Otsi

Kaugjuhtimisega mootori elekter

05.09.2013 17:08
On üks Mariner 20, 2004vms aasta. Elektrikäivitusega, särgid-värgid.
On ka mingi pult, kust posu juhtmeid välja tuleb. Kuidas aru saada, mis juhe, kuhu läheb?
Kas Tartukandis mõnda selli ei ole, kes unepealt asja ära teeks, ilma et peaks pikalt leiutama?
Kärsatan veel millegi maha, valesti ühendades....
05.09.2013 19:24
1
Kas pult on sellest samast ooperist, st. Mariner? Pistikud ei klapi? Kui ei ole, siis tuleb erinevatest tõugudest asjandused skeemide põhjal kokku aretada.
05.09.2013 19:45
1
..pomoriin tark. Ise keelega ei proovi ja ässitab teizi.. Eriti unepialt ülla-ülla tahab teha. Tegelt vaata kaablite värve. Peaks kokku jooksma..
05.09.2013 19:49
1
Zizize vähem jobu. Pole ju teada, kas on Marineri pult...
05.09.2013 20:03
0
Pult on Quiksilver 3000, sealt tuleb välja miskine imelik juhe, teine on trimm, seda ma ei kasuta.
Põhiteema tuleb lukust, seal on 1000 juhet taga.
Värvid ei klapi. Ostsin selle puldi kasutatult ja sinna vahele on pikendatud hariliku ehituskaabliga 3m. Pistik on muidu sama, aga ma osa juhtmeid ripendab niisama ja ma ei ole kindel, kas need, mis ühendatud, üldse õigesti on.
05.09.2013 20:12
0
http://www.youtube.com/watch?v=lnOQZLfMTH8
Samasugune
pult ja sama juhe. Selle taga on miskine imelik lüliti selles seisus, kui kang on üleval.
Mida ta teha võib mootoris?
05.09.2013 20:20
0
See lüliti võib anda mootorile teada,et on neutraal asend ja võib käivituda.
05.09.2013 20:34
0
Päris hea.
Tundub et nii pult kui ka mootor on ligilähedased või samad, mis vaja.
Homme valges hakkan katsetama
06.09.2013 08:03
0
Mida see trottle only nupp peaks tegema?
Mu omal seda üldse küljes ei ole.
http://www.marineengine.com/boat-forum/attachment.php?attachmentid=3686&d=1325103251
06.09.2013 08:12
0
Kui selle nupu alla vajutad, siis kangi ette lükates lisad gaasi, aga käik sisse ei lähe
06.09.2013 08:37
0
See on siis selleks, kui mootor hästi käia ei taha?
Lased lõõrid puhtaks?
06.09.2013 08:45
0
külma mootoriga käivitades on ka ju pisut gaasi vaja lisada. Ja lõõrid saad puhtaks lasta
07.09.2013 10:02
0
Süütelukust mootorini paistab et juhtmed on õigesti, aga kuskohast kogu see kaadervärk voolu saab, seda ma küll ei mõista. Kuhu aku ühendub?
07.09.2013 10:18
0
juhtpuldist lähevad juhtmed mootori küljes olevasse pistikusse. Aku küljest tulevad starteri külge ja sealt saab kogu ülejäänud krempel toite
07.09.2013 10:22
0
Kas akust tuleb viia 2 juhet? Pluss ja miinus? Või miinus keeratakse paadi keresse? Hmm, kui on plastikpaat....
07.09.2013 10:39
0
http://www.upload.ee/image/3565931/aku.jpg
Ei
tea, kas see on õige koht? Parempoolne pluss ja vasakpoolne miinus?
Mingi imelik junn oli veel ühendatud, see jääb esialgu ühendusest välja. Mis see võiks olla?
http://www.upload.ee/image/3565935/junn.jpg
08.09.2013 00:22
0
Paadil ei keerata ühtegi juhet keresse,olgu ta plastik või metall.
08.09.2013 07:42
1
Esimese pildi peal peks olema starteri solenoid. Seal peaks ühe suurema poldi alla minema aku + juhe, genekasse minev kaabel ja + kaabel, mis läheb läbi kaitsme süütelukku. Teise suurema mutri alt läheb pluss starterisse. Väiksema mutri alla käib -. Aku - käib starteri küljes.
Teisel pildil olev julla on immo. Kui selle vahelt ära võtad, pead kaks juhet omavahel kokku ühendama.
08.09.2013 08:50
0
Miks sa pomo mõnd autoelektrikku ei otsi?
Ma küll säänseid asju, millest m....gi ei jaga, ei torgi
08.09.2013 09:24
1
esimeses postituses ju otsisin.
Mootor käib nüüd, nigu kell, kuigi mitu aastat seisnud, veejuga tünnis proovides, aga katkendlik.
Ei tea, kas õhk süsteemis, või impeller ää kuivanud...?
Kohe lendan Kabina peale ja vaatan, kas siis, kui mootor rohkem vees, kuseb paremini.
Hetkel on nagu mu vanal isal, nagu hakkaks juba lõpetama, aga ei tuleb midagi veel ;-)
08.09.2013 09:28
1
Impelleri võiksid siiski enne ära kontrollida. Seal pole ju midagi, mõned poldid lahti lasta... Mingit õhku pole seal süsteemis või õigemini, nagunii on
. Süsteem on nii ehitatud, et ta ise tühjaks valguks ja külmuma kippuvat vett sisse ei jääks. Vees olles käima tõmmates peab lurinal vee üles tõmbama. Kui muidugi vett piisavalt on.
08.09.2013 10:25
0
Käisin sõidul.
Kimas küll.
Pikapeale hakkas nagu vett ühtlasemalt ikka tulema. Päris auke nagu sees ei olnud.
Samas survega otseselt ei tule.
Kas eestis impellerit 20HP Marinerile on kusagilt võtta või ainult väljamaa rida?
Kesi võitis, et see sisult yamaha mootor.
2002a. siis täpsustatult.
08.09.2013 11:04
0
Yamahal alates 1998 aastast 20hp 2-takti mootorit pole tehtud
08.09.2013 11:06
0
ahahh, see siis kehtis vast moingi muu aastakäigu kohta.
Või on see 25 ja 20 üks ja sama, ning miskine väike lull vahel, mis alla tõmbab kiirust.
08.09.2013 20:21
0
Muidu tundub et midagi maha ei põlenud.
See avariinupp aionult ei funka. Mis peaks siis käivituma, kui paadist välja lendad.
27.03.2016 22:53
0
Tere . Ei hakanud uut temat vorpima ja kaevasin selle välja . 
Nimelt teema selles et plaan Yamaha 20DMO mootorile peale panna elektristarter. Olemas pult Yamaha 703 (ilma trimmita) ja starter (mootor kah smiley) .Ehk keegi oskab aidata mis veel komplektist puudu on ja kust võiks leida jutmete ühendamise kohta infot. Mõned otsad suutsin loogika järgi ikka kokku panna aga jäi ka lahtisi otsi . Suht arusaamatuks jääb aga akku laadimise ja toite pool. Niipalju siis vee et õhuklappi magnetit pole esialgu plaanis peale panna . Vast keegi oskab selle asja mõistikult lahti kirjutada või mõne asjaliku lingi soovitada.
28.03.2016 08:47
0
Võiksid siiski mingi elektriskeemi järgi ehitada- sellise, milline see mootor koos puldiga tulema peab.
 Laadimine on lahendatud väiksematel mootoritel hooratta all paikneva nn. laadimismähisega ja läbi aladi (rectifier) antakse lihtsalt alalist akule käimise ajal peale. Kuna laadimisvool on väike, siis mingit erilist kahju sellest akule ei sünni. Suurematel on juba piiravat elektroonikat sisaldav laadimisregulaator.
 Kas sellel su käsistarteriga yamul üldse laadimismähis on, ei tea.
 Midagi tal ehk ikka on, laadimismähis või nn. valgustusvoolu (tarbimisvoolu) mähis või mõlemad.
 Vaata kas või boats.net lehelt, mis tükid täpselt sinu mootoril küljes on.
05.04.2016 21:17
0
Mul sarnane mure Mercury mootoriga. Hunnik juhtmeid ripakil, ja manuali ei leia kusagilt.
06.04.2016 20:12
0
Ega leidnud minagi midagi konkreetset. Asi lahenes nii et kusagilt jäi silma laadimis skeem kusagilt mujalt starteri ahel ja yubetubest puldi pinnalaotus, sinna kompottile lisasin testri ja mõned õlled ning hakkaski asi vaikselt paika lokksuma. Nüüd puudu veel laadimis relee mis tuleb vist laiast ilmast kohale sebida. Niipalju veel et tahoka ja õhuklappimagneti vajaduse välistasin . Alarmi jätsin kah rahule see piniseb mootoris kah parajalt ja selle kohe ära kohib.
Eks see asi alguses ikka pihtahakkamise taha jäi.
 
07.04.2016 08:46
0
 Mida rohkem vajadusi välistada, seda vähem sooni peab ette minevas kaablis olema ja seda hõlsam on oma tahtmisi ellu viia. Sellise lahenduse puhul pole tõesti skeemi vaja. Oleks paar õlut veel teinud, oleks ehk leppinud kruvikaga starteri juurest käivitusega wink
 Siis poleks enam üldse ette minevat juhet vaja olnud.
07.04.2016 20:17
0
Eh-hee ega nüüd nii lihtsalt lkka kah ei saa laugh et mõni õlts juurde ja pole enam paatigi tarvis.  
11.11.2018 21:47
0
Kas aku,relee ja starteri vahelise kaabliläbimõõt on teada? 16mm2 piisab? Üldiselt vist aku soovitavalt suht ligidale mootorile aga tahaks ninasse panna,mingi 4 medrane kaabel siis. On hullu?
13.11.2018 09:25
0
Sõltub läbiva voolu hulgast ehk mootorist
13.11.2018 17:34
0
Mismõttes? Küsimus ju pigem starteris,palju see tahab. Mootorist tuleb ainult laadimine,aa seal küll mingeid erilisi ampreid pole. Mootor muidu 35 hp,vana 2 taktine
14.11.2018 06:33
0
Sellisel juhul ajab 16 mm2 asja ära.
Palun oota