Otsi

Suverehvid

04.11.2018 16:21
Paluks arvamusi neil kes on antud rehvidega kogemus-läbivus mudas,kruusateel jne.Ja need oleks UNIROYAL RAINEXPERT 3 ningYOKOHAMA GEOLANDER SUV GO055.Nii asfaldilkui ka mujal.
04.11.2018 17:07
1
0
Küsi Haugihirmu käest, tema on meil kohalik rehviproff, ma arvan, et  head hinda saab ka, kui natsa kalajuttu ajada enne.
04.11.2018 17:26
1
2
topin oma nina teiste asjadesse aga ka rehvi mustri järgi saab otsustada palju.Poris,mudas ja kruusal on vaja rehve rohkem ja laiemaid eriti ristikanaleid,peenikesed ummistuvad mudas kohe,samuti tõrjuvad laiemad kanalid sama veerepinna laiuse juures paremini vett rehvi alt mis tõstab vihmas vesiliukindlust.Nende kahe rehvi mustri järgi on maastikusuutlikum uniroyal,yokohamal ikka ristilõiked olematud,murul ratas kohe ringi..aga ega see uniroyal poris imet tee.Kui tahad päris universaalset-asfalt ja ka kerge pori,siis A/T tähistusega rehv kuid pead arvestama suurema rehviulgumisega kehva müraisolatsiooniga autol.Oma autole paningi just AT rehvi( hankook dynapro at)ja väga hea,suudab ka paduvihmas vee rehvi alt tõrjuda,ei jää ka neliveoga vihmamärjal muruplatsil kinni nagu tavaliste SUVdele pakutavatega.Ühesõnaga kõik oleneb kus sõidad.
04.11.2018 19:57
0
0
Scuba jättis ühe fakti omateada. A/T rehv tõstab ka kütusekulu 1-2 L/100km võrreldes H/T rehviga.
 
04.11.2018 21:49
0
0
Natuke siiski liialdad.Eeelmisel hooajal sõitsin täistüüpilise asfaldirehviga 9,4 oli keskmine nüüd 9,7.pole suur vahe teades,et nii paduvihmas,rööpas olevas veevaalus ei ehmata esirataste lendutõusuga, ja ka metsa ja aasale keerates ei ole kinnijäämine garanteeritud.Julgen arvata,et eri firmade mustri ja karkassierinevuste tõttu ongi mõju kulule erinev.nagu iga rehvitüübi puhul muide.
04.11.2018 22:21
0
0
Oleneb autost, rehvist ja võrdlusbaasist. Suure auto ja ratta puhul see on nii.
05.11.2018 07:46
0
1
Julgeks ka kahelda et A/T rehv nüüd vast päris 2 liitrit kütusekulu küll ei tõsta...
Siis tuleb rehvi mõõtu ka suurendada võrreldes olemasolevaga.
 Või kui, siis F 150- l ja RAM-il ehk tõesti.
 Sellest Dynapro-st nii palju, et algul igati kena rehv, aga mida rohkem kulub, seda rohkem ulguma hakkab. See kõikide A/T rehvide häda, millele scuba ka juba viitas.
 Continentali AT oli justkui kõige vaiksem mul olnud A/T-dest ja ka väga hea pidamisega.
 Värskena kannatab korraliku tootja A/T üle talve ka ära sõita kui vähegi arvestada oludega, nn. asfaldirehviga seda lootust pole, kuigi see M+S võib rehvile peale löödud olla.
 Isegi panin selleks suveks ka esimest korda pmst asfaldirehvi alla ja nüüd esimese lumega oli ikka päris nadi tee pealt kõrvale keerata. Hoolimata M+S kirjest oli kogemus piisav, et kohe minna talvekaid tellima ja päris talve mitte ootama jääda.
 A/T -ga oleks üle talve ehk isegi ära lasknud


 
Palun oota