Otsi

millist paadimootorit eelistada?

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
06.07.2017 22:25
0
Järelturul müüakse pidevalt  yamu 4 ja 5 hp mis kaalult 22 kg paak peal ja arvatavalt parim valik aeru paadile.
06.07.2017 23:27
0
cancer, mis yamu sa mõtled, et 22kg...juba aastaid on 4 taktiline jamu 4,5,6 hj 27 kg..kaal selle mootori ainus miinus ongi...lahesopis kündja aerupaadiga paljud kaalu pärast eelistavadki 2,3hp hondad. 
06.07.2017 23:42
2
Otot, Honda 2,3 vanasti oli vähemalt õhkjahutusega.  Lärmas ja lõugas ikka hulka rohkem kui 4-5hp vesijahutusega. Kui endiselt õhkjahutus, siis pigem 4-5hp ja vesijahutus.
07.07.2017 00:09
2
Nii on
07.07.2017 09:14
0
Kiili 440 liigub täisgaasiga 11-12 km tunnis, veerandgaasiga 8 km tunnis, seda siis 6hp mootoriga, kütusekulu veerandgaasiga sõites üliväike.
07.07.2017 09:42
2
Aastaid Kiili 440-ga toimetanud. Ütleks, et 6 HP on parim - kui kahekesi oled ei tõsta niikuinii nina liiga üles ja kui üksi oled, siis hea lahendus on rumpli pikendus. Kolid sinna keskmise istme juurde ja sõidad nagu vaja...
07.07.2017 13:50
1
Üks asi on küll,  mida ma siiani pidasin anomaaliaks. Nüüd hakkasin mõtlema. Minu sõudepaat 4m on mootori kasutamis võimalusega ja kaalub 75 kg , mina natuke rohkem kui sada. Taga yamu 2,5 4T, gaasi on vaja keerata natuke üle poole, edasi keerates ei muutu kiirus ega pöörded. Järelikult ei jõua mootor kiiremini tõugata. Lubatud on taha panna kuni 4 hj mootor. Poisiga sõitsime kahekesi ja tema ka ligi sada kg. Tema mõõtis sai kiiruseks 10 km/h. Nende mitteglisseerivate sõudepaatidega ongi jama. Nagunii peab raskuse ninna panema ja kui mitte minna kahele suuremale järvele ajab 2,3 Honda ka asja ära. Väiksel Hondal tiivik plastikust. Emajõel peaks juba võimsam mootor olema. Mootorpaadi teema on hoopis teine ja sääl ma sõna ei võta. Vast oli see jutt kellegi kasulik.
 
07.07.2017 19:27
0
kellegil normaalset mootorit pakkuda 15-20 hp 4takti? lühikese jalaga
08.07.2017 01:09
2
Yamu mootorid mis tulid enne valgeid kapotte on need mis on 22 kg ja täitsa kestavad.
19.06.2018 14:23
1
Terekas 40 hp mootor näeb sama nagu 30hp kui 30kleeos peake panna 40 sele kas piirikad jebivad ära jasaavad aru või eu
20.06.2018 09:46
0
Tõenäoliselt ei tule keegi kottima. Samas kui tulevad niisama kontrollima ja satuvad peale kleebiste ka seda plekist "birkat" paadi kinnitusel ahtripeegli külge vaatama - siis oled kuses. 
20.06.2018 11:28
0
30 ja 40 välimuse vahe olematu. Keegi ei koti kui 30nese kleepsu paned.
20.06.2018 13:15
2
Ei ole mul kümme aastat keegi lube küsinud. On vestide kohta küsitud ja niisama kala kohta juttu tehtud. Kuid, kas paadi omanikul on load, siis see on juba enne pardasse tulekut neil teada ja pole seni veel uuritud kes roolis. Ausaltöeldes pole mul lube ka kaheksal juhul kümnest kaasas. Peaks oma 60-sele 2,3 taha kleepima.
08.07.2018 09:57
0
Kas kalastamisel võib suurem mootor ka püügi edukust pärssida? Näiteks vaiksel kiirusel mööda kallast liikumine tekitab suurem mootor rohkem müra kui väiksem? Kui palju see kalastamist mõjutada võib, või on see vahe marginaalne?
08.07.2018 10:58
1
ostsin oma paadikomplekti 2008. Paat kiili 440, mootor yamaha 4 hp, neli takti. Aerupaadile pole üle 4 hp mõtet taha riputada, erilist kiiruse vahet pole, kas sõidad veerand-  või täisgaasiga, lärmab ainult rohkem ja sööb bensiini ka kiiremini. Igal aastal vahetan mootoris ja jalas õli sügisel ära ja ongi kõik. küünalt pole olnud veel tarvis maha keerata. Kasutan paaki, mis on mootori katte all, sellega saab mõnusalt 5 tundi lanti järele lohistada, täisgaasil läheb umbes paak tunnis. Mootor käivitub hästi, ei mäleta, et oleks olnud tarvidust üle 2 korra tõmmata, isegi kevadel peale talv läbi seismist. Igatahes seda tüüpi mootorit julgen soovitada, aga hiinakatest soovitaks mööda vaadata.
08.07.2018 12:28
2
Sõudepaadi puhul pole liikumiskiirusel ega kütusekulul olulist vahet, kas taga 2,3 või 4 rippmootor.Samas kaaluvahe on muljetavaldav, eriti paigaldamisel ja mahavõtmisel. Ehk siis siseveekogudel ja lahesoppidel lühikeste vahemaade puhul eelistaks kergemat.Samas pikemate otste tegemisel ja tuulisel merel kasutaks pigem lisapaagiga 4,0.Ei ole muret, et keset kõrget lainet peaks käsitsi bensu juurde kallama asuma.Kui siia lisada veel hinna ja kestvuse teema, tundubki jääma suuresti maitse küsimuseks, mida eelistada. 
08.07.2018 12:32
0
kui nüüd võtta 4hp ja 10 hp, siis 10 hp mootor on väiksel kiirusel oluliselt vaiksem.  
08.06.2019 11:26
0
Mis te arvate, kas 2000ndate alguse 15 hp Suzuki või paariaastane 20 hp Parsun. Hind suht sarnane, 4 takti. Paadiks kummikas Bush 400. Iga päev just merele ei lähe, aga kui lähen, siis pigem pikem ots ja 2 kuni 3 inimest paadis.
10.06.2019 09:34
16
Kui 2-3 inimest paadis siis soovitan kindlasti Parsuni. Saab vajadusel aerutajaid vahetada.
10.06.2019 23:06
0
mul küll parsun 20 hj juba oma kümme korda merel käinud ja pole veel aere vaja läinud
33 km/ h saan progress 3 ga
21.09.2019 10:34
0
Kas keegi oskab õelda mis nenedel väikestel paadimootoritel ka vahet on ?
Honda 4,5,6 nt?
kõik on sama kaaluga ja cm .
Pm nagu oleks samad aga kw on välja erinevad toodud.
Millest see erinevus?
21.09.2019 11:48
1
Karpa (düüside) vahe. Kõik muu on sama.
21.09.2019 19:23
0
Ise olin samal arvamusel .
Hondal 4 ja 6 moto hinnavahe peaaegu 350 euri.
Eks peab siis 4 võtma ja düüsi ära vahetama .
21.09.2019 21:05
1
Sada korda mämmutatud et ainult düüsi vahetusest ei piisa, lõõr vaja ka õigesse mõõtu puurida mis tavaliselt osutub komistuskiviks enamusel.

 
22.09.2019 13:19
0
Cancer mis lööri täpsemalt silmas pead?
Õhuvõtt? Väljalase? või silindri ja karpavaheline ala?
24.09.2019 21:55
0
Auku mis karpas on kust õhk läbi käib. Kui suudad düüsi ja selle lõõri suhte välja arvutada siis saad teada kui palju pead puurima lõõri kui düüsi sajandiku suurendad ja vastavat mootori kupatuurile tuleb kuskilt piir ette mileni saab max minna nende asjadega. Jäädes tehase  max mõõtu pole vaja tühikäigu düüsi õgvendada. Pisut guugeldada ja leiad honda varuosa kataloogi ja sealt näed düüsi mõõdud ära.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Palun oota