Otsi

Buraan

08.12.2012 13:21
Sooviks nõu , kui keegi aidata oskab. Buraan soojaks minnes sureb välja ja käima enam ei lähe enne kui ära jahtub. Milles viga võib olla?
08.12.2012 13:46
0
õli viga
08.12.2012 14:25
0
Sea võib olla mitu viga-hõre mootor,süütepool haige,lisa õhk jne. Pildi taga peaks tel nr olema helista.
08.12.2012 15:14
0
Ajasin täna oma vanakese käima, käib ainult siis, kui kätt ees hoida õhuvõtu aval. Karpa puhastatud ka, kuid ei mingit muutust. Ilmselt on segu liiga õlirikas. 5 aastat seisnud. Panen mõnipäev uue bensiini sisse ja proovin uuesti.
08.12.2012 15:27
0
Sai endal ka alles hiljuti käima pandud.Kõik tiptop aga miskipärast soojaks minnes sureb välja. Peab süütepooled teiselt buraanilt võtma ja ära vahetama , vaatama mis siis teeb.
08.12.2012 20:26
0
Kui soojast pärast? Kas siis kui õhuklappi enam ei kasuta käib ikka veel edasi, või koos õhuklapi avanemisega sureb välja? Proovi näiteksuuel käivitamisel lasta sutsakas roostes poltide avamise aerosooli karpasse, et mis siis teeb?
29.12.2012 10:27
0
Lihtsalt küsiks seda, kui rikka segu kasutajad teevad Buranile. Ma panen autooli 1:20 le. Suitseb mis hirmus, aga kuumaks pole läinud ja kulumisi pole ka väga täheldanud. Kunagi üks kutseline kalur ütles, et mida rammusam seda kauem käib ja andis sellise soovituse.
29.12.2012 10:44
0
autool ja rikas segu?
gut!
29.12.2012 10:49
0
Ohh. Ega rikkus pole ainult milfid ja võrrid
. Mõnele autool ka suur asi.
29.12.2012 10:56
0
sul on õigus.
loodan, et moded mu lühinägeliku kommentaari siit kustutavad.
29.12.2012 11:24
0
Ma ei saa nüüd aru, millest aru ei saada. Autool, ehk siis vene bensiinimootorite õli. 2 T mootorile on rikas segu see, kui õli valatakse sisse, ehk siis rikastatakse määrde omadusi. Autool on väga rasvane võrreldes tänapäevaste spets 2T õlidega, Buraanil on ka teise silindri jahutus puudulik, et kui on raske sõit, siis põletad niiöelda ventika suhtes vaadates tagumise silindri ja kolvi maha.
1:50 mootorsaagide ja muu kodutehnika segu on kuivem, kui 1:20 le. Seega 1:20 on rikas segu!
29.12.2012 12:13
0
Seal foorumis kirjutavad ,et sissesõidul 1/20 muidu 1/25 1/30 sedagi tundub üsna palju olevalt pigem 1/40.
29.12.2012 12:22
0
kui mööda peipsit sõidad lopjaka sees siis soovitan ikka 1/25 on kintlam,tean oma kogemusest
29.12.2012 13:10
0
krt, rikastage parem uraani!
29.12.2012 13:27
0
Vaata, kui aega palju siis hea vene asjadega jeblada. Käima panek on juba tõsine teadus
Käima jäämine praegu selge, sõidan ühe käega ja teist hoian õhuvõtu ees ja annan vähekese haaval peale. Sedasi käib nagu kompu. Lääne saaniga, vaata kui igav
Istud sadulasse ja hoiad aind lenksudest kinni
Kui saaks mõne lääneka kõrvuti lintidega, poleks ka paha. Seda uut töösaani nüüd ei taha juba hinna pärast. Miskit sellist, mille pealt Buraan maha viksiti
29.12.2012 13:39
0
vanatehnika ja venetehnika entusiasm on tegelt lahe.
a uvitav- kas on mõni selline tegelane meil siin, kes nt. Družbaga metsa käib harvendamas?
29.12.2012 13:44
0
Selleks, et seda teada saada, tuleb sul vastav teema teha. Mitte risustada teiste teemasid. Oma nüride küsimustega. Näiteks.
29.12.2012 14:10
0
Avastasin, et karpa pea kaanes on üks tühi auk, kust pronks hülss on irdunud. Probla siis selles, et käib ainult siis, kui kätt ees hoida õhuvõtu aval, ehk siis lisaõhk, või ei saa kätte.
See auk enne segu siibrit, et ei tohiks mõjutada eriti, aga avastasin gaasinõela tagusest käigust, kui olin düüsi välja keeranud, imepeenikese kiu ja sellest piisas.

Druzbaga vaevalt, tänaste metsaharvendajate seljad on selleks liiga nõrgad
Kui juba Druzbast jutt tuli, siis mmmm see puudutab pea kõiki vene tehnika asju, millel süütepool on mootori läheduses. Et kui see aparaat on peale mõningast seismist käivitunud, siis ära jäta enne seisma, kui on käinud mootor korralikult kuumaks. Selle aja peale peaks olema ära aurustunud ka süütepooli kogunenud niiskus ja järgmisel katsel käivitub ilusasti. See ka Druzba sündroom, hoovis käima, prõnn-prõnn, seisma pagassi ja 30 mintsa möödudes ei käivitu enam. Mootorist õhkuv soojus ja ka pooli enda mõne sekundiline vooluahelas olek tekitasid pooli kondensi ja ongi lühises.
29.12.2012 14:21
0
ääää, a kuumaksköetud ja kuivatatud süütepool ei kogu samamoodi endasse seda kondentsi, kui maha jahtub w??
29.12.2012 15:10
0
Mingil ajal ikka kogub, aga mitte enam nii hullusti. Miks, vot ei oska öelda. Ma tavaiselt oma Dnepriga ka peale käivitamist teinud ringi, aga see kevad käima, kohe seisma, et kiiver tuua ja hambad! Mitu tundi lasin seista, enne kui uuesti proovisin ja käima sain. Peale pikemat tiiru ei olnud terve suvi enam probleemi. Välja arvatud üks karpa jama
Kus oli kadunud pronksist #pime# ja ma arvasin, et see auk peabki lahti olema. Loll ei võibd ju kohe teise poole karpa pealt vaadata
29.12.2012 15:11
0
kle oohohh, siis pole tal kusagilt seda kondentsi võtta ju, kui mootor korralikult soojaks on köetud-ponjal!?
29.12.2012 17:53
0
nihuijaa ne ponjal, Ain.
korralikult köetud mootoriruum jahtub kah, kui mootor kunagi seisma jätta.
küllap sinna ka soodsate tingimuste olemasolul see va kondents taas tekib..
30.12.2012 14:30
0
Kondents ei jõua aurustuda minuti -kahe jooksul. Kui aga terve kapotialune soe, siis võtab too niiskust vähem ligi pikemal jahtumisel. Aga alati leidub erandeid, pane kapoti alla tavaline vatitups ja vaata, kuidas toimib.
31.12.2012 00:04
0
Vatt on jah jäme kondentsikoguja sul..
31.12.2012 10:05
0
Vatitups lööge naisele püksi ja lass kogub seal kondentsi
31.12.2012 12:06
0
KÕVAD KONE KOGUJAD OLETE ISE KUI MUHVIGI EI TAIPA! HÄÄD AASTA LÕPPU!
01.01.2013 10:18
0
Mootorsaagide trimmerite jne. kahetaktiliste küttesegu peab olema 1:25-le, kui segu tegemiseks kasutatakse mineraalõli ja 1:50-le kui kasutatakse sünteetilist õli. Jutt puudutab kahetaktilistele ettenähtud õli. Vene autool on mineraalõli ja vahekorras 1:20-le ongi juba rikas ja suitseb.
01.01.2013 10:23
0
Aga unustada ei tohiks, et rikas küttesegu tahmab küünlad ka kiirelt ja hilisem käivitamine raskendatud või võimatu kui mootor pole normaalse töötemperatuurini soojenenud ja töötanud.
03.01.2013 19:24
0
Tartus on üks tore mees,nimeks Rekkand Indrek.Ta on palju Buraane tööle pand ja piirisaare kalameeste Buraane remontind ja need tänavad teda.
23.03.2013 12:28
0
Tuleva nädala lõpuks on mõned tihendid ja uus karpa olemas, vast saab siis normaalselt käima.
23.03.2013 19:31
0
KÕIK VÕIB UUS OLLA,AGA KÄIMA ÕIGELT EI SAAA...
23.03.2013 19:35
0
Kui ma õigesti mäletan siis oligi vene mootoritel enamasti küttesegu vahekord autooliga 1:20L.....kusagilt on isegi meeles mingi mootor kus tuli kasutada 1:15L suhet...
23.03.2013 20:13
0
Mul käis jumalast õigesti, nüüd hakkas ainult silindrikaane vahelt läbi lööma
Ja lisa õhku tuleb sealt nii palju, et enam ei jõua bensiini sisse imeda.
23.03.2013 21:31
0
Kas see Buraan oma läbivuselt lääne tavasaanidest on siis tõesti parem?Olen ka selliseid väiteid ennem kuulnud.Samas selle töökindus jätab sellise mulje, et vastu ööd metsa väga ei julgeks minna.
23.03.2013 21:34
0
Tead, kui töötab, siis ära rohkem näpi ja asi mutt
Aga läbivus on klass omaette, keeramiseks pead aga ronima teise serva ja nagu paati, kreeni tõmbama
. Seda siis paksus lumes. Siledal, kinnisõidetud rajal on vaja hoog maha lasta ja sel hetkel, kui raskus vajub suusale, teha järsk pööre ja siis kohe tuuri uuesti. Keerab hästi! 1 korra keerasin ennast isegi külili sedasi.
23.03.2013 21:56
0
Paistab, tal neid miinuseid ikka rohkem kui plusse.
23.03.2013 22:02
0
Nuh jah, ostma enam ei hakkaks, aga kui ta juba olemas on, siis las ta olla
Korralikud Lynx id maksavad samas nii palju, et see mõni sõit talvel ....
24.03.2013 05:04
0
Aga nostalgiat on meeletult...
24.03.2013 09:13
0
Kus juures tänapäevase 2T saaniga sõites haisevad riided hiljem samamoodi
30.05.2019 12:25
0
Küsimus targematele. Oskab keegi öelda, kuidas buraani variaatorit eemaldada? Kuidas teda vänvõlli otsast kätte saada? Googel-moogeldatud aga vastust pole saanud
Palun oota