Otsi

Paadimuootor

13.03.2021 11:10
Millist mootorit eelistada kas pritsung või karpa?karpa mootori ülalpidamine peaks soodsam olema kuna puuduvad igasugu anurid ja kui mingi andur saba annab ei tea keegi kurat mis tuksis on.30hp.
13.03.2021 12:50
1
Endal 30hp Honda karpadega ja ei meeldi eriti. Pritsung käib sujuvamalt ja käivitub ka paremini. Ka karpamootoril on erinevad andurid ja juhtaju. Kui esineb probleeme siis pole vahet kas karpa või Pritsung teagnostikasse tuleb minna mõlemaga. Samuti karpasi tuleb lasta puhastada ja sünkroonida. Ise enam karpamootorit ei ostaks, kuna kogemused sõprade pritsungitega väga meeldivad. Minu soovitus kindlasti Pritsung ja võimalikult uus.
14.03.2021 12:36
0
Kõigil pritsungitel ei ole diagnost arvuti võimalust nagu nt tohatsu,võimalik ,et neidd veel.
14.03.2021 13:20
1
Olin ise veidi aega tagasi sama dilemma ees. Karpamootorite eeliseks on laiem valik. Näiteks Yamaha valikus vist ei ole väiksemaid pritsega mootoreid.Esimene oli vist Suzuki, kellel tuli 9,9 pritsega mootor, piiranguid maha võttes kuni 20hj.
  Praegu on ka Tohatsu ja teised kaubamärgid, kellele ta mootoreid teeb. Tohatsu 9,9 e.20; Mercury 10 e. 20. Marineri kohta ei tea.
  Mõtlesi ka tükk aega, aga kogu aeg tuli meelde see aeg, kui esimest korda pritsungmootoriga autole kapoti alla sai  vaadatud. Ja vanad mehed kõrval ümisesid, et no kui siin midagi pe..e peaks minema, ei seda enam korda saa. Aga kooliõpetaja ütles: Auto juures kõige geniaalsem leiutis on diferentsiaal ja kõige keerulisem karburaator. Kui palju praegu karpaga automootoreid toodetakse, ei tea.
  Pritsungi eeliseks on tema lihtsus. Kaks kütusepumpa, pihustid ja arvuti.
   Aga kõige kurvem on see, et pole ju poes kusagil neid mootoreid ostjat ootamas. Kõik ainult tellimise peale ja tarneajad teevad meele mõruks.
Endale tellisin Tohatsu 9,9 EFI.
14.03.2021 13:26
1
Ise voovitaks vaadata mootoreid nagu Honda, Yamaha Ja Mercury. Üldiselt mootoritega esineb tõrkeid väga harva. Samuti on neil korralikud esindused, kes suudavad vea tuvastada kerge vaevaga, kui see peaks tekkima. Ise ostsin kasutatud Honda ja hiljem selgus, et trollide tõmbas täis ja ajas bensiini karterisse. Käisin murega erinevates kohtades, kuni lõpuks viisin hondasse ja viga tuvastati kohe. Mootor ei lasknud toorest maha ja uputas üle. MootoriAju viga. Aju maksis 500€. Õpetasid mulle kuidas saab ka ilma ajuvahetamata selle vea korda, aga ise nad seda ei teinud, kuna nemad ei tegelenud ümberehitusega. Tegin ise 30min tööd ja nüüd sõitnud mingi 5aatat ja probleeme pole olnud. Tegu siis karpamootoriga 2007a 30hp 4t.
14.03.2021 13:37
0
Enda mootori puhul häirib vibratsioon mis tekib tühikäigul trollides, kuna karpamootoril madalal põõrdel jätab mingis silindris takte vahele ja see paneb mootori värisema mis kandub paati edasi. Pritsungiga seda muret pole. Mootor käib üli pehmelt ja peaaegu märkamatult. Samuti käivitub iga kord hetkega, mida minu karpamootor ei tee.
14.03.2021 20:46
1
Täna poes (motonet) müüdav Mariner ongi Mercury mootor. Ainult kleeps ja värv on erinevad.
15.03.2021 11:15
1
Kuni 30 hj tulevad Marinerid, Mercurid ,Nissanid ja loomulikult ka Tohatsud Tohatsu tehasest Jaapanis.
17.03.2021 08:04
0
Kõik mootorid tulevad kuskilt tehasest. Tehase asukoht sõltub hoopis muudest asjaoludest, kui riigi nimi.
See tehas ei ole "tohatsu tehas", see kuulub Brunswick Corp ja Tohatsu Corp'ile kahasse.
Tohatsu ei ole sama mis Mercury, sarnane, aga mitte sama. 
17.03.2021 18:29
0
See tehas ei ole "tohatsu tehas", see kuulub Brunswick Corp ja Tohatsu Corp'ile kahasse - Selle ühisettevõtte nimi on aastast 1988 Tohatsu Marine Corporation. Kõik Tohatsu ehk Tohatsu Marine Corporation`i mootorid toodetakse jaapanis. 
17.03.2021 18:57
0
Nimi võib olla ükskõik milline. See ei muuda asja olemust.
In 1988 Tohatsu and Brunswick Corporation set up a joint venture named Tohatsu Marine Corporation.
Kuulub kahasse, kuuldavasti 50/50. Nii oli ja nii on ka praegu.
Mis selles niiväga erilist peaks olema, et mingid mootorid kruvitakse ühe katuse alla kokku ja see katus juhtumisi ühe Kaug-Ida saare peal asub?
17.03.2021 19:27
0
Mariner ongi Mercury mootor. Ainult kleeps ja värv on erinevad. Tohatsu ei ole sama mis Mercury, sarnane, aga mitte sama. 
Mercury Marine is a division of Brunswick Corporation and many of the smaller Mercury Outboards are just rebranded Tohatsu Engines. 

Tehase asukoht sõltub hoopis muudest asjaoludest, kui riigi nimi. Made in Japan ei ole lihtsalt mingi katus kaug-idas vaid kvaliteedimärk. 
Nimi võib olla ükskõik milline. See ei muuda asja olemust.
Tohatsu Marine Corporation on siis Tohatsu või ei ole.      
 
17.03.2021 19:39
0
Tohatsu Marine Corporation on siis Tohatsu või ei ole. 
Ei ole.
Ma ei viitsi rohkem vaielda, vaata ise mis on mis ja kust jalad kasvavad.
https://www.tohatsu.co.jp/en/info/outline/tabid/405/Default.aspx
https://www.tohatsumarine.co.jp/english/company/


 
19.03.2021 14:59
1
Päris hea info linkidel! Näiteks see kahetaktiliste otsepritsemootorite tootmine alates 2000. aastast. 40-115hj.
  Aga kas keegi teadjam oskab öelda, kuidas kaasaegsetel neljataktilistel sissepritsemootoritel segu reguleerimine toimub. Tavaliselt on ju õhukulu mõõtja ja küttesegu andur e. A/F sensor. Nimetatakse ka lambda anduriks. Suurtel paadimootoritel on need kindlasti olemas, aga kuidas on lood väikestega? 10-30hj?
29.03.2021 22:07
0
Kas keelegil on, või on saanud näha/proovida Tohatsu JET mootorit? Näiteks M25H.
29.03.2021 22:10
0
Vigadeparandus: kellegil ikka oli mõeldud.
02.04.2021 12:21
0
Kes tunneb huvi 
10.07.2021 21:57
0
Remark: All Tohatsu outboard motors are produced in Japan. Here are some key dates and figures leading up to this historic moment for Tohatsu. 1956 Japan's first outboard engine was manufactured. 1988 Tohatsu Marine Corporation was established in Okaya City, Nagano.
 
Palun oota