Otsi

Ketta varuosad

1
2
3
17.06.2009 15:01
Küsimus poodnikele ja teadjatele, kuidas ja kustkohast saab kettale varuosi. Jääb mulje, et ostad mitmetuhande kroonise ketta ja on ühekordseks kasutamiseks.
Antud juhul oleks tarvis Cetus GV 500 tamiilirulliku kruvi.
17.06.2009 15:28
0
väärt teemale laksan viieka!!
17.06.2009 15:30
0
Kuule see on mingi kodus tehtud kerija ..googel ei anna sellist ?
17.06.2009 15:31
0
tica teema vist kui ma ei eksi?
17.06.2009 15:34
0
kas see kerija on tõesti paaritonni eegune??
17.06.2009 15:37
0
Jaapani Daiwaga on väga lihtne ...Olen Japsist tellinud kui vaja ...
Sisestad rulli kere numbri , siis skeemilt detaili koodi ja jupp tuleb 2 nädalaga koju . Saatekulu oli mingi viis daala . Kevade tellisin ka ühe vajamineva jupi . Muidugi jah need kerenumbrita riisad ongi ühekordseks kasutamiseks ...ei halvusta ,aga nii see on kahjuks
17.06.2009 15:40
0
kle planeet anna mulle see link kust sa tellid
17.06.2009 15:42
0
Shimanoga sama lugu ...nagu Opeli remont ...simpel
17.06.2009 15:49
0
Mina sain vajaliku daiwa varuosa koodi daiwa kodulehelt "cervice" alt, nt Certate 3500-4000 pilt ja koodid on sellised http://daiwa.com/PartsDiagram/PartsDiagram/CT3500-4000.pdf
Jupi
tellisin USAst koodi alusel kuid ootan pakki siiani.. no ei tea, loodan ikka
17.06.2009 15:51
0
Mõni pakk võib kaua kaua teel olla !
17.06.2009 15:55
0
Ma kunagi suht ammu tellisin Rootsist mokatubakat ja see pakk tuli 2 aastat . Kätte sain , oli tubakas kõva nagu brikett ...hea et moka all pehmeks ligunes
17.06.2009 15:57
0
DAM'i rulliga jama, rull juba aprilli kuust garantiiremondis, kauplus väidab, et tehases juppe ei ole, seega ei saa remontida.
Leidub kellelgi DAM 530 RD juppe?
17.06.2009 15:58
0
Või oli 330 rd, krt, nii kaua remonis, et ei mäletagi enam.
17.06.2009 16:19
0
Tica ongi ju ühekordne ketas, ridvad umbes sama, kord käia ja ritv puruks.
Osta võib ju rulle igasuguseid, aga tõesti võiks mõelda, kas saab pärast mõne jupi või ei.
17.06.2009 16:26
0
kalur... rullid on nagu on...
... aga tica-l on ka häid ritvu... eestis müügil oleva saasta seas lausa eliite
)

NB!!! Krdi ketta jutt see käib... Saan aru et Kanter-poissi fännid ja palju kergejõustikut vaadanud...

... juppe vast rullile tahate ikka?
17.06.2009 19:04
0
Huvitav, et sõnale ketas-und ei reageeri keegi nii valuliselt. Põhimõtteliselt keritakse nöör või tamiil sinna täpselt samamoodi peale. Täpselt sama teema on autokummidega. Ikka paneb keegi huilgama, et kumm käib sinna ja tänna, autol ikka rehv... Mis vahet sääl on? Täpselt, nagu "kumm", on ka "ketas" jäänuk vanemast ajast, kui kerijad olidki kettakujulised.
17.06.2009 19:11
0
... nojahh... eks võib ju ka
...autot -vankriks...
.. läpakat - arvelauaks...
... wc-d - kemmerguks...
...noort naist - vanamutiks...
jne...
17.06.2009 19:16
0
Jah, ja Koidula aeg olla sõna "lehk" olnud üks väga ilus sõna iseloomustamaks hõrku lõhna, samamoodi olevat väga ilusaks sõnaks peetud sõna "peldik"
17.06.2009 19:19
0
et siis nagu... tahad öelda ilusale neiule, et viimane hästi lõhnab... aga sülg toob suhu miskit nostalgilist...
... sa lehkad nagu peldik...
17.06.2009 19:20
0
Jah, nii on ilus küll
5h
image
17.06.2009 23:34
0
Ei jõua enam ära lugeda neid stats.rullide lagunemise ja remontimise hädasid.Ostke omale ükskord mõni multirull,jamate nende lagunevate ja ebamugavate utiilidega.Enamvähem norm.stats rull maksab meil 1500-2000kr.aga multika saab 600kr eest ja hulga mugavam püüda ja sellist lagunemist pole.
17.06.2009 23:48
0
Näed siis. Tuli lõpuks valgustaja ja juhatas terve voorumi rahva tõe juurde. Siban homme selle 600 kroonise hea multirulli järele. Sellega hea paarigrammiseid lante lennutada.
5h
image
18.06.2009 00:40
0
ja muide multikaga saab ka väiksemaid lante visata.Palju sul reaalselt neid 2gr.lante on.Tegelikkus on see et samaväärselt saab kala ka 4-5gr.lantidega,ei pea tegelema äärmustega.Väike multikas,tamiil 0,15-0,2mm,latt testiga näiteks 7-20gr,lant4-5gr.ja annna tuld.See et multirulliga visked(2gr.landiga)mõned meetrid lühemad ei kaalu ülesse multika püügimugavust ja vastupidavust ning hinda,mis samaväärsel multikal on poole odavam,stats.rulli kasuks.Statsiga viskamiseks peab juba läbima tülikaid etappe-mingit traati peab iga viske jaoks pooli eest ära keerama,siis tammiili näpuga hoidma ja siis viskad ja saad hakata suure vändaga kerima.Meenutab vanaaegset hakklihamasinat-ebakompaktne asjandus see stats rull.Muide Fladeni multika peaks saama 600kr.eest.Kas keegi juba kasutab seda?
18.06.2009 07:23
0
500 ga saab fladen maxximuse madala profiili. Ma umbes 50tk müünud neid, ühtegi tagasi pole tulnud, mis ei tähenda, et nendest ükski pole lagunenud. Laagrid pole roostevabad, nõuavad õlitamist, kui meres püük.
18.06.2009 07:42
0
Nii on hea lihtne küll. Isegi ridva test öeldakse ette. Ainult et... Mul paaril ridval lõpeb seal test ära, kus lugupeetud viietunnine soovitab alustada. Aga muidu mõnus retoorika. Visake oma Twin Powerid, Stellad, Gekkajibinid ja muud jebinid-hakklihamasinad nahhui ja alustage püüki normaalse rulliga
18.06.2009 07:46
0
Ma arvan, et enamus multimeestest seda meelt, et multiga mõnus ja probleemivaba visata alates 15gr.
18.06.2009 07:57
0
Sepaonu kus sa neid müüd. Tulen täna eestisse homme tuleks uudistama.
18.06.2009 08:14
0
meilitasin
5h
image
18.06.2009 11:25
0
Vant,milleks vaja püüda 2gr.lantidega,kui saab ju edukalt kala suurematega nagu ennist mainisin?Ja arvan et enamus kalameestest ei tegele äärmustega-2gr.lantide loopimisega.Multiga probleemid siis kui ei suuda viskamist selgeks saaada ja ei viitsi rulli vabajooksu pidurit reguleerida ja näiteks Twinpoweri hinnaga multikatel ei peagi osadel seda tegema kuna neil magnetiga vabajooksu pidurdamine.Väidan ikkagi et multikaga saab edukalt visata ka 15gr.kergemaid lante,püüan juba üle 10a.multikaga.Ei taha meelde tuletada neid aegu ,kui jõe ääres pika rohu sees forelli luurates sai statsiga ikkka tihti heina sinna rulli vahele kerida ja lagunemisprobleemid lisaks.Multil veel see hea omadus et sidurit saab samaaegselt kerides vaj.hetkeliselt reguleerida,ei pea rulli eest või tagant seda otsima.
18.06.2009 11:35
0
Sa 5h ajad ikka täitsa paska juttu, iga normaalne kalamees püüab statsiga, nii kaua kui saab ja kui enam ei saa, siis alles multiga.
5h
image
18.06.2009 12:19
0
Kuule kalur miks peaks püüdma pasaga mis laguneb ja on kallim ja muidugi stats rullid mis maksavad 200-400 kr.neid ei saa isegi pasaks nimetada-see on juba sõnnik.Vana vene nevskaja ka neist etem.
18.06.2009 12:42
0
kellele ema kellele tütar.

Kui ma siin vahepeal tagasidurist juttu tegin siis juba öeldi et spinningule see ei sobi. Tagasiduriga rull pidi tonkade jaoks olema. Mulle isiklikult tagasidur käejärgi ja nii ta jäänud ongi.

Sama teema selle multirulliga. Ei ole käe järgi. Visked ei tule nii hästi välja eriti kergemat sorti lantidega. Miks ma peaksin enda elu keeruliseks tegema. Kui merepüügiga tegeleksin ja paarisaja grammiseid lante loobiksin räägiksin arvata võib teist juttu.
5h
image
18.06.2009 13:54
0
Jah loomulikult, kui ei saa viskamist selgeks-arusaadav-sundvalik-stats rull.Merepüük ja paarisaja gr.landid ja rullid hoopis teine teema,kui mingi kolaka mererulliga proovida kergemaid lante visata siis see tõesti väga ebamugav tegevus.Nii tüüpiline, kui mingiks jutuks läheb ,siis hakatakse lisama igasuguseid äärmuslike kommentaare(2gr ja 200gr.landid jne.)Elu tõesti keeruline ,kui tuleb tihti rulli parandamise ja uue ostmisega tegeleda.Aga kes aru sai ja kel veits kannatust ja tahtmist on multikaga landi loopimine ära õppida, see ei kahetse.Kes ei,sellele edukat stats.rullide lappimist ja uute ostmist ja muidugi kui rahakott kannatab siis vähemasti Twinower või Daiwa kallim stats,need peavad paremini vastu.
18.06.2009 19:01
0
Hea küll. Pole mõtet korüfeedega vaielda. Lähen oma rulle utiili viima.
19.06.2009 14:27
0
Sa 5h kui sa endas nii kindel oled, tee teema-multi või stats rull ja palun lase kalameestel hääletada, kes mida rohkem kasutab. Pakun et suhe tuleb 90:10 statsrulli kasuks, võib olla, et rohkemgi. Ise ma püüan muidugi vastavalt vajadusele mõlema rulliga, aga statsiga ikka rohkem, mina annan kindlalt hääle stats rullile, kumb sidur peab olema, see on küll kama, esi või taga, ühele tütar, teisele ema meeldib.
19.06.2009 14:28
0
Ma loobin multikaga vabalt mõlema käega,aga ikka kasutan statsi rohkem.
19.06.2009 14:50
0
DAM'i rullile juppe ikka vaja, juhul kui kellelgi kusagil midagi vedeleb.
5h
image
19.06.2009 17:32
0
Mis see hääletamine annab ja näitab, kui enamjagu inimesi pole multikat isegi käes hoidnud,rääkimata kasutamisest,osa ei teagi mis see on jne.Poodides ka valik üliväike.Oleks poodides kõigi statside asemel multikad ja mõned statsid,siis paljud inimesed oleks juba ammu multika omanikud ja kui nad siis proooviksid pärast mingil põhjusel statsiga püüda,arvan ka et 10%sajast läheks statsi peale ümber.
5h
image
19.06.2009 17:44
0
Mul üks tuttav kalamees oli ka aastaid tagasi Dami statsi fänn.Maksis sellest 2400kr.pidevalt üks häda teise otsa.Stats rullid- laiatarbe odavmüügiartikkel mis toob hästi raha sisse,kuna kõik müügikohad neid täis ja inimesed muuudkui komistavad nende otsa.Ja odavad statsid kuni 500kr.ei kannata ikkagi migit kriitikat kasvõi selle 5-600kr.Fladeniga võrreldes spinninguga landipüügil.
19.06.2009 17:57
0
5h, sa räägid oma multirullidest nagu need oleksid mingid igiliikurid, kahtlen selles!

Mul ei ole DAM'i rullide kohta midagi halba öelda. Kolmest rullist vaid ühega mure, teised ideaalselt töötavad, kuigi on hinnalt alla 500.

Juppe vaja DAM Super 330 RD' le.
19.06.2009 18:05
0
Pole mõtet 500 krooksust multit absoluutselt igast haplist üleolevaks tembeldada, et isegi kõige odavam multi alati kõigile hasplitele ära teeb. Eri rullitüüpide võrdlemine koos rahanumbritega pole õige. Multidel ennastel samamoodi raharedel millel ülemine ja alumine pulk. Mul on olnud kaks abu multit, üks punane classik ja mörrum, püüavad teise mehe käes edasi. Praegu pillun ise siukese leftiga http://japantackle.com/Daiwa_reels/Daiwa_Millionaire_BayCasting.htm
ja
ühe toki peal on fladeni madal profiil. Ütleme nii, et need on kaks eri asja eri ooperitest.
Üheks oluliseks asjaks rullide puhul peetakse ka hooldust, lihtsad ja lihtsalt lahtivõetavad multid kestavad ka sellepärast, et neid lihtne lahti võtta, lihtne hooldada. Osad kallimad daiwa leftid on probleemsed lahti võtta. Mõne mudeli kaaned liimitud, a la, sul sinna asja pole, niikuinii sa ei ei oska selle sisuga sttagi teha.
Haspel kirbusitamõõtu juppe täis, kesse viitsib seda harutada, käib kaua käib, kulumaterjal.
5h
image
19.06.2009 19:48
0
Kus ma mainisin et 500-6000kr multi on absoluutselt igast hasplist parem?JA hindade järgi tuleb ikka asju võrrelda küll.Mainisin et 5-600kr. multi on vastupidavam ja mugavam landipüügil kui haspel kuni um1500kr.Kui statsid nii head on,, mis siis multiga pillud,anna mulle, otsin sulle mõne hasplilogu vastu.Ilmselt istud ka mingi suure hasplite hunniku otsas nagu enamus meie kalatarvete poode seepärast segad siin vett.Ühegile meie kalapüügi varustuse müügipoele ei meeldi ilmselt mu jutt.
19.06.2009 19:53
0
Kellegiga konkreetselt räägid 5h või omaette ?
5h
image
20.06.2009 00:26
0
Siin tihti selline tunne,et räägin seinaga,mõni ikka miskit aru ei saa.
20.06.2009 07:37
0
Järelikult lollakad on kõik. Vaid sina üksi, nii kui, ütleme, Einstein või Savisaar oskad ja tead...
20.06.2009 07:47
0
Käisin poes ,ostsin lihtkäsiõngele ka multi külge,rõngaid kahjuks pole aga tore on ajaviiteks ketast näppida,kala võtab ka kohe paremini.
5h
image
20.06.2009 12:31
0
Ja mina laulan nüüd igal õhtul sinu lemmiklaulu:"rong see sõitis tsuhh-tsuhh-tsuhh"ja uni tuleb palju kiiremini.
26.10.2009 20:57
0
Rullil murdus looga plastik kinnitus. Kas keegi oskab uue jupi leidmisel abiks olla? Rulliks on Shimano alivio 4000 RA
1
2
3
Palun oota