Suitsuahju patendeerimine on sama jabur, kui jalgratta patendeerimine.
Käsitöö eest viiekas, aga mõningad soovitused siiski annaks.
Pole mõtet mingi tuhasahtli jaoks ruumi raisata- no ei ole vaja lihtsalt!
Kindlasti peab olema all rasvapann, mille peaks protsessi käigus täitma kuiva liivaga, et rasva tilkudes langeb see pannil olevale liivale, et mingit kärsakat ei tekiks.
Restide nikerdamisel ei peaks vaeva nägema mingi raami leiutamisega, sest sellise suurusega restile nii suurt raskust ei pane.
Korstnale poleks kah mõtet sellist kuldnoka puuri moodist katust teha, sest selle peal peaks olema kaan, millega saad reguleerida temperatuuri ehk siis "tõmmet"
Restide arv peaks olema ikka kuskil 4-5 sellise suuruse juures.
Kindlasti on sul vaja enne värvimist töödelda plekk liivapritsi või haaveldusega, muidu pole värvimisest kasu ja see hakkab roostetama.
Värvi valik peab olema kah sobiv, sest vastasel korral koorub see esimese korraga maha. Olen kunagi esimest korda nende värvi komponentidega alt läinud.Päris oluline ja kallis on alla panna tsink-grunt, et asi kestaks nägusana mitu aastat.
Minu nikerdisel on välimine plekk 2mm ja suitukambri ümber 3 mm plekk.
http://fotoalbum.ee/photos/andres73/86243929/
A mis su käsitöö ka maksab?
Kas teed ka enne värvimist liivapritsimist ja millise värviga värvid?
Edu igatages nikerdamisel.Mina ei viitsi sellega eriti tegeleda , sest tavalised tooted, mis toodame, jäävad ikka kuskil 5- 50 tonni kaalu vahemiku.