Otsi

paadimootor

1
2
15.01.2018 14:38
0
2
Mul oli korras 4 taktiline ühepütane 6hp Yamaha. Sai tutikana 2012 aastal ostetud, garantii olemas ja jne. Kõik hooldused tegin Tartus Moto Tehnika OÜ-s (wildriders.ee). Palusin hooldemehel teha pöörded nii madalaks kui võimalik. Enam madalamaks ei saanud, sest mootor hakkas tühikäigul "tudisema" ja õlirõhk hakkas lubatust madalamaks minema. Tulemuseks oli ikkagi see, et trollimisel (Kiili paadist jutt) sõitsime sõpradest, kes ka trollisisd ja  kellel Cursus 20 hp-se 4taktilise Hondaga , mööda kui tühjast küünist. Igatahes Kiili paadi puhul polnud mingi valemiga võimalik seda trollimise kiirust alla saada...
Aga miks kahetaktiline ei kannata tühikäigul tiksumist? Mul teine hooaeg läheb selle mootoriga. On päevi kui 4-8 tundi mootor kord tiksub tühikäigul, kord sõidad ja vahetad püügikohta ning mingeid jamasid/seiskumisi/käivitamisraskusi pole olnud. Kasutan TC-W3 märgistusega kvaliteetset õli ja asi toimib...
15.01.2018 15:08
0
1
Jah, ühel tuttaval ka uuem kahetaktine ja ei mingit probleemi kestval trollimisel / tühikäigul sõidul. Ilmselt see  jama ikkagi seotud  - vana mootor, valed küünlad, sitt õli jne.
15.01.2018 16:49
1
4
Antonius kui trollimisel kiirus liiga suur on siis vahetatakse sõukruvi väiksema sammuga kruvi vastu või kasutatakse triivankrut.
Tehase etteantud tühikäigu pöörete mahakruvimine pole lahendus.

Vanemate kahetaktiliste mootorite küttesegus olev õli ei põle madalatel pööretel mootoris ära ja ladestub põlemiskambrisse.
Automaatõlitusega mootoris on olukord pisut parem kuna lisatava õli kogus sõltub mootori pööretest.
Uuemad sissepritsega 2 takti mootorit suudavad trollimise kiirusel väga edukalt töötada
16.01.2018 08:11
3
0
Mul pole seda Kiilit olnud, võib- olla on tõesti nii "kerge jooksuga" paat, et ei annagi korralikult häälestatud tühikäigul trollida. Kuigi hästi ei usu.
 Lahendus on mõnest vanast vindist teha trollinguvint (labad lühemaks näiteks) või kasutada trollingplate`i või siis tõesti triivankrut.
Olen trollingukiirust sättinud 4 hp Kassest 150 hp mootoriteni välja ja alati olen selle ka paika saanud. Jutt käib neljataktilistest muidugi.
 Kahetaktilise osas jään arvamusele, et kui teda saabki sundida pikalt madalatel pööretel käima, on see mootori tervisele halvem kui neljataktilisele.
 Mis kaasaegsematesse kahetaktilistesse puutub, siis seal on ju eelis (pritse jne.) vanade ees alles miskist 20-st-30 - st hp-st.
 Uut väikest kahetaktilist minu teada osta ei saa EU- s just oma saaste ja heitgaasi pärast. Kuigi ega väike 4- taktiline oma elementaarkarburaatoriga tehnoloogialt miskit moodi kaugemale jõudnud pole. Mootorikatte värv on põhiline, mida tootjad aeg- ajalt muudavad
16.01.2018 09:20
0
1
Nõus triivankru mõttega - ma laisk inimene , hakka nüüd selle trollimise pärast vinti vahetamasmiley Ma ei oska kuidagi kommenteerida neid uusi suuri (30 ja rohkem hp) sissepritsega  kahetaktilisi - arvan et nad on  head.  Aga just kuni 10hp on minu vaieldamatu lemmik ikkagi 2-taktiline. Alates sellest vaataks raudselt neljataktilise poole. Mehed tehke mulle selgeks, mispärast on kahetaktilise tervisele madalad põõrded halvemad kui neljataktilisele? Loogika nagu ütleks, et just neljataktilise õlitus kannatab madalate põõrete tõttu. Kahetaktilisel ju õli küttega segatud - niikuinii saab õlihulga kätte. Muide, tegelikult saab ka uut väikest kahetaktilist EU-s osta. Ma ei tea mis valemiga, aga leedukad näiteks müüvad...
16.01.2018 19:59
0
0
Ega selle 2 takti mootoriga trollimisel muud ei juhtugi kui lihtsalt tahmab väljalaske ja küünlad ära.Osa õli ladestub ka väntvõlii karterisse.Kui mootorile aeg-ajalt pöördeid anda õnnestub ilmselt seda tahmamist vähendada.
19.01.2018 09:46
2
1
Ma tean mitut meest kes on olnud hädas trollimiskiirusega. Kõik nad lahendasid probleemi vindiga. Kes käib ainult kohalikul veekogul on viilinud vindi väiksemaks. Teised on lahendanud trollimisvindi juurde muretsemisega. Trollivad ka kahetaktilistega edukalt, teevad väikse spurdi ja lööb lõõrid puhtaks, praeguse bensiiniga võib mõnel päeval ka neljataktiline küünla ära tahmata.
15.02.2018 23:33
0
1
Talvel tuleb ikka lolle mõtteid ja sai vaadatud selliseid asju.Tea kas kellegil sellise põhimõttega isendit leidub roovahel ragistamiseks.
https://www.youtube.com/watch?v=pS138jHwkfM
15.02.2018 23:45
4
0
kahetaktilised ei taha ühtlaselt samadel pööretel tuksumist sellepärast et mingi hetk ei saa enam korralikult õlitust ja kuna rõngad hakkavad paisuma siis kriibib silindri ära.
16.02.2018 07:27
0
0
 Kahetaktise mootori küttesegu bensiinist ja õlist alati samas vahekorras sõltumata mootori pööretest. Töösoojal mootoril kolvirõngad enam ei paisu- mängumaa on rõngapiludes ja teooria silindri kraapimisest ei pea paika. See siis lihtsamate kahetaktiste mootorite puhul kus ka väntvõlli laagrite õlitus käib segus oleva õliga. Seega ei ole päri Aare59 väitega... kuniks vastupidist tõestab.
16.02.2018 09:19
3
1
Kolbmootoril pigistab kolvid ära, siis kui jupp aega jahutust ei saa. Kvaliteetsel mootoril hakkab jõud kaduma ja kui õigel ajal tunned kuidas kuuma õhkab ja seisma jätad  ja jahtuda ei juhtu erilist midagi. Parem kui seda ei juhtu.
16.02.2018 20:57
0
0
Kuna keegi ei reageerind siis panen veel ühe Muuvi.Siin mämmutatakse ainult läbi mälutud asju.Mul on isiklikult mõlemad nii kaks takti kui neli ja vastavlt vajadusele kasutan.
https://www.youtube.com/watch?v=CoY5Y7XvR8Y
28.05.2018 21:43
0
0
On ikka asi lihtsaks tehtud.
https://www.youtube.com/watch?v=GgR_xysRjd0
1
2
Palun oota