Otsi

Küünlad tahmased?

23.09.2016 00:02
Mootor on yammu 40 hp 2-taktiline.Peale küünalde puhastust tegin ca pooletunnise tiiru ja jälle küünlad tahmased.Et äkki ma ise loll ja 2-takti pill tahmabki küünlaid või on segu liiga rikas ja vaja timmida?Mis targemad arvavad?
23.09.2016 08:16
1
Ma arvan et segu liiga rikas.või siis hakkavad küünlad ise ära väsima
23.09.2016 09:56
2
Rikas segu, n6rk säde, valed küünlad, 6lirikas segu. Korras kahetaktiline ei tahma küünlaid. Mootor tuleks korda teha, muidu ei j6ua sellele 40 hepasele mootorile kütust sisse kallata. Pikalt trollides küünlad tahmuvad.
23.09.2016 12:15
2
Iseenesest valed küünlad on ka teema nagu hobikala pakkus. Mul kunagi 2T Johnson käis servises, siis vahetati ära õigete "kuumemate" vastu. Kuigi ka eelmised olid tellitud kataloogi järgi ja pidanuks nagu sobima, siis uued nn jahedad küünlad vahetati välja kuna pidavat probleeme põhjustama
28.09.2016 10:20
0
Omal ka 2t 30hp 2000a mootor ja eriti külma mootoriga trollimis kiirusel Tartus laine keelualast välja liikudes hakkavad vahel küünlad streikima. Aitab kui pisut pöördeid tõsta. Küünlad õiged ja mootor korras(öko)jne. Kohapeal tühikäigul ja suurematel pööretel häireid pole.
Ehk tasuks termostaati uurida ja kui on siis bensuklappi, mis käivitamisel bensu niristab kolektorisse - et ei lekiks.
28.09.2016 11:46
0
Tahmased küünlad on liigne õli(liiga palju bensu sees, või mootori segaja defekt), karpa või külmkäivitus klapist liigne bens, või mootor ei saavuta töö temp.

Omal olnud Johnsonil el. külmkäivitus klapp doseeris liiga palju bensu startimisel (klapi kangist liiga palju peal keeratud). Mitme edutu käivitamisega kuses karteri täis ja hiljem mootor töötas tükk aega vaevaliselt, suur toss järel. Madalatel pööretel kadus alumine silinder tagant ära jne.
04.10.2016 00:58
0
Mootor iseenesest käivitub ja töötab laitmatult.Küünlad on suvel vahetatud,vahed õiged.Trollimisega ei tegele,ainult kiire sõit.Õli segab ise ehk autolube.Kustkohast seda õhu-bensu segu krutitakse?
04.10.2016 06:07
0
Karpa küljes peaks olema 2 kruvi üks on tühikäik teine segu
31.05.2018 19:58
0
Jamu 2.5 4t. Olin jamas küünalde tahmumisega. Viimati käisin oma plastikpaadiga, alul tahmas 2 küünalt ära hakkas kenasti sõitma jõud taga. Täna proovisin üle mitme aasta kummipaati. Alul sõitis hästi, ma ei vaadanud palju gaasi peal oli ja järsku jokk. Küünal tahmane, selline kerge tahm, jõuaks kõvemini puhuda puhuks küünla puhtaks.  Puhastasin küünla harjaga, uhiuut polnud enam võtta. Kannatab ainult väikese gaasiga sõita muidu tahmab. Täit gaasi pole ta kunagi kannatanud, lihtsalt ei lähe kiiremini. Kas ma keerasin gaasi ülearu ja tahamsin kambri ära või on tasapind kõrge. Nõel peab. Mida teha, uus küünal aga kas hakata loputama ja puhuma? Ei taha ka eriti käivitamisel toorest, Natuke tõmbad ja  kohe jääb seisma. Karpal pole segukruvi ega midagi. 
2006 aastal ostetud. Miks  selline jahutaoline tahm?
31.05.2018 20:26
0
Tüütu -aga ei väsi kordamast.
Pange mootorile Yamaha soovitatud küünlad,segubensiin tehke õiges vahekorras 1:100 õige kahetaktilise outboard TCW3 õliga ja kui mootor on automaatõlitusega siis võib sõita ainult puhta, - mitte segubensiiniga.
Kui see ei aita on mootor remonti vajav.
Mott.
 
01.06.2018 07:27
0
Mot on see et mul on 4T, küünlad nagu ette nähtud ja bensiin 98. Täna ostan veel m6ned küünlad ja vaatan tasapinda, lasen tasapinna ikkagi alla poole, las olla lahjem segu. See vast teeb silindri puhtamaks. Plastikuga saab kindlasti s6ita ja trollida. Kummikaga  s6idan ainult  kalastamis kohta. Kui päris korda ei saa viin juulis remonti. Küssa on kuhu? Tartu. Yamaha keskus ei tulk6ne allagi. Soovitage häid meistreid , Tallinna ei taha vedada. Lähttepunkt Viljandi. Oleksin tänulik.
01.06.2018 07:30
2
Küünlad tahmased, siis ikka segu rikas, kuskilt vaja kinni keerata või tasapinda alla ja muidugi vaadata, et on õiged marki küünlad.
02.06.2018 12:30
4
Tasapinda lasksin allapoole, küünal 6ige. Täna hommikul käisin s6itmas, j6udu arendas. Mitu km, elektroodid olid küünlal valged aga ümberringi must. Jäin äikse pilve kätte, sain vihma ja rahet kaela. Esimest korda elus kartsin äikes. Vanadus on loll asi, kartsin, et saan veel enne surma piksega surma. Ma arvan paadunud trollijana juba üle 10 aasta on vist p6lemiskamber hirmus ja ei teki korralikku keerist. Ostsin mingid vedelikku mis pidi ka tahmast puhastama. Eks näis kas läheb paremaks. Ega selline jama kalameest h6iskama v6ta. yessmiley
09.06.2018 21:01
1
No nii, nüüd küünal valge, tsiteerides klassikuid nagu prilli kivi, j6udu on ja veab ka kummikat  hästi. Tarvitan vedeliku ära eks siis näeb,  kas t6stan tasapinna tagasi. Tahmasest küünlast on mul k6rini. blush
10.06.2018 07:28
3
 Karbussi ära küll enam torgi kui kõik laitmatult töötab.Ei tasu näppida korras asja- ideaalne küünla värv on kohvi koorega.
10.06.2018 10:09
1
Miks peaks karburaatori ujuki tasapind olema midagi muud kui tehases paika pandu ?
10.06.2018 10:53
4
Retti, kui igav on ja midagi teha pole on parim asi karburaatori tasapinnaga mängimine. laugh Kui loed ülevalt poolt minu probleemi saad aru. Ma ikka tunnen mootoreid ja praegu on see üks osa kordasaamis protsessist. Karbuss on väiksel yamahal nõnda lollikindel, et muud polegi reguleerida. Kui saan põlemiskambri tahmast puhtaks ja tekivad korralikud segu keerised vaatan edasi mis saab. Praegu olen seda saavutanud mida tahtsin. Kiituseks peab ütlema, et väike yamaha läheb alati käima kui on kütet ja küünal korras. Ma ei pajata juttu vaid ehk on mõnel kasu.
yes smiley
 
11.06.2018 09:59
0
Oma probleemile lahendust otsides olen sattunud sellistele asjadele nagu omal mootoril kahtlustan p6lemiskambri suurele tagitamisele. Vanadel 2T mootoritel pidi seda viga esinema, hakkab jamama ja viga üles ei leia. Teine üllatav asi mida on esinenud hiinakatel, et hooratta magnet muudab polaarsust, selline m6istatus.
11.06.2018 10:20
0
 Kui põlemiskamber tagitunud on ainus probleem höögsüüde. Hõõguv tahm süütab segu ja mootor läheb lõhkuma ja ei aita süüte väljalülimine. Kas on olnud sellist kogemust? Minul on olnud- kuigi sapakaga kuumal ajal. Esimene käik sisse ja pidur põhja mootori seiskamiseks. Jahtub maha ja töötab jälle nagu Antsu viiul. Paadimootoriga seda pole senini juhtunud... seisata õnnestuks vist vaid bensukraaniga.
11.06.2018 11:10
0
Yamahal  - vähemalt suurematel mootoritel - soovitatakse vahetada iga hooaja algul küünlad. Kulunud küünlad pididki tekitama tahma ja tagi põlemiskambrisse.
11.06.2018 12:48
2
 Küünaldel saab kuluda vaid elekrtoodide vahe- tohutu tulemeri vahel. Kui mootor saab aastas vatti vaid sadakond tundi siis küünalde vahetamine sulaselge raha lõkkesse viskamine. Endal pisuhondal originaalküünal peal pea 10 aastat ja ei mingit probleemi. Uus küünal ja küünlavõti alati paadis varuks.
17.06.2018 15:09
1
pajataks siis kah vähe oma paadimootori probleemist.(40 hp yamaha 2 takti) kevadine kalapüük läks terviseprobleemidega aiataha,nüüd mõte paat märjaks kasta.pistsin igaksjuhuks mootori tünni,vesi sisse ja starterit.käima kuidagi läks,pööretega nagu toimib,tühikäigul aevastab,seisab.selge-küünlad eitea mis ajast peal.pilt mootorinumbrist ja yamu esindusest uued küünlad.kurat,asi veel hullem-läheb korraks käima,aevastab,partsub,seisab.küünlad tahmased.süütenurka natuke varasemaks pannes jäi küll aevastades käima,aga põõrded laes.närvid täitsa läbi.kirusin juba omaette-kui kevadel haiglas olin pakkus üks tuttav head hinda paadi eest,oleks maha müünd poleks peavalu.kuna enam midagi targemat teha ei mõistnud keerasin karpad maha.võtsin molekulideks,tundusid küll puhtad aga panin igaks juhuks ultrahelipesurisse.jube saast mis sealt igast august hakkas välja tulema.paar tundi ehk ligusid,korjasin välja -vesi must kui tökat.vanni põhjas oli muu saasta hulgas isegi metallipuru.kasasin kokku tagasi,panin peale ja kruttisin süüte algasendisse.hirmus puhtad olid küll varasemaga võrreldes.kuna kalibreerimisaparaati polnd panin tunde järgi paikka.keerasin võtit ja läks käima...uskumatu,aga käis nagu tutikas-tühikäik normis,gaasi andes sama erk kui sthili saag.tünnist vesi välja ja paat autole sappa ja veepeale.mootor tüütab nigu peab.käivitub poolest pöördest ja kiirust on ka nagu juurde tulnd-eelmine aasta üle 24 miili ei läinud ka üksi,nüüd kahekesi +kalakola näitas 28...sai ka trollitud tühikäigul mitu tundi järjest-ei mingit probleemi.niiet tasub ka karpasid kontrollida.  
18.06.2018 12:36
0
mootor töötab küll hästi,aga üks jama on nüüd-nimelt ei lae akut.pingeregulaator lühises.see siuke pisike must junn,välja tuleb 4 juhet-üks läheb massi,teine akule, kaks mähisele.küsisin yamaha esindusest,jah,saab tellida,hind 150,ooteaeg nädal +.kindlasti on võimalik sinna installida mingi vene lollikindel regulaator,kahjuks ei ole endal autoelektrist nii suuri teadmisi.et kui siin keskkonnas on keegi,kellel on sama probleemiga kogemusi või kes jagab seda elektroonikat,oleks väga tänulik kui ise ka vähe targemaks saaks.
18.06.2018 23:40
0
ott64
Mul peaks olema selliseid kaks tükki.Sest minu mootori case oli hullem - laadis aga 17,5 V ja rohkem..Loojakarja läks kaks kajaloodi aga GPSiga ei juhtunud midagi.hiljem selgus et GPS kannatas 35 V välja.Venemaale see mootor läks.Raha ma nendest ei taha sest teha pole mul nendega midagi.Aga garantiid et töötavad  - proovida pole mul millegagi...
19.06.2018 07:56
0
Retti kus asud?
20.06.2018 10:11
0
Kui ei saa siis uuri:  http://www.paadiosad.ee/wp-content/uploads/2016/07/P%C3%A4ramootorid-2015-16.pdf

Esimestel 40-70 HP ja 70HP hinnaklass u 45-50€. Tarneaeg umbes nädal, poolteist.
23.06.2018 16:49
0
retti kuidas sinuga ühendust saaks,olen teisipäevani eestis.
23.06.2018 20:51
0
Kus su mootor on?
24.06.2018 10:47
0
mootor on soomes,ise olen pärnus.+358405888465
08.07.2018 21:02
0
Paar aastat küünal tahmus. Nüüd siis kindel enam ei tahma käib nagu kellavärk. Ülalpool kirjas mis sai tehtud. Vast abiks mõnele, kõik oli korras aga tahmast, selline jama oli.cool
Palun oota