhambra 2008
03.02.2012 20:43
0
0
priit0001.sa muidu kus kandis tegutsed,kas paigal kusagil või üle eesti?
03.02.2012 20:47
0
0
ahahh ok tartu nagu aru saan?
03.02.2012 20:49
0
0
meelis 89. Tõenäoliselt on soojendi põleti tuksis. Seda põhjsutab soojendis tekkiv kondents, kui seda ei kasutata. Tihe metallvill, millest kütus läbi peaks imbuma roostetab kinni. Ka suvel, vähemalt kord kuus tuleks soojendi tööle panna. Köhib end puhtaks.
Sulle aga tunnen kaasa, vajalik varuosa on ilmselt see kui on Webasto Thermo Top E/C/Z diisel:
http://autostuudio.ee/tooted/detail/45-thermo-top-e-c-p-z-varuosad/flypage/351-poletikomplekt-diisel.html?sef=hcfp
03.02.2012 20:50
0
0
Arvatavasti paljud päris kõigi asjadega hakkama ei saa, mul sihke jama oli, et kunagi see Eberspächeri põleti aju kooles, semu tellis kuskilt uue, vahetas, ehitas samas mulle webasto kellaga süsteemi, kõik nagu funkab, puhub läbi, küttepump tiksub, põleti hakkab tööle, seiskub, no ei saa hakkama, ma tahtsin ikka, et rsk olgu juba soojal ajal korras, semu ka nõus, et ise enam hakkama ei saa, et mine spetsialisti juurde. Roosna-alliku pakiautosse läksin. Kenasti siva korda tehti ootetööna. Küsisin ka, et kas õieti ehitatud see ja mis viga oli, ütles muidu kõik õieti, a tsirkulatsiooni pumba olete valepidi pand, a see savi ta meelest, põhiviga, et tööle ei hakand, et sumpa naftapläga täis paljudest mittekäivitumistest ja ajus miski veateade.
03.02.2012 20:58
0
0
nujah...mul oligi väike pump nädal tagasi vahetatud...sama pump, aga pistik teine. Sai vahetükk tehtud...ja kahtlus on et pluss miinus vale. Samas nädal ju töötas?
03.02.2012 21:21
0
0
Kui kellelgi vanem webasto ei tööta, siis saan Tartus arvuti järgi panna ja vaadata, mis viga ahi näitab. Et miks tööle pole läinud.
03.02.2012 22:02
0
0
Mu 2,5 obläädil lakkab Eberspächeri D3W töötamast ka siis, kui kasvõi 1 eelsüüteküünal läbi on. Nii et alati ei tasu kõige hullemat kahtlustada.
03.02.2012 22:25
0
0
Sul vist miski anomaalia, eelsüüteküünlad ja soojendi pole omavahel seotud.
03.02.2012 23:25
0
0
asi pole nii lihtne...peamiselt kaks varianti

analoog juhtimine ja läbi can bus....vot see viimane on igavene siga
03.02.2012 23:40
0
0
kaido75. Mis kogemust silmas pead?

Kui Tartus kellegi Webasto või Eberspächer elustamist vajab, siis tasub pöörduda aadressile Aardla 2b. Mu sõbral on seal kõik diagnostikavahendid soojendite testimiseks olemas + pikaajaline kogemus. Kalal käib ta ka
Kasutaja siin "emihkel"
03.02.2012 23:51
0
0
samas võib minna ka motohoovi
04.02.2012 00:16
0
0
Palju webasto voolu tarbib? Mul kütab auto soojaks aga siis enam akul käivitamiseks jõudu ei ole.
04.02.2012 09:27
0
0
Webasto voolukulu on 18-22W. Kütusekulu 0,33-0,54 l/h. Kõige suurem voolu tarbija on auto salongiventilaator, see peaks töötama võimalikult väikesel kiirusel kui seda on võimalik seadistada. Ekstreemse külmaga ära lase Webastol väga kaua töötada, piisab 20 minutist et mootor juba käivitamiseks soojem on. Kui sõidad lühikesi otsi siis vajab aku kindlasti tihedamat lisalaadimist.
04.02.2012 09:47
0
0
Ma avastasin enda jaoks säästuvariandi sihkeste külmadega, mul ainult kodust tööle ja tagasi praegu, mõlemas auto ukse taga, soojendil lasen pool ajast ilma salongivendita kütta ennast, siis panen vendi järgi. Kõik ei saa kindlasti seda varianti kasutada, kui auto kaugel.
04.02.2012 11:42
0
0
Kui külma mootoriga ahi sisse lülitada, ega siis salongiventikas kohe järgi lähegi. Salongiventikas läheb tööle alles siis kui ahi on soojendanud jahutusvedeliku +30 kraadini.See vanematel ahjudel. Uutel(EVO) juba natuke teistmoodi.
04.02.2012 13:16
0
0
Olen lasknud pikemalt soojeneda ja sõidud suht lühikesed hetkel. Salongiventikas läheb ise automaatselt tööle, teise astme peal, samas kui autol süüde sisse keerata ja salongiventikas nulli peal, siis enam salongiventikas tööle ei hakka, vist oli nii.
Olen kuulnud mõningaid tegelasi väitmas, et kui mootor töötab ei ole hea webastot enam töös hoida?
04.02.2012 13:54
0
0
to priit0001, oskad midagi pakkuda välja. Auto Ford Transit 2007 a diisel. Kui kellas programmeerida ahi tööle ja lasta soojaks, ning seejärel käivitada, jääb mootor niinimetatud avarii reziimi käima. Gaasipedaal ei tööta. Kui käivitada mitu korda, siis see anomaalia kaob. Pakuti väjaj, et mootori mass ja eelsoojendusahju mass on kokkupandud ja sellest tuleneb selline anomaalia. Pikk jutt aga ehk on sul arvamust. Ahi töötab muidu igati ok.
04.02.2012 15:48
0
0
2003 Touranil sünnist saati Webasto ajusi nussinud, kui teda kõige rohkem vaja, siis hui töötab. Kustutad arvutiga vead ära saad mingiks ajaks jälle tööle, rõhk sõnal MINGIKS. Miks ta lits ise ei võiks igal käivitusel mälutühjendust teha? Kõige levinum viga "flame out", no türa süüdaku uuesti siis. Pole ainult minu autol see viga, paljudel VW omanikel sama nuss. Sellise ilmaga saad Raplast- Tallinnasse sõites sooja 90kraadi peale alles peale Urget.
04.02.2012 17:17
0
0
boss73
Kehvast massiühendusest on ennegi anomaaliaid ette tulnud. See on selline viga, mida tavaliselt ei taibata otsida. Gaasipedaaliga (ilmselt elektrooniline reostaadiga) ei tohiks Webasto kuidagi seotud olla.
04.02.2012 17:23
0
0
Kle Priit.Kas bensukal se soojendi põleti parema hinnaga?
1
2
3
Palun oota