Otsi

Paadimootor SUZUKI DF6 AS

24.02.2021 14:21
Mõte 3,8 metrasele PVC paadile selline osta.On ehk kellegil kogemusi-mootori head ja vead?
24.02.2021 16:08
0
Ma arvan et seda on vähe. Küsi kuuest mootorit kelleltki proovida siis saad teada kas selline Sinu paadile sobib. Martinil on paadil kuuene sabas. Keera korra maha ja katseta. Kui rahul oled siis juba küsi mingi konkreetse kohta.
24.02.2021 16:09
0
DF6 on juba 3m paadile liiga vähe, 2 meest enam glissi ei lükka. 3.8m paadile vast ikka 15hp või nii paras. A muidu oli mul null muret DF6'ga.
24.02.2021 17:12
0
OK,Haljazme,see mootor vaja vaid Pärnu jõel põristamiseks,lahel käimiseks on korralik Progress 4, mootoriks 15 hj Jamaha,mis vaikse veega läheb 38 km/h.
 
24.02.2021 17:18
0
No kui sa lepid aeglase kündmisega ja kiirelt liikuda ei taha, siis miks mitte ...
24.02.2021 17:18
0
harryman,seda mootorit mõtlen PVC paadile vaid Pärnu jõel ehk ka mõnedele järvedele.Möödunud aastal ostsin sellele el.mootori aga kahele üle saja kilo kaaluvale mehele jõel ülesvoolu sõites vaid 4 km,allavoolu ca 6,5 km tunnis.



 
24.02.2021 18:13
0
6 heppa ei anna kahe mehega sugugi paremat tulemust. Kui palju su paadile lubatud üldse on ? mingi 20hp ?
24.02.2021 18:14
0
Ma Sinu kaalu tean, seepärast ütlengi, et vähe.
24.02.2021 18:24
0
Haljazme,lubatud vist oli 24 aga kahtlen,et nende raskus selline,et kui paat haagise peal ja vaja sõita kuhugile pikemalt,siis vaja mootor maha võtta,kuuese Suzuki kaal 24,5 kg.Peaks kannatada sõitu kärul kui ahtripeegli küljes paigal.
24.02.2021 18:27
0
harryman,kui jõepeal miskit 10 kilti teeb,siis piisab.
24.02.2021 18:28
0
Vahemaad siin väikesed ju,Pärnu jõel.
24.02.2021 18:34
0
Proovi ära võõra 6hp mootoriga, siis saad aru, et see on nutune.
24.02.2021 18:47
0
Haljazme,mu soov on,et mootor oleks terve hooaja paadi küljes ka transal.Kardan lihtsalt,et üle 25 kg kaaluv mootor võib,kui on haagisepeal sõidul paadi küljes,ehk teeb ahtripeeglile paha.
24.02.2021 19:03
0
ma ise muidugi alati maha võtsin mota transa ajaks, a väidetavalt, kui on ahtripeegel kindla toe peal haagisel ja paadil rõhk ikka sees, siis ei peaks häda tegema.
24.02.2021 19:06
0
*Möödunud aastal ostsin sellele el.mootori aga kahele üle saja kilo kaaluvale mehele jõel ülesvoolu sõites vaid 4 km,allavoolu ca 6,5 km tunnis.*
Kas see tuli sulle üllatusena ? Seal elektrimodra teemas
http://www.kalale.ee/foorum/arutelu/A8A0#elektrimootor%20PVC%20paadile
mitu meest mainib, mis need reaalsed kiirused on.
Selle teema sisu mulle arusaadav - On ehk kellegil kogemusi-mootori head ja vead?
Mina vaielda ei taha, mis kellelegi hea või paha aga seda küsiks küll, et mis kiirust sa arendada loodad selle 2x100kilone+kola ja 6heppa järgi. Noh nagu jutujätkuks, et näe elektrimodra oli jama, võtaks midagi paremat.
 
24.02.2021 19:34
0
sepaonu,elektrimootor toimis nagu arvata oli,järvedel ok,hea,vaikne.Aga,jah,pärnujõel vastuvoolu sõites nati igavaks läks,Reiul ok.Maha seda ei müü-jääb järvedel toimetamiseks.Jutujätkuks ütleks,et elektrimootoriga jama pole,kui kiiret pole ja rahulikult vaikuses mõnusalt kulgeda.
24.02.2021 19:46
0
Ja 6 hepase mootori laenan tõesti päevaks proovida,et näis mis tegelikult toimib.Tänud vastajatele!
24.02.2021 21:55
1
Miks sa jõele Progre ja 15 hp-ga ei või minna,kui juba olemas?
24.02.2021 22:02
0
consales,kerge PVC paadi saab suht suvalises kohas,ka ilma slipita vette lasta.
24.02.2021 22:16
0
Pärnu jõe laevatav osa ju pole nii pikk? Või miks seda vaja on? Et Pärnust Sinti sõita?
24.02.2021 22:29
0
Sessuhtes et ma 3,6 kummariga sõitnud nii 4hp kui ka 10hp. Üksi on 4hp või siis 6hp piisav kui vähe varustust. Emajõel kahekesi 10hp pluss ööbimismant ja varustus oli puhas kündmine jalakäija kiirusel. Kui ikka vaja linnavahel aint tiirutada ja igalpool sisse lasta siis võta 4-6hp. Muul juhul pead ikka max lubatud panema,a la 20hp,kui vaja vahemaid läbida, sel juhul ilmselt ju lihtsam oma progre võtta. Või mis?
24.02.2021 22:42
0
consalez,väikejärvedele ja ka mõnele karjäärile progega pole mõtet minna,see vaid lahel trollimiseks ja mõningatel lahesoppidel.
24.02.2021 22:53
0
Nojaa aga väikejärvele või karjäärile reeglina ei tohigi ju bensiisni mootorit kasutada? Seal kasuta el.modrat. Meil Eestis ju pole siukesi keerulisi kohti. Reeglina kui bens.modra lubatud siis ka slipp olemas. Mina arvan et kuna sul suurem paat olemas(eeldades et saad seda treilatada.kui ei osta parem treila) ja el.mootor,siis muud pole vajagi. Kui hädasti ikkagi vaja võta 4-6hp mootor,mis on kerge ja saad lasta kus iganes. Karjääridel paned aerudega.
24.02.2021 23:10
1
Ja kas ta on Suzu,Honda,Yamu,Tohatsu,Mercury,seal mingit vahet pole. Enda 4-se yamu karbussiga oli küll pidevaid probleeme,aina puhasta teda.Vibras ka korralikult,nii et peopesa mis rumplit hoiab oli õhtuks "sile". See ilmselt kõigi 1 silindriga modrade probleem? 2007a oli.
25.02.2021 06:57
0
Aastaid tagasi mul väikesel PVC paadil,vist oli 2,6 metrat,oli 2,5 Honda.See vibras ka korralikult.
25.02.2021 11:57
0
consalez,mõlemal paadil on oma treila,Progel rullikutega,PVC-l selliste naga laudade peal.
25.02.2021 18:22
2
Autori mainitud Suzuki omanik olnud ca 3 aastat. Ostsin koos 325 Dulkani DZ kummariga. Üksi sõites täitsa OK, võtab isegi glissi,kuid ega metsikut kiirust ka ülesse ei võta.Ei ole kiirust mõõtnud. Samas jõgede peal ei ole proovinud. Kuid on hea rahuliku kulgemise jaoks, trolling ideaalne. Väike kaal ja suurus, hea pagassi panna. Saab alati mootori kaasa võtta, kui olen paati veekogu juurest rentinud. Traditsiooniks saanud Kuremaa järvel Udu talus Bella novadega sõites. Ka siis kahekesi piisav. Vibra kohta ei oska kommenteerida. Peopesasi ei ole ära hõõrunud, kuid ega ei ole ka kogemust 2 silindristega. Minu jaoks oli oluline kerge kaal ja et mahuks pagassi. Hea veel see, et mootoril võimalus olla pikali 3 asendis.
25.02.2021 19:13
0
Mul ka Dulkan 325 ja Honda 2-sil 6hp - glissi läheb ka üksi suht vaevaliselt. Muidugi ma võtan alati kalale minnes ka suht palju kola kaasa ja ise umbkaudu 100kg. Kui on soov kahekesi käia siis 10 hp oleks mu arust miinimum.
25.02.2021 19:24
0
Kolibri 3,6 m  kaks meest koos varustusega, yamu 6  ja kiirus max 14km tunnis alla voolu ja tagant tuulegasmiley
25.02.2021 20:28
0
OK,tänud!
25.02.2021 20:50
0
Dulkan d 370 dz ja läbipuuritud 5hp honda  1 mees 100 kg koos varustusega max 40kg liigub 23 kmh ja see on max. Pisut kola juurde ja künnab. 
26.02.2021 13:40
2
Tänud vastajatele,ostsin ära Suzuki 6 AS.
Annan teada peale sissesõitu ja sellejärgset hooldust ning karpa timmimist,kuidas on.
 
21.04.2021 09:40
0
Praegu mootor sissesõitmisel,kaks meest ja kola-kokku miski 300 kg peal,max 10 kilti.Eks peale sissesõitu ja mootori hooldust näis,kas mõni kilt tuleb juurde.
Nüüd ootame tellitud Nordline RIB 4,2 metrat.Sellele järgmisel hooajal plaan panna 20 hp Suzuki.
21.04.2021 19:53
0
Vaevalt midagi juurde tuleb. Tuleb. Aid siis kui üksi lähed proovima. Kui klissi õnnestub saada siis võid 20 ka kätte saada. Ma üksi 3,2 kummariga ja 4hp modraga emakal 18 kätte sain. Kaalujaotus. Aja ka ettepoole saada..
21.04.2021 19:59
0
tuleb,tuleb aid!
22.04.2021 18:39
4
to maailmavaade,millist paati ise püügil kasutad?Ehk millised saagid ka viimaselajal?
22.04.2021 19:10
11
maailmavaade,ei saa sinust aru,pea igas teemas siin foorumis sa ikka midagi negatiivset üritad pritsida,sinu tegevust kalavetel aga pole midagi kuulda. No milleks seda vaja?
23.04.2021 12:54
0
Pean su jaoks espetsell siia pilte postitama v,kyta?
23.04.2021 14:04
2
Ei pea minu jaoks espetsell pilti panema,aga ehk mõni asjalik jutuke viimastest kalasaakidest ikka oleks tore.Ise pole ma ammu pilte pannud kuna lihtsalt ei oska moblapilte üles riputada.Edu kalavetel!
24.04.2021 09:02
0
Mul 3,8 pvc-l taga 9,8 mootor. Bensupaagi tõstsin ninasse ja mootorile paigaldasid ka hüdrofoli labad. Üksi ja kahekesi läheb klissi ilusti. Üksi sõites olen saanud maksimum kiiruseks 27 km/h. Rohkem aga vist rumpeljuhtimisega läheb keeruliseks ka. Siiski plaan mootorit ka tuunida lasta, sest lõbusõitu tehes lapselastega ja nende vanematega jäi kiirust väheks aga veel raskemat mootorit ka ei tahaks.
24.04.2021 10:17
2
Hüdrofoili labad lahendavad paadi vööri kikitamise probleemi. Labad vähendavad kiirust ja suurendavad kütusekulu, mis on küll väike hind selle eest, et pea kogu aeg vööri lisaraskust orgunnima.
Kui paat  ja mootori võimsus on enamvähem loogilises barlanksus ja on koorma kaal või paigutus veidi probleemne, siis üks lahendus on osta paar sammu aeglasem sõukruvi. Ma olen ise teinud seda 20hp mootori puhul. Peale üksi maksimumkiiruste rekordite püstitamise võib ju maha rahuneda ja otsida praktilist poolt paaditamisest, läheb normaalselt kõrendiga ja õllekõhuga kalastuskaaslasega ja istugu kuhu soovib. Täpselt ei mäleta aga mul läks see sammuvahetus umbes nii, et üksi kergelt 40midagi, õlled , kalakola, teine härg juurde - polnud üldse rahul, numbrit ei mäleta, sammuvahetuse järgi 35 või tera aeglasem, mis mind rahuldas. Väiksemate mootoritega võib sõukruvi sammu muutmisest olla ka vähem kasu, ei tea. Väga lihtne vist laenata pole kellegi käest proovimiseks ennem ostu. Võiks äkki küsida mõne targema käest, kes igapäevaselt tegeleb sellega.
Palun oota