Otsi

1. aprill, ketsid

Autor: landimeez
Oli 1. aprilli õhtu. Vihm oli just järgi jäänud, kui mõtlesin et võiks selle uduse õhtuga midagi ette võtta. Ja nagu nõiutud, tuli kõne sõbralt, kes pakkus välja lahenduse, et võiksin oma õnge kaasa võtta ja jõe äärde kalale minna. Mina muidugi kohe nõus, et pakin oma 7 asja kotti ning hakkan kohe liikuma. Niisiis saimegi poole tunni pärast tankla juures kokku, ostsime mõned Pilsnerid ja Rockid kaasa ja asutasime end Põltsamaa jõe äärde kalale. Olime kohale jõudnud, tegime pudelid lahti ja hakkasime jõe ääres õlut jooma. Nii. Kuna jalutades tuli väsimus peale, siis mõtlesin et istun natuke ja siis hakkan ahvenat välja rebima. Nii me jõime ja ajasime juttu - aeg, see möödus üsna ruttu. Sõber rääkis anekdoote ja järsku ütles, et vahi puu otsa, seal kellegi tossud vedelevad, kohe ei pööranudki tähelepanu ja mõtlesin et nii lihtsalt ma aprilli nalja ohvriks ei lange, kui järsku oh seda üllatust - kellegi vanad ja väsinud tossud paeladega kokku seotud ja puu otsa visatud. Mõtlesin, et kes küll paljajalu siit minema on läinud ja oma ketsid puu otsa vedelema jätnud. Siis ma selle hetke jäädvustasingi. Kuna 1. aprill, mõtlesingi sõbrale aprillinalja teha. Ütlesin, et nüüd küll viimane aeg kalale võimalus anda, mis me niisama ikka istume. Kuna sõbral õnge kaasas ei olnud, siis ütles et muidugi tõmba kohe kõik suuremad ahunnid välja ja kui ei tõmba, siis püüan ise need siia kaldale ritta. Ja nii ma talle tünga tegingi lausudes lihtsalt: "aprill" , täna me kala ei püüa. Sõber kohe, et mis loll aprillinali see sul on. Ma vastu: loll või mitte, aga nii see paraku täna on. Küll teinekord püüame topeltsaagi välja. Oli juba mitu tundi mööda läinud, jõe ääres pime nagu mungakeldris. Õlled hakkasid otsa saama ning kell kiskus kümne peale. Mõtlesime, et kiiresti jalutades jõuab veel mõned õlled juurde osta. Käisimegi kiiresti poes ära ja tulime õlut tagasi jooma. Nii me jõime ja ajasime juttu. Kell oli juba 12 saamas, õlu läinud nagu saunaaken, tossud rippusid ikka puu otsas, kala mitte üldse, nii see õhtu meil lõppes.
07.04.2010
07.04.2010 19:11
ime ketsid
srs

07.04.2010 19:52
Mul ükskord enamvähem sama asi silme ette juhtus.

Tõsi,
ölut siis ei joonud ja kala ka ei plaaninud püüda.
07.04.2010 19:55
Krt, süžee nagu "Brokebacki mäes"...
07.04.2010 21:52
Pikk jutt joomisest... Hinnet ei pane

Eesti olevat alkoholi tarbimisest euroopas 2 kohal nagu sa arvatavasti tead muideks. aga jahh
07.04.2010 22:08
lota lota mingi tubli poiss oled ve
08.04.2010 00:32
Jälle Kets>>>http://www.youtube.com/watch?v=bmhkTGh4O7s&feature=related
08.04.2010 02:40
Päris lõbus jutt rsk - viiekas igal juhul tuleb
08.04.2010 11:13
Vat ma kah jutukese austaja
06.07.2013 11:46
See jalanõude pildumine liinitraatidele ja puude otsa pidavat mingi komme olema .....mis täpsemalt, seda ma raisk kahjuks ei mäleta