Otsi

kas HONDA 10hj või YAMAHA 9,9hj

23.08.2006 20:12
Ehk oskaks keegi soovitada, et kumb on parem kas YAMAHA 9,9hj või HONDA 10 hj
23.08.2006 20:18
0
0
YAMAHA kubatuur: 323cc
HONDA:222cc
23.08.2006 20:21
0
0
Yamaha 9,9 saad vajaduse korral õige lihtsalt 15 hp-ks teha. Tegu sama mootoriga mis Yamaha 15 aga mingi tolli teema tõttu mingites riikides tehtud 9,9.ks
mel
image
08.10.2008 13:23
0
0
Siin on nüüd aja jooksul palju räägitud 9.9 ümber tegemisest 15 ks kahe taktilistel. Ühed räägivad et asi lihtne ,teised ,et elektoonikas ka mingi vahetus vaja teha...... Kas see oleneb aastkäigust või kus on siis tõde?
Mis aastast alates saab seda ümber teha?
08.10.2008 13:34
0
0
Mis siis arutada ... kui isegi arvestada, et ei saa jõudu juurde, siis ikkagi oleks ju mõistlik võtta suurema kubatuuriga mootor. Peab teie äkki oluliselt kauem vastu ...
08.10.2008 13:59
0
0
Ümbertegemise võimaluste põhjal nüüd küll ei tasu mootorit valida, kui ikka võimsama vajadust tulevikus näed siis võta kohe võimsam.
Üldiselt peetakse Yamut parimaks päramootoriks, seda ka meie põhjanaabrite juures. Kas sellel ka tõepõhja on ei oska oma kogemustest öelda, ise kasutan Mercury't. Nende kahe vahel valides ostaks Yamu, kui muidugi väga suurt hinnavahet ei ole.
Eks tänapäeva tootmise juures hakkavad need eelised üha väiksemaks jääma. Kui vaadata erineva brändi tooteid, siis üha enam kasutatakse samu koosteosi ja ainult brändinimi on lõpuks erinev.
Üks hea näide oli paar aastat tagasi, kui firmale oli vaja koopiamasinat soetada. Pakuti siis ühte uut toodet, mis oli välja töötatud ja toodeti 3 erineva tootja ühistööna ja ostja sai valida 3 erineva brändinimega kleepsude vahel, mis siinses esinduses peale kleebiti.
i1
image
08.10.2008 14:10
0
0
Oleneb tõesti aastakäigust. Üldiselt peaks olema enam vähem samaväärsed firmad, Eestis võib Yamaha teenindus olla vast veidi parem. Ümbertegemise suhtes on olnud kuulda, et vanematel mootoritel on olnud isegi võimalik, vahetati mingeid düüse ja võeti pöörete piiraja maha, kuid uutel pidi olema see asi tehtud elektrooniliselt, nii et keerulisem ja kuna hinnavahe suht väike, siis ei tasu ära. Uuematel ka 15 ja 20 hp on sama (Yamaha ) mootor, peab vaatama kubatuuri ja kaalu, selle järgi saab aru.
mel
image
08.10.2008 14:47
0
0
Vanematel siis on se võimalik ,,on siin täpsemat asjatundjat, kes ütleb mis aastate vahemikus neid toodeti?
08.10.2008 19:44
0
0
Suurema kubatuuri ja väiksema v6imsusega mootor peaks olema pikaealisem.
08.10.2008 20:30
0
0
Kaasajal müügis olevatel mudelitel on Yamaha 9,9 kubatuur 212cm. 323 cm on eelmine mudel, mida praegu pannakse kokku Parsun ja Sail nime all. Hondat peetakse üldiselt kõige vaiksemaks, kuid ka see võib olla vananenud info, ise pole proovinud.
08.10.2008 20:49
0
0
Kui valid Honda ja Yamaha vahel, siis ma valiksin neist Tohatsu! ;-)
mel
image
09.10.2008 08:10
0
0
ilmataat. Kas parsunit on siis võimalik osta ka kahetaktilist 323mc3 ?
09.10.2008 16:17
0
0
10 ja 15 hj kaks takti on 246 cm mitte 323. Näiteks:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/501/auto_php-id=482501-www_auto24_ee.html
09.10.2008 17:10
0
0
Ostsin talvel 9,9 yamaha, et EL- s 2 taktilisi ei müüda tellisin ameerikast.
Mootori väljalaske aasta oli 2006. Ainuke nn piiraja on sisselaskeklappide vahe. Kui karburaatori maha võtad on seal selline plastikust vahetükk mille küljes on klapid(2tk). Painutasin vahe suuremaks kontrollisin 4mm puuriga. Ja ongi kõik
14.10.2008 23:27
0
0
Viljakuivati, miks sa kahetaktilist neljataktilistele eelistad?
15.10.2008 07:23
1
0
9,9 Yamaha 15 hj-ks tegemine käib kahel moel ja sõltub mootori väljalaskeaastast.Vanematel ja päris uutel keerulisemalt karbussi kallal nokitsedes ja mõned detailid( mitte düüsid) vaja vahetada,vahepeal mõned aastad tehti sellised,millel piisas ainult karburaatori piiraja eemaldamisest.
15.10.2008 09:27
0
0
kergem, transportida lihtsam(karteris pole õli, mis valguks valesse kohta)
Yamu puhul on tegemist mudeliga mida on pea muutmatul kujul toodetud ca 30 aastat. Ehk siis läbiproovitud töökindlus. Kütusekulus selliste väiksemate mootorite juures väga suurt vahet ei näe.
Miinuseks on muidugi müra. Kuidagi jääb veel mulje et 2t 15 hp on võimsam kui 4t 15 hp???
mel
image
15.10.2008 16:00
0
0
To retti. Ostsin endale yamu 9,9 aasta 95. Kas sinult saab abi karbussi ümber tegemisel, või kes on seda teinud?
15.10.2008 16:05
0
0
Olen teinud, ainult, et mootor vähe värskem. Minu teada elektroonilisi piirajaid yamul ei ole kunagi kasutatud. Gaasil võib piiraja peal olla + klapivahed suuremaks.
15.10.2008 17:56
0
0
Mel.
Minult abi saamisel see mure,et ma kaugel jälle.Sõnadega võin vaid aidata.
Kui su 95a mudelil on karburaatori sisselaskeklapi detailinumbriks 63V-13610-10 ja see avaneb 1,7mm siis 15hj mootoris se on 63W-13610-00 avnema peab see 6,0 mm
Viljakuivati
Yamaha uusimatel pritsungiga mudelitel võimsust just nn.ajuga säädetakse,ehk programmi omavad vennad panevad läpakaga asja paika.
15.10.2008 18:27
0
0
Seda kyll aga pidasin silmas neidsamu 9,9 2t mootoreid
15.10.2008 18:33
0
0
palju maksab umbes Suzuki 9,9 Oil enjection mootor.....ei leia kuskilt hinda....nägin kirppis myygil aga tahaks teada tegelikku hinda???
mel
image
15.10.2008 20:03
0
0
to Retti: Uurisin lähemalt siis mootori aastat, tuli välja, et 90-95 a. Kehtib sellele aastale ikka see sinu moodus? Kuulsin, et peab karbussi ära vahetama ,et karvussi mootorisse nminev ava on liiga väike.et tuleb panna 15 HP karbuss... mida kostad?
16.10.2008 08:20
0
0
nende vanematega peavalu, et 15-seks tuunida- terve persetäis pudinaid tuleb karpas vahetada- karpa body sama.Rahaliselt läevad jupid maksma kuskil kuni 2K.
Mis Sa Mel kiirustad, talvel oleks aeg vaadata küll midagi asisemat- ise ostsin alles eile 2004.a. 9,9 Yamu, ostetud uuena Yamaha keskusest, praktiliselt uus, töötanud vaid mõnikümmend tundi, väga hea hinnaga.Nii et Eestis liigub häid kasutatud mootoreid küll, hoia vaid silmad lahti.
16.10.2008 08:28
0
0
Niipalju veel, et 9,9 ja 15 -sel on sama karpa alates 1996.a. mudelitest.
To mel :vajadusel võin Sind juppidega abistada!
mel
image
16.10.2008 09:07
0
0
TEre reflex.. Mootor, mis ostsin 4000 eegu eest on hea. Lasin Raudval asja üle vaadata. Kompressioon 9. tiksub nagu kell, soolavett ei ole saanud. Jätsin ka honda 5 alles, mida kasutan vene pella taga . Käin 6 korda aastas kalal ,arvan ,et tegin hea ostu....tegelikult selle kohta on hea vanasõna..................................................
16.10.2008 09:22
0
0
Noo see hea hind küll ja surved kah head. Kui aasta tõesti 95, siis OK!
mel
image
16.10.2008 09:53
0
0
aasta 90-95 , tegin just pilte........
16.10.2008 10:15
0
0
Siis peaks olema sihuke väljanägemine - mudel 87-95.a. http://www.blocket.se/vi/17424612.htm?ca=11_s
mel
image
16.10.2008 10:18
0
0
tiba teised värvid ...anna oma aadress või on sul msn?
16.10.2008 10:25
0
0
meiliaadress kasutajates
16.10.2008 18:50
0
0
Te poisid siis 2T mootoriga vaevas.
Mina aga 4 T silmas pidasin

16.10.2008 19:01
0
0
4- se tuunimine ei tasu ära, odavam kohe õige mootor osta!!!
16.10.2008 21:09
0
0
Mel-le. Raudva ja Tartu veemoklubi on tegijad.
mel
image
17.10.2008 08:23
0
0
Just. Oma ala profid Raudva ja Põvvat.
29.01.2017 14:12
1
0
Jube vana teema,aga kuna siin on väheke mootorite "ümber näppimisest" juttu,siis äkki saan siin vastuse oma küsimusele.
Nimelt märkasin,et uuem 4-taktiline Yamaha 15 ja 20 HJ on täpselt sama kubatuuri ja kaaluga.Siit tekkiski küsimus,et kas see 15 HJ mootor pole mitte piiratud 20 HJ mootor ja kui on,siis kas on seda piirangut kuidagi võimalik ja üldse mõistlik eemaldada?
29.01.2017 15:08
0
0
kõik on võimalik,aga kas mõistlik,see juba eraldi teema.
29.01.2017 15:21
0
0
Sa vaata ikka sisu ja silindreid, kõik oleneb kubatuurist ja tootjast.
29.01.2017 15:29
0
0
TO shuurik...15 yamaha on sama, mis 20......ainuke erinevus on karbussi peadüüsis ja õhudüüsis. On ka veel paar erinevat pisividinat..tühikäigutüüs ja kiirenduspumba üks plastpuks aga neid ei pea näppima. Peadüüs puuri üle 1,18 mm ja õhudüüs 21,4 mm.
Kui tahad täpsemalt teada, siis helista.
29.01.2017 18:03
0
0
Kas Honda bf8 annab teha bf10? Mis neil mootoritel erinev on?
Kas keegi oskab õelda? Kubatuur ja muud tähtsamad näitajad on neil samad.
29.01.2017 19:23
0
0
Sama põhimõte nagu Yamahal. Vahe on selles, et honda on võrreldes Yamahaga paras pask ja karpaga tuleb olla ettevaatlik, et midagi ära ei lõhu. Muutmiseks on vaja teada praeguse peadüüsi mõõtu...82 või 88 ja õhudüüsi läbimõõtu.
29.01.2017 20:52
0
0
Kuhu võiks selle karpa viia, et see suuremaks puuritaks?
29.01.2017 21:41
0
0
Helista mulle, tel on andmetes olemas.
29.01.2017 22:08
0
0
Üle puurima....Oi,oi,oi-see läheb juba ohtlikuks.Ma mõtlen,et kui ise varem teind pole,siis ma ei näpiks.Pigem siis keegi,kes rohkem spetsialist.Aga vähemalt minu kahtlus sai kinnitust ja asi tehtav.
Palun oota