Otsi

Yamaha mootori probleem

1
2
3
4
22.05.2016 10:50
0
Aga minumeelest külmkäivitus rakendub kui vajutad süütevõtit või kuidas.
22.05.2016 10:57
0
Jah vanematel paadimootoritel on klapp, mis käivitamisel korraks niristab bensu otse sisselaske kolektorisse, et käivitamine kergem oleks.
22.05.2016 20:23
0
ei rakendu ta võtme vajutades, st. et ka selline võimalus on sel mootoril olemas, et kuhugi vajutades lartsatab karpadel õhu kinni. kuna minu puldil seda funktsiooni ei ole võtsin selle klapi nõela üldse ära. Mul vaid selline peal, et kui sinna voolu pole tükil ajal tulnud siis prime starti klapp vajub kinni ja sellega veab tühikäigu siibrid koomale. kui seal on vool peale käivitamist siis liigub klapist punn aeglaselt välja toore siibrid lükatakse avatuks ja pööre kukub
22.05.2016 20:26
0
aga krt kus karpade sünkimine on ikka kosmoseteadus. sead ühtemoodi käib ilusti, aga liig kõrges pöördes, saad pöörded normaalseks hakkab loperdama ja sünkro jälle paigast. küll sai kõht täis sest seadistamisest ja päris hea ikka veel ei ole.
 
25.05.2016 08:19
0
Nii, et tark mees piibu, aga ka teised tarkade klubi nõukogu liikmed, võite kasutada lisaminutit või publiku abi, aga ikkagi jääb küsimus mis kurat on sel mootoril viga

surve on, karpad korras, sünkro paigas nagu piibu skeem käskis, termostaat vahetatud aga esimene silinder kaob plaksust ikka soojast peast ära. tõstsin omavahel ringi poolid, küünlad, piibud panin uued, tulemus on kogu aeg ühesügune. mootor laob tühikäigus nagu kulda ja ühel hetkel kohe kuuled, et silinder kaob. eile vihaga keerasin korra kõik sünkro paigast, et mis ta siis teeb, mingiks hetkeks nagu tuleb taha ja siis kaob jälle. aga isegi täiesti paigast sünkroga kolm silindrit käivad, ükskõik kui halvasti, aga käivad, aga esimene tumm mis tumm
25.05.2016 10:49
0
Pigem on süütesüsteemi elektroonika vigane...
25.05.2016 16:40
0
Viimane aeg oleks ehk mootor remonti viia...
25.05.2016 17:10
0
Mõtlesin ise ka elektroonika peale, aga kahtlen kuna asjade õmbertõsted ei anna tulemusi ja kasutab ju mootor Wasted Sperk sisteemi, ehk siis peaks õmber tõstes  mingid muutused olema. Lugupeetud vandile ütleksin, et oleksin juba ammu viinud ja mitte siinsete asjalike foorumlaste abiga jalgratast leiutanud kuid oled oodatud lahkelt mulle ütlema kus see koht on kus see remont pädevam on kui mina kaas lp. hüva nõuga aitajatega.  vaidle vastu, aga kuna ma jandin selle vurriga juba jupp aega ja proovinud abi saada siis ütlen igasuguse valehäbita, et kõige asjalikum jutt on tulnud mitte kõrgeltunnustatud remondikohtadest vaid siin kolmelt mehelt kelleks on piibu, ovir ja on lisandunud matrix, kes mõtlevad, püüavad nõu anda jne. Võtmed seisavad mul endal ka suht kenasti käes, ehk siis tehnikavõõraks inimeseks ma ennast ei pea, aga paadi mootor on mõnevõrra olemuselt teistsugune kui muud fossilkütuse põletid
25.05.2016 17:25
0
Mina andsin ka nöu.
 Kui sa ise tahad igasugu asju teha, siis ei pääse service manualist. Piibu on juba päris hulga sellest siia piltide näol üles pannud aga lõpmatult ei jaksa temagi. Ja väga kasu ei paista sellest ka olevat.
25.05.2016 17:37
0
Jmk Marine'st saab abi.
25.05.2016 20:06
0
aa ok, vant sorry kui sinu unustasin! aitähh ka sulle. Laias plaanis ei jõua jah keegi täistööpäeva minu utiili peale raisata

mul siin uitmõte tekkis, et järsku on häda kolvigrupis, järsku on esimese müta rõngas kinni või miskit taolist, et kui hakkab soojuspaisumine toimub survelang ja häda majas, ehk siis tuleb oodata kuna silinder kustub ja kell peale uuesti
26.05.2016 07:41
0
Kui ainult üks silinder ära kaob, siis süütepooli viga ei saa olla. Kasutab see mootor nn ''raisatud sädeme'' lahendust.
26.05.2016 08:32
0
no sedaa minagi mõtlesin ja igaks juhuks tõstsin poolid ja küünlad ringi. aga mõõdan igaks juhuks kuumal mootoril ka silindrisurved ära. kahtluseuss hakkab närima, sest kui sünkrosid südamest paigast kruttisin siis see kõnealune mütt hakkas keeramise ajal soojana õhupuhastajasse tagasi popsutama ja ülejäänutelt ma sellist heli ei saanud. Jaheda mootoriga aga seda popsumist ma ei kuulnud
28.05.2016 22:02
1
Klapivahed väikeset ei ole ?
29.05.2016 09:49
0
noup, kontrollisin üle, algselt kusjuures olid küll. aga nuhh, eilase seisuga võib peaaegu juba selle mootoriga rahul olla. jantisin pealt tunni reguleerimisega ja siis arvasin, et tuleks ikka vette ka minna. krt peaaegu võiks öelda, et on hea, vahepeal pisut nagu puterdaks ja kohati kardab vastutuleva paadi lainet siis paneb mootori lonkama, aga suures pildis sõidab ja sai miski 4-5 tundi veel oldud ja oh imet kõik silindrid taga. sellest väiksest puterdusest ma veel päris täpselt aru ei saanud, tühikäigus laob täiesti ilusti ja see tekib trollis see puterdus ju peab veel miskit kuskit reguleerima, ma veel ei tea mida, kas jääb segu lahjaks või rikkaks või mis iganes, see veel pisike mõttekoht, aga suures plaanid hurraaaa!!!! teie abiga on laip elustatud
!!!
05.06.2016 16:07
0
On möni mees kes Yamu 20hp reduktori korda teeks. Mootor 95 aastast.
01.08.2016 08:19
0
Hommik!
Tagasihoidlik küsimus isan Piibule või pigem tema kogemustepagasile! On läinud mõnda aega ja uhke kogus bensiini, ehk siis sõita saadud üksjagu, aga päris hea see asi ikka ei olnud, sest trollikiirusel hakkas peale 45 minti esimene silinder emaselt tööle- a noh sai hakkama. nüüd siis õnnestus impeller ära surmata mingil imemoel (seest väljavõttes vaid sulanud ja purunenud kängar) Asi sest-panin uue, aga nöökima hakkas vee kontrolljoa düüs ju miski klimp sees. aga asi viis selleni, et kuna see klimp seal pidevalt ette tuli ja siiani pole seda kätte saanud pidin pidevalt käima seda lutsumas, sest palaja teadmisega, et impeller hea ikkast sõita ei julge ja ühe järjekordse imemisprotsessi käigus isegi ei tea miks tõmbasin ära selle kiirenduspumba plasttoru (selle mis üksikuna karbussist klappi tuleb) ja oh imet, paar hetke ja mootorile tekkis ilus 4 silindriga töötamine. panin karburaatoripoolsele torule näpu ette, paar minutit ja jälle silinder emaselt taga, võtad näpu eest ja jälle kuld. Küsimus oleks, et kas see viga siis karburaatoripoolne või on sel klapil miski viga ja ei saa atmosfääri kätte? Muide sõitu ei seganud see lahti jäetud toru kuidagi, ei kiirendamisel ei lõppkiirusel
23.08.2016 09:01
0
Otsin remondimeest-timmijat 20-hepasele yamu 2T mootorile, ei pea korralikult tühikäiku, lömpab, sureb välja, kas düüsid umbes,või karbuss jamab... Kuradi hea oleks leida tegija Kohila kandist, treila pole hetkel registris ja 20-ga kuskile kaugemale loksuda oleks päris jama. Helistada paluks 53835000. Tänud
23.08.2016 13:40
1
Nats, sul kõrvalkülas Kiisal suht pädev spetsialist vist
5245060 Georg
23.08.2016 18:27
0
Tänud, ma isegi tean seda meest. Millega ise tegeled, kalal ka käid? Elad ikka vanas kohas?
23.08.2016 22:10
0
Veits ikka
Ja seal ei ela enam ammu..
07.06.2017 21:18
0
Tere,oleks vaja 1995a 15 yamule aju,kas kellegil vedeleb.
08.06.2017 17:51
0
Mootor on 2 t ja sobib ka 9,9 aju.
12.08.2020 16:36
0
Kas kellelgi on kogemust, kas paadimootori nn suretusnupp saab nöökida. Mul 60hp  Yamul 2009 aegajalt annad starterit, veab sorinal ringi aga käima ei lähe. Näpid seda suretuskahvlit/nuppu(pole kümme aastat puldist ära käinud- äkki midagi ära väsinud) ja mingi hetk läheb poolest pöördest käima. 
1
2
3
4
Palun oota