Otsi

Kraanikausipilt.

Autor: KEI0
Kalad pole küll suured ja selliseid terve foorum täis, aga kuna midagi teha ei ole hetkel, siis lisan ka pikema loo.
22. juuni pidime minema Pärnusse.Kuna sugulane jäi haigeks, siis minek jäi ära.Plaanisin tegelikult Pärnus õhtu feedriga jõeääres veeta.Kalale mineku soov oli aga suur, ja siis mõtlesime, et teeme Lohjale õhtuse haugitiiru.Kell 16:30 saime Tallinnast liikuma.Esmalt läksime Kuusallu sugulaste juurde, kellel on tiik hoovis ja püüdsime sealt 15 kokre.Jäime veel jutustama, aga kell 18:15 saime Lohja poole liikuma.Sõita oli umbes 20 km.Kuna lähenesime seekord uuest kohast, siis suutsime veel autoga kinni jääda.20 min jamamist ja lõpuks tänu lükkamisele saime mudamülkast välja.Parkisime auto ja nägime rohkem jalavaeva.Leidsime ühe väikse koha, kus paat veestada.Mina panin kogred sumpa ja tassisin kahva ja õnged autost järveäärde - vanaisa samalajal pumpas paati täis.Lõpuks saime paadi veestatud, kell oli juba üsna palju.Õnneks võtsin valguspulgad ja pealambi ka kaasa.Panin kogred ämbrisse ja lükkasin paadi kaldast lahti.Panin ühe unna ujuma ja siis lasime paadi ankrusse vesirooside ja kõrkjate vahele.Kell oli juba üsna palju.Leotasin erinevates kohtades elusat- peale ühe proovimise mitte midagi.Vahepeal keeras und ennast ümber.Tundus, nagu midagi ei oleks otsas.Paadi juures alles selgus, et kõhna l 45 L 50 ja 770g haug on otsas.Sööt oli haugil jõhkralt maos.Siis pakkisin elusaõnged kokku ja panin 2 unda veel ujuma.Kell oli juba 23 ja hakkas pimedaks minema.3 unda oli sees ja ootasime veel pool tundi.Hakkasime undasid kokku panema, ja kui 2 unda olid juba paadis , siis otsustas viimane ennast ümber keerata.Ootasime paar minutit ja võtsime välja.Kala tuli paadini nagu laip.Kaalu oli sellel siis 1200g.Peale seda kala läksime koju.
Püügivahendid : 3 unda
Sööt : Liiga suur koger
Püügiaeg : 3,5 h
Kalade kaal : 770g ja 1200g
Suuremal kalal seljal lõikehaav kuna ei jaksanud käsitsi tal selgroogu murda ja lüüa millegiga polnud ja siis lõikasin noaga tal selgroo puruks.
30.06.2011
30.06.2011 22:29
ilus, puhas kraanikauss.
30.06.2011 22:33
Noh, viimaks, kalad jõudnud kilekottist kraanikaussa.
30.06.2011 22:58
30.06.2011 23:45
Ega te vist muud moodi oskagi, kui elusa kalaga?