Otsi

Kiili Paat 440 versus Kasse 430

1
2
25.08.2007 14:05
0
2,3 ikke pisut ludriks jääb. Selle koha peal ma vaidleks vastu. Ei saa mootorit soetades ja paadiga harmooniasse häälestamisel arvestada ainult sellega, et oled edaspidi ainult üksinda paadis. Võib see mootor vabalt viiene olla, ja kui üksi oled, siis ei käsikeegi sul "punni põhja" keerata. Kui kaksi peal, siis viiene kõikse optimaalsem...Ja mõtle selle peale ka, et alguses kui kalale lähed (kasvõi üksi) ja sool on 2,3ne vurr seal taga, siis alguses saad hakkama küll, aga mis siis saab kui paadi põhi 10-ne kiloseid kalu täis on...Vint peksab kui segane ühe koha peal vett, aga paat edasi äilähe mette...
25.08.2007 14:07
0
Merd silmas pidasin, mingi lombi peal sõidust tea ma suurt midagid...
Seal elektri mootoriga siristage...
25.08.2007 14:39
0
Seal lombi peal on koledam laine kui merel.
Minu isiklik arvamus on, et kassele kõige optimaalsem 4hp, taktide arv maitseasi.
Kotkapealik, peipsile kannatab minna siis, kui paadile sobiv ilm on. Lähed sobiva ilmateate peale järvele, kui palju tundub olema, tuled maha tagasi. Ega muud pole vaja, kui kainet mõistust, iga paadiga ju mõnus allatuult ja lainet lasta, mõtlema peab, et kui valjuks läheb, et tagasi ka vaja tulla.
25.08.2007 16:02
0
5 on palju minu arvates. 5hp honda kaalus 29 kg, panin 100kg mehe ninasse istuma, sai ainult vaevalt gaasi anda nii, et nina kergitama veel ei hakkaks. Proovisin ka nii, et täisgaasiga ronisime mõlemad 100 +85 kg vööri, eriti midagi ei muutunud. Ühesõnaga, igal juhul tuleb sõita poole gaasiga.

Soovitan igaühel ennem proovida,kui ostmiseks läheb. Kaldaääres sõitmiseks sobib 2,3 hästi. Liigub kiiremini kui aerudega, paati ja maha tõsta on kah üsna ok. Seda viiest annab venitada.
25.08.2007 16:31
0
Selle nina püstiajamise lahenduse nimi on hydrofoil.
Ostsin omale üksi sõitmiseks, et peaks kola vööri vedama ja mingit lisaraskust aretama a la kolmekümnene kanku vett jms, nüüd sõidan sellega kaksi ka, oluliselt stabiilsemaks teeb paadi, ka laines kiirelt sõites. Arvan, et lahendab kõigi kergete paatide ninaülesajamise probleemi.
25.08.2007 16:32
0
***et EI peaks kola jne
25.08.2007 18:07
0
palun saada pilte oma hydrofoiliga kassest, oleks huvitav näha
25.08.2007 19:44
0
Mul ei ole Kasse, mul folkboati C-440, ühekordne kere õhukorkidega, kaalub ca 115kg, mootor taga 45kg, ise ka mittekondiklibu. Probleem on kergetel paatidel kõigil sama, üksi taga olles jama sõita. See hydrofoil on mu meelest parem, kui rumplipikendusega jurada või raskust vööri orgunnida. Paat stardib kohapealt laksust selle lisavidinaga, mitte mingit ninakikitamist . Lubatud küttekulu vähenemist ma märganud ei ole, pakun, et sama või rohkem närib kütet, kiirus ka langes paar versta tunnis. Mu meelest on loogiline see. Vee surve üle selle plaadi joostes ju nina alla surubki ja perset ei lase vee alla minna, mingit energiat peab ju selleks kuluma.
Pilte ei viitsi teha, vaata netis, näiteks siin
http://www.cabelas.com/cabelas/en/templates/index/index-display.jsp;jsessionid=GW3QLT3GBFOJ2CWQNWSCCNIK0BW0KIWE?id=cat21370&navAction=jump&navCount=1&parentId=cat21276&parentType=category&rid=&_requestid=9029&_requestid=29636
Ma
rootsist sõbral lasin osta ja postiga saata, maksis olssonis umbes 30 euri vms., oli oma suuruselt ette nähtud 5hp ja suuremale mootorile, mis tal max hp oleks, kuhu kõlbaks, ei tea.
25.08.2007 20:45
0
Mul Kassel 2,5 taga.Käin Peipsil,aga ilma peab valima.Lainega ei anna ka sellega täis gaasiga sõita.Väikese lainega teeb närviliseks,võiks kiirem olla.Olen mõelnud 4hj peale,aga keegi kunagi mainis siin,et kiiruses eriti ei võida.
25.08.2007 22:45
0
Mul oli Kassel taga 4hp, 2 takti. Kui naine (u.50kg., ega ma täpselt ei tea
)ees istus oli kõik ok. üksi merele minnes tõstis esiotsa ikka päris taevasse. Siis sõitsin umbes, tunde järgi. Vahepeal tõusin püsti ja toetasin ühe jalaga paadi keskele, siis nägin, kas suund on ikka õige. Kui aga üks väga suur ja pikk sõber ette istus, oli tagumine ots üleval ja ta pidi endale keskele koha sisse seadma. Kasse neli hobusega sõidab 12 km/h. Kassevana sõnade kohaselt ta kiiremini ei sõidagi. Ise olen sõitnud päris korraliku lainega (ei taha öeldagi kui kõrgega, muidu veel sõimatakse valetajaks), vett natuke tuli tagant sisse ja eks natuke hirmus oli ka, kuid peale sõitmise ei ole küll siis paadis midagi teha.
25.08.2007 22:53
0
See hydrofoil on küll lahe vidin, see aitab kindlasti. Kuid mulle sobib ka 2.3 hp, sest selle paadiga kõva tuulega või kaldast kaugel ei käi. Põhiliselt ikka aerupaat, mootorit harva vaja. Väike mootor on kerge, seda hea õlale visata kui paadi randa jätad. See 5 hp on ikka raske nii tassida.

Muidu ega kiilil ja kassel suurt vahet polnud, tundus et kiili sõitis ehk vähe kobedamalt. Kuid põhiline on kaal ja muidugi hind. Kasse saab peaaegu mootori jagu odavamalt kätte võrreldes kiiliga - viimane on minu arvates üle hinnatud.
31.01.2008 18:48
0
reflex, kas testid said tehtud?
Mis siis selgus?
milliseid häid ja halbu külgi leidsite?
02.10.2020 10:25
1
Otsin paati, mis oleks piisavalt kerge, et saaks ta üksi kaldale lohistada. Kas kasse 430 sobib üksi toimetamiseks või peaks midagi väiksemat uurima? Kiili 400? 
02.10.2020 16:05
0
Ma lohistan kasse 430 vabalt, kuskil heinal võin kümmneid meetreid veeni või käruni sikutada. Paat treilal siis jaksan suht järsust mäest kogu kupatuse üless tirida kui pinnas selline et sõidukaga peale minna ei taha.
02.10.2020 16:18
0
ja eks kõik sõltub ka mehe füüsisest ka!
02.10.2020 19:22
1
Kiidan ka kasset!
02.10.2020 21:03
0
Tänud vastamast! Jõudu on
ja proovin kasse ära...
03.10.2020 08:40
3
Kasse tiba kergem jah, Kiili käitub jälle veepeal vähe paremini. Oli juhus kasutada mõlemaid tuulekapüügi käigus ning viimasel päeval tahtsid kõik kiilikesega merele minna
1
2
Palun oota