Otsi

Soovitage võhikule paati valida!

1
2
12.11.2018 16:11
0
nagel kas need reelingud ei sega?
12.11.2018 21:47
1
Reeling on mugavus- ja turvavarustus. Üht-teist saab sinna kinnitada, hea lainega kinni hoida, paati tõugata-tõmmata. Pole kunagi märganud, et nad midagi või kedagi segaks. 
12.11.2018 23:49
1
Niipalju olen aru saanud, et paadi valik on kordades keerulisem kui mistahes muu maismaa sõidukil. Küll mängib rolli veekogu kus sõita, mis püüki harrastada, kas slipp on kruus või betoon, mis elukas seda treilatada jaksab jne jne. 
Kui endajaoks need läbi mõtlesin, siis hakkasin natuke mõistma mida mul vaja võiks olla ja mis materjalist ta olema peaks.
Tehtud mõeldud, tuli ise paat teha.
Pikkus 4,3 materjal 3mm alu. Paadi kere kaal 180kg pluss mootor 35hp. 
Nüüd on suviläbi testitud ja retsitud, võib rahule jääda.
12.11.2018 23:54
0
veel pilti
12.11.2018 23:54
0
veel pilti
13.11.2018 06:05
0
Uhke
13.11.2018 09:39
0
Kui ise tehtud, siis kõva sõna.Detailide joonised töötasid ka ise välja?
13.11.2018 10:23
3
slatikas
milleks mootorpaadile purjed?
Nendest lõika vähemasti 60% maha ja tulemus üllatab sind ennast ka.
Võta täpselt samasuur vineeritükk ja proovi vastutuult joosta - siis tead millest ma räägin.
13.11.2018 10:49
3
Kaugelt vaadates ei jää vabriku toodangule kuidagi alla 5+
Klaasi osas rettiga nõus. Lisaks suurele tuuletakistusele ka see teema, et vihma ja uduga on läbi klaasi nähtavus kehva. Kui tegu plastiga siis tulevad ka kriimud ja läheb matiks.
Proovi sõidu ajal istmelt otse üles tõustes piiluda üle klaasi serva ja leia sobiv kõrgus kus ise vaatad üle klaasi aga tuul veel silma ei puhu. Klaasi kalle lükkab tuule ja vihma sul üle pea (sama teema ka tsikliklaasidega).
Pakuks ka, et isegi üle poole võiks klaas madalam olla.
Aga see ainult minu arvamus

Edu!
13.11.2018 13:50
1
Tänud positiivse tagasiside eest. Klaasiraamide algne mõte oli, et sinna siduda tent, ehk konsoolidest taha jääv osale tent peale teha. Suvega sai see ka selgeks, et enamasti käin kalal üksi ja viskasin teise konsooli välja, nüüd seal hea ruum pikutamiseks. Uueks suveks teen ilmselt uue konsooli täpselt keset paati. Aga ma ei teagi kas teen ta madalama, kuna olen lühem mees, siis hetkel on klaas mulle kaenla alla, ja kui püstiseistes sõidan siis on ka mugav ja kindel sealt kinni hoida, lisaks vihmase ilmaga lükkad luti poolde vinna ja kimad kuivana kaldale.
Paat sündis nii, et sõbra masterilt võtsime põhja nurga ja ahtripeegli nurga kraadid, edasine oli omalooming. Mingi mõte oli  neid huvikorral rohkem kui üks teha, aga hetkel tuhin raugenud. 
Selle vabriku toote kohta on palju toredaid hetki olnud kui slipil inimesed on uurima hakanud, et mis firma paat on
13.11.2018 13:53
0
Pilti
13.11.2018 14:48
0
Selle keskkonsooli osas oleks ettevaatlik. Mul suht sarnane väike terava liiluga alupaat Faster 440. Panin ka kekkonsooli (tundub et on isegi originaal) ja pöördtooli. Üksi sõita hea, raskusjaotus palju parem kui tagapingil istudes. istud ka kõrgemal ja vaade hea. Aga ruumi võtab paadist ära. Ja mis kõige hullem - paadis ahtri ja vööri vahel liikudes konsoolist möödumisel läheb raskus ühte parasse ja paat läheb vastikult kreeni (järsk V-põhi!). Ümber ei lähe aga ebameeldiv on ikka.
Aga kui katsetada ja meisterdada viitsid, siis edu!
13.11.2018 17:03
2
Alunaut AC-14 tüürpoordi konsooliga ja 30hj mootoriga. 4 mm alumiinium, 3 õhuga täidetud osakonda, ei mingit vahtu. Tugevad keevitatud reelingud - võib vabalt paati reelingust tõsta või siis kinnijäänud ankrut mootoriga lahti sikutada. Lainega kannatab sõita. Kahe aasta jooksul üle 10. korra Naisaarel käinud erineva ilmaga ja pole veel hätta jäänud. Väga mõnus on 30 cm vees paat triivi lasta ilma kartmata, et mõni kivi paadi ära lõhub eriti veel kui kala otas on. Põhja kuju on selline, et paat oluliselt kreeni ei lähe kalapüügi ajal paadis ringi liikudes. Pildil järgmine õnnelik omanik saab oma kauaoodatud mänguasja kätte. Varsti saab Alunaudi klubi teha. smiley
25.03.2019 13:10
0
Põle veel kuulnud, et Alunaudiga keegi rahul poleks. Sai siis ikka omale ära võtetud ja nädalavahel kaardimasin peale sätitud.
25.03.2019 13:14
0
Nüüd oleks vaja korralikku sõidukatet. Müügil pole näid sobivat. Eks peab teha laskma. Talina regioonis tundub tegijaid omajagu olema. Just siukest tahaks mis sõidu aeg ei loperda ja ka seista kannataks talvel väljas nii, et vesi sisse ei pääse.
05.04.2020 15:59
0
Tere! Plaan siis osta PVC-paat, pikkusega 330-360, enamuse ajast kalastan üksi. Mootori mõtlesin võtta suzuki df6 mudeli, peaks liigutama küll ja on veel nö kerge, lihtne teisaldada, ning autosse tõsta jne. Paatidest on hinna ja kvaliteedi kohapealt silma jäänud Omega toodang, negatiivset tagasisidet pole siiani veel interneti avarustest täheldanud. Kui kellegil on nende paatide või teiste samas hinnas olevate alustega kogemusi, siis olge head, pange need siia kirja. Sooviks teada kuidas keegi transpordib, paadi edasi-tagasi kokku lappimisest väsib tõenäoliselt ruttu ning käru on vajalik. Aga sooviks ka infot neilt kes autos transpordivad (Endal volvo v70). Kui kohe käru ei soetaks, saaks selle arvelt kas parema paadi või mootori soetada. Veel sooviks neilt infot kes on oma pvc-paadid maha müünud, ehk siis mis on miinused? Ning kas peipsil ja Pärnus kannatab sellise komplektiga liikuda? Plussideks pean ise seda, et transpordirataste olemasolul saan paati sisse lasta kus iganes. Jutt sai pikk ja küsimusi palju, loodan, et tuleb palju sisukaid vastuseid ning nõuandeid. Ette tänades, Mikk.
06.04.2020 02:16
1
Mõõda ene ostmist paat seestpoolt ka ära. 6hp üksi peaks pvc lendama küll. Muidugist kumm-plastik-alu läbikäidud rada paljudel. Kui raha on, siis a 4-5k eest saab korraliku paadi koos mootoriga. Sellel sügisel ehk ka kuni 2-3k.
Umx
image
06.04.2020 08:21
1
BRIG 330 ja Suzuki 6 liiguvad üksi sõites umbes 20 km/h. Kahekesi on aeglasem, aga ikka kiirem kui aerutades.

Oluliselt mugavam on jah, kui paati käru peal vedada. Muidu hakkad varsti kalaleminekut vältima, sest alguses peab vaeva nägema paadi lahtipakkimisega, ja hiljem kalalt tulles kokkupakkimisega. Vedamiseks ei ole isegi eraldi paadihaagist vaja, käib ka tavaline Respo 1,5x3,0-meetrise kastiga. 
06.04.2020 15:42
2
Samuti pead mõtlema, et kus ja kuidas sa seda paati hoidma hakkad. Välja päiksekätte ju ei jäta. Üks põhjus miks mina oma kummipaadi maha müüsin, oligi just see paadi kuuri vinnamine. Uks oli kitsas, lapiti ta sealt sisse ei mahtnud ja serviti on teda jube raske ja ebamugav tassida. Kokku- lahti pakkimine on tüütu. Minu arvamus on et, paat ja käru peavad olema nö. komplektis. Paat on kas kärupeal või vees. .Tuled kalalt, sõidad hoovi, võtad käru tagant ära ja kõik. Kui vaja tõmbad paadile katte peale. Rohkem jamasid ei ole vaja. Loomulikult peab sellesse komplekti ka kuuluma nelivedu auto.
06.04.2020 16:27
1
Mul siis pvc pikkusega 380 ja edasi ajab seda 9,8 hp 4 taktiline. Paadi ostsin 2015 ja siiani väga rahul. Algul oli mootoriks 4 hp selva, aga liialt kaua võttis aega Pärnu uue silla alt merele sõitmine. Kalastan põhiliselt üksi ja rohkem kui 2 inimesega läheks seal tõesti kitsaks. Paati vean tavalisel respo haagisel kus ta põhimõtteliselt ka paikneb aastaringselt, suvisel ajal ka mootor taga. Paadil taga ka rattad ja suht hea seetõttu ka vette lasta. Üksi arendab kiirust kolmveerand gaasiga kuskil 25 km/h. Ainukeseks miinuseks pean 4 taktiline mootori raskust, et seda peale iga kalalkäiku eraldi keldrisse vedada. Ja lainet kannatab pvc oluliselt rohkem kui mõni plastik. Käin samuti nii Pärnu lahel kui Peipsil ja igati rahul. Järgmiseks aluseks valin kindlast pvc aga siis juba veidi suurema. Paadi vinnamiseks tegin ise haagisele vintsi, nii lihtsam paat koos mootoriga kärule vinnata.
06.04.2020 20:04
1
Eks selle paadi kokku ja kahtilappamisega veeääres natuke janti on, aga kui head nipid käes siis võtab see aega 20 minutit, tihti olen omadega ammu ennem valmis olnud, kui kamraadil paat haagisel ja kinnitatud. Pole slipi järjekorda, pole haagise parkimiskohta vaja otsida veeääres jne. Olen omanud nii 4,1 ja 3,3st kummarit. Ja kogemused nii haagisega kui ilma. Kui elamise lähedal haagise hoidmise võimalust pole siis ei tasu seda kokkulahti lappamist peljata. Veeääres viskad kaks kotti ja mootori pagassi ja on teema unustatud- no kodus näiteks keldrisse ka tassida, aga sõltub..
06.04.2020 22:23
1
No ma ei tea, ma olen oma kummarit ühe korra vaid lahti võtnud kui teda puhastasin üks aasta ja on ikka tüütu. Käru tuleb ikka kummari oma osta kui paat seal peal koguaeg on siis mis mõtte on tava haagisel.Hoovis seisab tendi all ja ei ole seal midagi vaja eraldi teha enne talve tulekut ega peale lume minekut.Seeaasta mul isegi mootor rippus taga. Paadile kindlasti taha rattad mis teeb elu mugavaks. Paadi lased vette ühe minutiga ja autot ei ole vaja kusagile slipile ajada,sama kähku läheb ta ka tagasi kärule ja adjos juba minek.Mul paat 370 ja just paras suurus et üksi toimetada, mahub ka kahekesi püüdma kui vaja.Mootori valin vastavalt olukorrale ,enamus ajast olen üksi ja piisab väikesest kuni 6hp et sõidud tehtud saaks.Liigub sellega peale mootorti väikest modimist 25kh. Merele minnes panen kindlaslt 15hp taha et paat suudaks kiirelt liikuda ja tõusks kohe välja, muidu saab paadis olijad märjaks ja ei ole just tore kalastada.Kummar on ikka just spinna ja õngemehe paat, kui plaanis jupp võrku sisse lasta siis selleks kummar ei sobi kohe üldse mitte.
1
2
Palun oota