Kalale ajakiri Juuli 2014
Tere! Registreeri Salasõna ununenud Võistlused Ilmateade Hea teada Kontakt
Kalale.ee - Eesti harrastuskalastajate kogukond - kolmapäev, 23. juuli 2014 Elu kala
Turg Foorum Ajakiri Galerii Päevik
Kasutaja: salasõna:
kolmapäev, 23. juuli 2014 - 48809 liiget
 Foorum:
Uus teema ›
› arutelu
› võistlused
› kalastuskohad
› varustus
› lähme kalale
› kuulutused
› huumor
› abiks algajale
› kalale.ee
› oбщалка
› vägev saak!
› kummituba
› nipid ja nõksud
› kalakaitse
› toiduretseptid
› paadid, mootorid
› uudised
› kalastusvideod
› ainult kalastusest
› Meira retseptimäng
› varastatud!
› kalastus Soomes
› kalastus Norras
 Meie sõbrad:
Kalastuskeskus
Kalapeedia.ee - Eesti kalastuse entsüklopeedia
Kuldkala Kalapidu
Koos Kalale MTÜ
Kokaraamat
Piiripurikas
 Hetkel sirvib Kalale.ee-d
55 registreerinud kasutajat ja 198 külalist.

 Kalale.ee statistika
Metrix


Parimale.ee - maiused ja toidud lemmikloomadele


 Jututuba - hüppa sisse!



saada see leht sõbrale emailiga saada sõbrale | [<-][V][->]

Foorum › arutelu ›

webastod, defad
(vaadatud 11901 korda)



Mine lehele: 1   (seaded)
puhvel1 03. veebruar 2012 14:46:04

otsing näitab, et on juttu olnud, mäletan kah, et on olnud, a kui tsekkama hakkan pole, nagu kustutatud oleks. ühesõnaga meil siin on paigaldamise pakkumisi olnud, kui keski asjaga seotu juhtub lugema võiks hindadest pajatada.

flm 03. veebruar 2012 14:58:06

Millist siis täpsemalt ehk kas juhe seina, aku pealt või kütuse pealt?

flm 03. veebruar 2012 14:59:47

Kütuse pealt võib arvestada 1.5-2k umbes. Lihtsalt aku pealt köetav spiraal, mida mulle kusagilt pakuti, on pehmelt öeldes naljakas idee ja eestis parkimiskohtade kõrval pistikuid eriti näe, ehk jääb vist ainult kütuse pealt toimiv.

Pisikala 03. veebruar 2012 15:01:05

priit0001 silma jäänud, kes sellel teemal siin suud pruukinud.

puhvel1 03. veebruar 2012 15:02:12

no defa peaks olema vooluvõrgust, 220v ja webasto siis kütte pealt.

flm 03. veebruar 2012 15:06:59

Hinnad on ju kapitaalselt erinevad. Üks on 100 eurine keeduspiraal ja jupp juhet, teine on terve ahju süsteem2k euri. Eberspächeril ka kütte pealt süsteemid. Rekkamehed kiidavad. Kõigepealt tuleks otsustada, kumba tahad osta või kummast rääkida. Muidu võrdle nagu siga ja kägu.

flm 03. veebruar 2012 15:08:17

Sry, sain valesti aru. Sa tahad lihtsalt konkureerivat pakkumist või?

puhvel1 03. veebruar 2012 15:15:13

ei defa peaks ka salongi soojendama, vähemalt on sellised nö mudelid, maksavad sis rohkem, kui lihtsalt spiraal. huvi on tegelt webasto pihta.....a hinnad ja variandid vist erinevad.

puhvel1 03. veebruar 2012 15:17:25

pakkumisi jah :) põdras üks somm mainis, et tonn juurot, kui küsisin, et kas webasto peal. eeldasin, et Eestist saab soodsamalt.

talisman 03. veebruar 2012 15:17:35

Kas keegi suudab mulle selgeks teha, kuidas Calix käima läheb.
Juhtmed on, puhur on, taimer on, aga taimerit kasutella ei mõista ja asja tööle ei saa...:(

allanlau 03. veebruar 2012 15:29:26

mõni asjapulk võiks jahh sõna võtta.oleks ka huvi.

sepaonu 03. veebruar 2012 15:32:18

Mis asi flm on aku pealt köetav spiraal?

Ilmselt praeguse külmaga tunneb igast lisasoojusest rõõmu.Mul mitmel autol olnud 220 defa spiraal plokis ja ühel autol oli ka lisana 2kw puhur. Kui auto seisab elektrivõimaluse lähedal ja mingi aegrelee(mis võib olla ulmetark ja nädala kaupa programmeeritav või lihtsalt poest ostetud aegrelee) siis mu meelest üks lihtsamaid ja odavamaid lisakütteid.
Praegu kasutan esimest talve sihkest asja, et tehase Eberspächer ja miski anduri asemele on aretatud programmeeritav webasto kell ja miskit kilakola siiasinna vist juurde topitud, no ma ei tea, sõber tegi omale, kiitis, andis proovida, tegi mulle ka. Väga rahul olen. Mul tööle 10km ainult ja praeguste külmadega pean akut veits juurde laadima miski 3-4 päeva tagant, see Eberspächer ise akut vist ei tarbi, miski pisiküttepump, tsirkulatsioonipump, need ka vähe, a auto vent, mis peab uluma, et aknad puhtad oleks, see närib akut. Soojemaks läheb, siis semu paneb lisaaku. No rahul igal juhul selle variandiga.

puhvel1 03. veebruar 2012 15:34:26

ehk õhtupoole tuleb asjapulkasid ka :)

puhvel1 03. veebruar 2012 15:36:26

sepa, hinnaklassist ei taha mainida miskit ?

igiliikur 03. veebruar 2012 15:50:21

Eberspächereid on mitut tüüpi: 1. Autot käivitades lükkab taha diisli/bena pealt katla ja hakkab sellega veevärki soojendama. Enamasti kasutusel commonrail diislitel. 2. Peaaegu sama mis eelmine, aga autot pole vaja käivitada, taimeriga ja hakkab ka salongi sooja puhuma. Moodsamad on puldiga.
3. Diisli/bena pealt katel, mis puhub otse salongi sooja õhku. Vanematel saab salongist käsitsi töö aja peale. Uuematel puldist.
Neid erinevaid nikerdisi on rohkem, aga need põhilised, mis meelde tulid.
Konkreetselt Defa kohta ei tea, aga peaks vist aku pealt olema.
Ühes autofoorumis just keegi müüs eberspächeri ahje ja vist pakkus ka komplekti. Ahi üksi oli vist mingi 3-4 sotti.

sepaonu 03. veebruar 2012 16:27:44

Mul on selles mõttes tehase oma, et sihksele autole nagu transporter on see tehase poolt ette nähtud, kuna see modra ei suuda miskit põhjamaades vajaminevat sooja toota.
Kõige paremat hinnanumbrit komplektse uue Eberspächeri eest olen näinud jeepaises 350.00 GBP koos saatmisega lõpphind, ostsin kaks tükki, a müüja huiar, saatis raha tagasi, kaup otsas, a seoses külmade talvedega selliseid numbreid ei näe vist.

Mul oli eelsoojendus juba 84 aastal, mis koosnes 7 rublasest elektripliidist ja 50 kopikasest lumelabidast, jõudsin koju, ahi lumelabida peale ja auto karteri alla, juhe külge, hommikukohvi ajal juhe stepslisse, peale teist tassi kohvi jooksuga õue, auto käima, ahi autosse, seal õhkas veel klaasid ka lahti, luxus.

kuskaladon 03. veebruar 2012 18:03:30

Mul sõiduautol Eberspächeri bensu pealt töötav lisasoendus, mis kütab mootori ja salongi soojaks. Mudeli nime ei oska kohe öelda, aga mingi puldiga variant on. Saab puldist soojenema panna auto ja samuti kelleaja paika panna, millal kütma hakkab. Probleeme ei ole esinenud ja seadmega väga rahul. Eesti kliimas väga mõistlik ost. Kui autos ruumi on, siis lisaaku paigaldamine oleks küll selliste külmadega tarvilik. Uue akuga probleeme ei ole, aga kui juba aku mõned aastad vatti saanud, siis kipub külmemate ilmadega tühjaks tõmbama aku. Endal lisaakut ei ole ja eelmine aasta vana akuga eelsoendusel kaua ei saanud lasta töödata, kuna muidu pidi auto käivitamiseks täkku andma. See aasta uus aku ja veel pole probleeme olnud. Lisaks ka veel see, et kui näiteks ahi peale auto käivitamist uugama panna, siis läheb auto 3x kiiremini soojaks. Küttekulu on eelsoojenduse kasutamise puhul pigem väiksem või sama, mis ilma ahjuta ja külmalt käivitades. Oleneb kui pikkasid otsasid sõita.

greenhorn 03. veebruar 2012 18:25:56

Ma enne hommikukohvi keeran auto käima ja tõstan tavalise soojapuhuri salongi soojendama. Kuniks võips nahavahel, siis on juba meeldiv autosse istuda ja tööle kimada.

venno 03. veebruar 2012 18:32:53

Kuna ei viitsi akuga joosta, siis huvitaks mind ka see värk. Piisaks sellest lihtsast "keeduspiraalist", mida saaks kodus juhtmega vooluvõrku ühendada. Kui keegi siin sellega tegeleb, siis võib vabalt mingi hinnapakkumise mailile pista. venno.pulk@mail.ee. Auto on VW Passta 1,9tdi, 66kw.

venno 03. veebruar 2012 18:33:18

Aastast 97

laanekas 03. veebruar 2012 18:50:55

Mina ostsin suvel Soomest odava vana oopeli.
Sellel on juhe kaasas..teed kapoti lahti ja pistad otsa stepslisse.
Üks pistik on veel kabiinis ka.
Pool tundi ja mul on aknad puhtad ja uksed tulebad 32 kraadiga ilusasti lahti ja kui mootori käivitan siis on kohe töötemperatuur peaaegu.
Nu soe igatahes.
Ooopel maksis 470 ja uus süsteem samasugune sinna autoremondis oleks maksnud 300 euri.
Ja siin nüüd mõtlemisainet eesti autoremontijatele...eestis maksab sama sõsteemi juhe ainuüksi 300 euri.siin kõik kupatus kokku koos panekuga 300!
Võin ka valesti öelda praegu...andmed on eelmisest talvest:)

murt 03. veebruar 2012 19:08:32

soomes on enamus vanematel autodel eelsoojendid peal ja majade parklates on pisikesed postid kus on aegreleedega pistikud, et ei peaks toast pikendusjuhtmega voolu vedama.

AzA 03. veebruar 2012 19:25:00

Venno 220V võrgust ilmselt defa mõistlik.
Juhtmekomplekti ja ploki spiraali peaksid kuskil 100-200 saama.
Lisaks saab veel akulaadija, salongi puhuri, kaugjuthimispuldi jms.
Kõige kangem oli vast kuskil 600 või nii.
Siit saad pildi ette:
http://www.autostuudio.ee/tooted/browse/38-defa-soojendid-220v.html?sef=hc

Küsimus pigem selles, mida soojendada tahad.
Arvesta paigaldus ka, kui just bläkk rokit pole.

ahing33 03. veebruar 2012 19:52:09

to.puhvel ja mugavus maxab aga hea raisk kui mingi kildi või nö. pulti vajutad ja auto soe , siis siga rahul

priit0001 03. veebruar 2012 20:09:24

Defa ja Webastoga tuleb mul hetkel tegeleda varahommikust hilisõhtuni.
Tüüpiline ju, et talv tuleb alati ootamatult.

Nende asjadega saan aidata, ehk siis hinna kalameestele sobivamaks teha:

Defa:
http://autostuudio.ee/tooted/browse/38-defa-soojendid-220v.html?sef=hc

Webasto:
http://autostuudio.ee/tooted/browse/39-webasto-soojendid.html?sef=hc

Ctek akulaadijad:
http://autostuudio.ee/tooted/browse/18-akulaadijad.html?sef=hc

Kui soovite plokisoojendust, siis saatke auto täpsed andmed. Sellest ei piisa, et masin on rohelist värvi ja kalamehe auto:)

priit0001@hotmail.com
56945152

ktoomla 03. veebruar 2012 20:17:21

Uuhh, kus on priit0001 esimesel lingil Defa salongisoojendustel hinnad..

progress2 03. veebruar 2012 20:20:03

Ma neid ahjusid ja plokisoojendusi juba üle 10 aasta paigaldanud ja remontinud. Webastot kasutades tehakse see viga, et sõidetakse liiga vähe. Rusikareegel on see, et niiakua kui soojendad, niikaua pead ka sõitma. Näiteks kui ahi järgi 30 min., siis pead ka järgmised 30 min. sõitma. Muidu saab aku üsna kähku tühjaks. Siis peadki akut täiendavalt laadima.
Soojendite hinda saab teada kui helistada autoeksperti. http://www.autoekspert.ee/defa/ Nad pakuvad nii Defat kui ka Webastot.
Kui autol on automaatne kliimaseade, siis vaja lisamoodulit(IPCU) salongiventilaatori juhtimiseks. See jälle maksab. Kella pealt saab kokku hoida(u. 100 euri). Paned lihtsalt salongi nupu(lüliti), või siis saab kasutada vana telefoni ja sellega ahju juhtima hakata.
Kui ise natukegi tehnikast jagad ja auto pole enma garantii all, siis saab ise selle ahju peale panna. Peab ainult mõnda asja teadma, välja uurima. Jälle kokkuhoidu u. 6-10 tunni paigaldusaja pealt.

priit0001 03. veebruar 2012 20:25:17

Sepa jutule lisaks. Paljudele autodele on juba tehase poolt paigaldatud Webasto või Eberspächeri soojendi. Enamasti töötavad need ainult sõidusoojendina sõidu ajal. Mootorid on muutunud tänapäeval nii ökonoomseks, et ei tooda piisavalt soojust mootori töötemperatuuri ja ka salongi kütmiseks talvel. Paljud ei teagi, et nende autol selline seade peal on.
Et muuta elu mugavaks ja istuda hommikul sooja autosse tuleb seda olemasolevat soojendit veidi tuunida. Webastol on olemas selleks spetsiaalsed komplektid:
http://autostuudio.ee/tooted/browse/274-c-kit-soidusoojendi-muutmine-eelsoojendiks.html?sef=hc

meelis89 03. veebruar 2012 20:27:29

Õhtust.Mul ka webasto eelsoojendus ja eelmine talv oli oi oi kui mõnus sooja autosse hommikul istuda.Suvi läbi ei näppinud seda ja nüüd enam ei taha koostööd teha.Puldis näitab ,et kõik toimib ja hakkab kütma aga kapotiall ei mingit kohinat ja sooja ei tule kuskilt.Tea kas se ahjusüsteem kottis nüüd?

esna 03. veebruar 2012 20:32:52

njah..täna siis juhtus see, ...tehase paigaldusega sõidusoojendi ei tööta...küll lisatud webasto kell ja sellelt juhtimine töötab....juhul kui auto ei käi. Samas panin tähele et ka peale auto seiskamist...koheselt webasto pealt juhtimine ei tööta, samas väike tsirkulatsiooni pump töötab.
auto siis Alhambra 2008

allanlau 03. veebruar 2012 20:43:58

priit0001.sa muidu kus kandis tegutsed,kas paigal kusagil või üle eesti?

allanlau 03. veebruar 2012 20:47:16

ahahh ok tartu nagu aru saan?

priit0001 03. veebruar 2012 20:49:24

meelis 89. Tõenäoliselt on soojendi põleti tuksis. Seda põhjsutab soojendis tekkiv kondents, kui seda ei kasutata. Tihe metallvill, millest kütus läbi peaks imbuma roostetab kinni. Ka suvel, vähemalt kord kuus tuleks soojendi tööle panna. Köhib end puhtaks.
Sulle aga tunnen kaasa, vajalik varuosa on ilmselt see kui on Webasto Thermo Top E/C/Z diisel:
http://autostuudio.ee/tooted/detail/45-thermo-top-e-c-p-z-varuosad/flypage/351-poletikomplekt-diisel.html?sef=hcfp

sepaonu 03. veebruar 2012 20:50:12

Arvatavasti paljud päris kõigi asjadega hakkama ei saa, mul sihke jama oli, et kunagi see Eberspächeri põleti aju kooles, semu tellis kuskilt uue, vahetas, ehitas samas mulle webasto kellaga süsteemi, kõik nagu funkab, puhub läbi, küttepump tiksub, põleti hakkab tööle, seiskub, no ei saa hakkama, ma tahtsin ikka, et rsk olgu juba soojal ajal korras, semu ka nõus, et ise enam hakkama ei saa, et mine spetsialisti juurde. Roosna-alliku pakiautosse läksin. Kenasti siva korda tehti ootetööna. Küsisin ka, et kas õieti ehitatud see ja mis viga oli, ütles muidu kõik õieti, a tsirkulatsiooni pumba olete valepidi pand, a see savi ta meelest, põhiviga, et tööle ei hakand, et sumpa naftapläga täis paljudest mittekäivitumistest ja ajus miski veateade.

esna 03. veebruar 2012 20:58:24

nujah...mul oligi väike pump nädal tagasi vahetatud...sama pump, aga pistik teine. Sai vahetükk tehtud...ja kahtlus on et pluss miinus vale. Samas nädal ju töötas?

progress2 03. veebruar 2012 21:21:13

Kui kellelgi vanem webasto ei tööta, siis saan Tartus arvuti järgi panna ja vaadata, mis viga ahi näitab. Et miks tööle pole läinud.

igiliikur 03. veebruar 2012 22:02:27

Mu 2,5 obläädil lakkab Eberspächeri D3W töötamast ka siis, kui kasvõi 1 eelsüüteküünal läbi on. Nii et alati ei tasu kõige hullemat kahtlustada.

sepaonu 03. veebruar 2012 22:25:08

Sul vist miski anomaalia, eelsüüteküünlad ja soojendi pole omavahel seotud.

kaido75 03. veebruar 2012 23:09:05

kas kellegil on kogemusi sellise viguriga http://autostuudio.ee/tooted/browse/274-c-kit-soidusoojendi-muutmine-eelsoojendiks.html?sef=hc

esna 03. veebruar 2012 23:25:12

asi pole nii lihtne...peamiselt kaks varianti

analoog juhtimine ja läbi can bus....vot see viimane on igavene siga;)

priit0001 03. veebruar 2012 23:40:41

kaido75. Mis kogemust silmas pead?

Kui Tartus kellegi Webasto või Eberspächer elustamist vajab, siis tasub pöörduda aadressile Aardla 2b. Mu sõbral on seal kõik diagnostikavahendid soojendite testimiseks olemas + pikaajaline kogemus. Kalal käib ta ka:) Kasutaja siin "emihkel"

esna 03. veebruar 2012 23:51:46

samas võib minna ka motohoovi;)

Qwalda 04. veebruar 2012 00:16:40

Palju webasto voolu tarbib? Mul kütab auto soojaks aga siis enam akul käivitamiseks jõudu ei ole.

priit0001 04. veebruar 2012 09:27:43

Webasto voolukulu on 18-22W. Kütusekulu 0,33-0,54 l/h. Kõige suurem voolu tarbija on auto salongiventilaator, see peaks töötama võimalikult väikesel kiirusel kui seda on võimalik seadistada. Ekstreemse külmaga ära lase Webastol väga kaua töötada, piisab 20 minutist et mootor juba käivitamiseks soojem on. Kui sõidad lühikesi otsi siis vajab aku kindlasti tihedamat lisalaadimist.

sepaonu 04. veebruar 2012 09:47:26

Ma avastasin enda jaoks säästuvariandi sihkeste külmadega, mul ainult kodust tööle ja tagasi praegu, mõlemas auto ukse taga, soojendil lasen pool ajast ilma salongivendita kütta ennast, siis panen vendi järgi. Kõik ei saa kindlasti seda varianti kasutada, kui auto kaugel.

progress2 04. veebruar 2012 11:42:22

Kui külma mootoriga ahi sisse lülitada, ega siis salongiventikas kohe järgi lähegi. Salongiventikas läheb tööle alles siis kui ahi on soojendanud jahutusvedeliku +30 kraadini.See vanematel ahjudel. Uutel(EVO) juba natuke teistmoodi.

Qwalda 04. veebruar 2012 13:16:15

Olen lasknud pikemalt soojeneda ja sõidud suht lühikesed hetkel. Salongiventikas läheb ise automaatselt tööle, teise astme peal, samas kui autol süüde sisse keerata ja salongiventikas nulli peal, siis enam salongiventikas tööle ei hakka, vist oli nii.
Olen kuulnud mõningaid tegelasi väitmas, et kui mootor töötab ei ole hea webastot enam töös hoida?

boss73 04. veebruar 2012 13:54:59

to priit0001, oskad midagi pakkuda välja. Auto Ford Transit 2007 a diisel. Kui kellas programmeerida ahi tööle ja lasta soojaks, ning seejärel käivitada, jääb mootor niinimetatud avarii reziimi käima. Gaasipedaal ei tööta. Kui käivitada mitu korda, siis see anomaalia kaob. Pakuti väjaj, et mootori mass ja eelsoojendusahju mass on kokkupandud ja sellest tuleneb selline anomaalia. Pikk jutt aga ehk on sul arvamust. Ahi töötab muidu igati ok.

kiilas 04. veebruar 2012 15:48:52

2003 Touranil sünnist saati Webasto ajusi nussinud, kui teda kõige rohkem vaja, siis hui töötab. Kustutad arvutiga vead ära saad mingiks ajaks jälle tööle, rõhk sõnal MINGIKS. Miks ta lits ise ei võiks igal käivitusel mälutühjendust teha? Kõige levinum viga "flame out", no türa süüdaku uuesti siis. Pole ainult minu autol see viga, paljudel VW omanikel sama nuss. Sellise ilmaga saad Raplast- Tallinnasse sõites sooja 90kraadi peale alles peale Urget.

priit0001 04. veebruar 2012 17:17:23

boss73
Kehvast massiühendusest on ennegi anomaaliaid ette tulnud. See on selline viga, mida tavaliselt ei taibata otsida. Gaasipedaaliga (ilmselt elektrooniline reostaadiga) ei tohiks Webasto kuidagi seotud olla.

meelis89 04. veebruar 2012 17:23:32

Kle Priit.Kas bensukal se soojendi põleti parema hinnaga?

pomoriin 04. veebruar 2012 19:20:57

mul selline jama, et vajutan Webasto kiirnupust käima, samal ajal mingi jõud paneb õhupuhuri kinni. Ahi köeb ja suitsu sumpsist tuleb, aga salongi õhku ei puhuta.
Temperatuuriseier tõuseb ja vedelik on soe, aga õhku ei tule.
Mis jama võib olla?
Kas teist keegi see saadjärve mees ka on vä?

progress2 04. veebruar 2012 20:01:28

Kui jäerlpaigaldatud ahi, siis seal kolm kaitset ja relee üheskoos. Tõenäoliselt pandud kapoti alla(osadel ka salongis). Üks kaitse kellale, teine ventikale ja kolmas ahjule endale. Vaata need kaitsmed üle. Kui korras, siis tsekka seda releed nende juures. See relee lülitabki salongiventika tööle. Klemmile 87 peaks kaitsmest pidev pluss tulema. Võid mingi traadijupiga ka 87 ja 30 klemmid omavahel ära ühendada. Siis peab ventikas tööle minema. Seda muidugi juhul kui su autol ei ole automaatset kliimaseadet. Siis võib asi natuke teistmoodi olla ühendatud.

priit0001 04. veebruar 2012 20:20:59

pomoriin, siit leiad "service manuali", lihtsam juhtmetes selgusele jõuda:

http://autostuudio.ee/tooted.html?page=shop.getfile&file_id=1091&product_id=8822

venno 04. veebruar 2012 20:33:48

Priit0001 panin sulle ühe maili ka, huvi plokisoojenduse vastu.

priit0001 04. veebruar 2012 21:13:58

Saatsin umbes tund tagasi vastuse, vist ei läinud läbi. Panin just uuesti.

priit0001 04. veebruar 2012 21:17:51

Venno, tundub et su postkast on silmini täis:
(failed: Sorry, the user's maildir has overdrawn his diskspace quota, please try again later.)

fertiger 04. veebruar 2012 21:20:51

Need Webasto ja Eber autonoomsed on täielik pask. Nagu eespool keegi väitis, ei tööta nad just siis kui vaja. Sügisel miinus viiega on ideaalne asi. See telefoni käivitus on ka üle elatud...toimib samuti hästi miinus viiega...25 ja rohkem külma kukub see süsteem perse( kes ei usu, pange suva telo sügavkülma ja laadija ka sappa ja vaadake palju vast peab) Ma olen kohe nõus oma eberi süsteemi vahetama spiraali süsteemi vastu 1:1 kui keegi soovib. Ja see raha mis sinna alla läheb...veepump, küttepump, aju, ahju vent...oh igaüks kuskil 100 euri ja iga aasta mõni läheb...
Ja kuidas saab seda salongi venti maha võtta, et kui ahi tööle läheb siis taha ei võtaks. Mul praegu võtab kohe käivitades taha aga salong jahutab kogu seda süsteemi nii meeletult, et isegi tunni kütte ajaga ei suuda norm soojaks ajada. Seda siis 25 ja rohkem külmaga, miinus 10 muidugist probleemi pole :)

venno 04. veebruar 2012 21:29:43

Priit. Sorry, oli jah täis. Tegin just tühjemaks.

priit0001 04. veebruar 2012 21:32:45

fertiger, keegi kõva spets on sul selle Eberi paigaldanud, kui kohe salongiventika tööle paneb. Väiksem tõenäosus on, et viga on soojendi ajus või siis on relee, mis lülitab salongiventikat kinni põlenud. Ma ise Eberspächeriga ei tegele, kuid proovi ühendust saada kasutajaga "emihkel"

venno 04. veebruar 2012 21:38:51

Mail käes. Tänud ja võtan asja arvesse.

jaz 05. veebruar 2012 00:10:07

Nujah, eks see elektri-värk ikka teatud põhjusel ole Skandinaavias rohkem levinud. Hind mängib loomulikult ka rolli aga elektrikal ikka see eelis et ei saa aku tühjaks ega kulu kütet+veel tõsiasi et isegi ühe seinata katusealustes/parklates/majaalustes neid "tossutajaid" kasutada ei tohi.
Jõuaks need postid Narva-ühendusega laiatarbe kraami staatusesse kasutaks küll. Aga linnavahel peab vist ikka haljaid traate kaabli asemel kasutama, muidu pannakse ju pihta:-)

priit0001 05. veebruar 2012 07:24:10

meelis89 - bensuka põleti om on veel kallim, kui diisli oma. Varem sai osta ka ainult põletit mille hind oli odavam, praegu on kõik komplektina koos küünla ja tihenditega. Seda seepärast, et mingi aeg muudeti põleti ja küünla ehitust - vana küünal ei sobi uuema tüübi põletiga. Kui asja vastu huvi on, annab hinda korrigeerida.
http://autostuudio.ee/tooted/detail/45-thermo-top-e-c-p-z-varuosad/flypage/350-poletikomplekt-bensiin.html?sef=hcfp

AzA 05. veebruar 2012 08:57:22

Defa paneks küll, aga siis ostan siia korterisse geneka ja tarin ommikul õue mürisema?
Ega vist muud varianti pole.
Riik rsk oleks võinud oma kvoodi eest defad kõigile välja teha, jääks oma raha narva pesa paigalduse jaoks.

priit0001 05. veebruar 2012 10:17:29

Kinnisvaraarendajad võiksid põhjanaabritelt õppust võtta - seal pea kõikide kortemajade juures elektripostid soojendite jaoks püsti. Meil aga mõned üksikud...

talisman 05. veebruar 2012 10:45:06

Meil veaks kohe keegi pikendusjuhtme omale tuppa ja paneks puhuri järele.

ktoomla 05. veebruar 2012 10:53:56

Ja siis? Kas soojendustolbast võetava küttekulu eest mitte korteriomanik ise ei maksa? :)

AzA 05. veebruar 2012 11:17:22

Metall potsik toki otsas parkimis kohal, vea kuhu tahad juhe, kasvõi paigalda treipink kevadhommikul ja anna päikesetõusu ajal uutele korkidele kuju.
Tehnika ajastul ei saa nüüd tehtud kasvõi koodlukuga elektripesa, saab ikka.

jaz 05. veebruar 2012 11:28:12

Ikka maksab see kes kasutab, ei ole see tasuta kusagil. Nuh, ühel suusaonnil oli küll nagu "tasuta" sest elektriarvet ju eraldi ei maksnud aga renti ikka maksin:-)
Mul kunagi oli miskit põhjala-päritolu pisipeugeot, sel oli väike veesärk ja siuke spiraal et hetk peale sisselülitamist kõik lõbusalt kohises, peagi ka klaas sulas, kuigi vent ei töötanud. -20-ga oli mootor veerandtunniga soe, tempnäidik keskasendis nagu peab.
Eks see spiraal oli natsa üle doseeritud aga töötas hästi, sisuliselt niikaua kui auto lumest puhtaks lükkasin oli mootor ka soe ja võis käima panna. Lapsed olid siis väiksed veel, oli mugav küll nendega majandada. Tööjuures sai ka pistik seinale veetud, seal ka õhtul soendatud. Hiljem tõi keegi veel mulle selle nüüd tavaliseks saanud pistikusse käiva programmkella ka, siis oli elu puhta lill, kuigi vahest unustasin ta "üles keerata" (tollal olid nad kellamehhanismiga ja tuli iga päev uuesti vedru pingule keerata).

priit1234 05. veebruar 2012 11:31:56

kas keegi on paigaldanud küttekeha lõdviku vahele, see mis peaks plokki minema ei saa minu autole paigaldada. proovisime eelmine aasta, väljalaskekolektor jääb ette. tegu ML 270 disla ikka.

jaz 05. veebruar 2012 11:40:35

See sõltub veesärgi ehitusest muidugi aga plokki on ikka parem panna. Mul sõbral oli Tallinna Veest ostetud Ford kaubik, sellel oli lõdviku vahel ja no krt, mitu tundi läks enne kui soe hakkas end ilmutama. Hiljem üks spets vaatas seda, ütles et vale koha peal, peab plokis olema. Tal oli radika ja mootori vahele pandud, see on süsteemi suur ring. Plokk ja soendus on väike ring ja niikaua kui termostaat kinni tsirkulatsiooni läbi mootori/kütteradika ei toimu. Jahutusradikat võid ju kütta a kasu sest pole, soe on vales kohas. Noh, Sinu autol ei pruugi see muidugi nii olla, eks spetsid räägi kuidas ja mis.

Pisikala 05. veebruar 2012 11:47:06

Defa-l on ju iga automargi ja mudeli jaoks täpselt ära näidatud milline spiraal sobib ja kuhu panna, kas mootoriplokki või lõdvikute vahele. Kui kunagi uurisin, leidsin internetist isegi täpse paigaldusjuhendi, kus piltidega sentimeeter haaval näidatud, kuskohast lõdvikut lõikuda ja kuidaspidi see spiraal sinna panna. Juhendi järgi ei paistnud suurem raketiteadus olevat.

sepaonu 05. veebruar 2012 11:49:19

aasta võis 85 olla, etkv koondis autos olid omatehtud lõdviku vahele käivad karbid spiraaliga ja lasipuu stepslitega

miki mauss 05. veebruar 2012 12:02:02

ford kaubikul on ette nähtud alla lõdviku sisse, aga ulatub otsaga mootorisse. "spetsialist" kes muud väidab on äkki näinud õlikanalisse istutatud soojendust?
sedagi juhtunud.

talisman 05. veebruar 2012 12:16:03

Olen näinud koguni miniatuurset "triikrauda", mis käib õlivanni alla kruviga kinni.

kiilas 05. veebruar 2012 12:18:57

ML-ile olemas plokisoojendus nii Defal http://www.defa.com/file/734926a0e29/265.pdf
kui ka Calixil http://www.calix.se/consumer/montanvisningar/RE187A.pdf

priit0001 05. veebruar 2012 12:27:43

priit1234 - Enamusele mersudele läheb keermega element ML 270-le saad siit paigaldusjuhendi:
http://www.defa.com/file/734926a0e29/265.pdf

pomoriin 05. veebruar 2012 12:49:17

mu ford kaubikul tuli miskine punn plokist välja lüüa ja asemele läks väike kohvikeetja DEFA. Külmasid talvesid ei olnud ja müüsin fordi maha. Defat kasutada ei jõudnudki.

sepaonu 05. veebruar 2012 13:01:50

Ajan ennast kohevile, mul mõlemad, sprähher ja defa ;)
A võite nüüd kergemalt hingata, soojemaks läheb

Marx35 07. veebruar 2012 14:15:05

priit001: Äkki oskad aidata: tegemist siis 2007a Passatiga, 2,0 diisel, kliimaseade elektrooniline ehk climatronic, uuena oli peal Webasto lisasoojendi .... Kuna eelmisele Passatile lasin peale panna Eberbäheri lisasoojendi puldist juhitava ( kogemus super, töötas laitmatult jne), siis uurisin kas saab ka kuidagi uuel autol seda Webastot puldist juhtida ja eelsoojendina kasutada. Selgus, et saab ja selleks tuleb osta eraldi KIT ( väike moodul+ mingi tarkvarajupike) koos puldiga... kokku 12K vanas rahas. Mõeldud tehtud ning kuna auto oli uus, garantiga, siis lasin kogu kupatuse installeerida esinduses- Aastaautos Tartus. Mis aga selgus, kõik töötab, aga mitte nii nagu peaks ehk mitte nii nagu töötas eelmisel autol Eberbäher. Probleem selles, et kui puldist nüüd eelsoojendi tööle panna, siis hakkab ka salongi ventikas kohe tööle ja üsna suurtel pööretel ehk külmemate ilmadega ei jõuagi jahutusvedelik soojaks minna.. eelmisel autol läks salongi ventikas tööle alles siis, kui jahutusvedelik oli soojenenud ( vist oli +70Cni). Kurtsin muret müüjale, nemad ei osanud selle kohta midagi öelda, sest väidetavalt olevat tarkvara WV enda tehtud. Üürisin siis paigaldaja käest ( WV esindusest) , et mis kamm on.. nad ei osanud ka midagi öelda ja arvati, et see peabki nii olema ja seda statsionaarset soojendajat ei saagi päris selliseks muuta nagu eraldi paigaldades. Minu arust on see lamba jutt, sest vahe on ainult tarkvaras ja võimalik, et tõesti mõnes plokikeses või anduris, aga mille eest siis 12 tuh eeku küsiti + paigaldusraha? Minu arust ei peaks see asi ikka nii olema, sest kus on asja loogika ja suuremate külmadega pole sellest mingit kasu.. ei suuda ta ei salongi ega ka jahutusvedelikku soojaks teha. Olen üritanud ka ennem auto seisma jätmist ventika salongiõhu peale lülitada ja climatronicu hoopis välja lülitada, aga miski ei aita.. ikka hakkab ventikas kohe huugama ja lülitab välisõhu peale jne. Kuni -10C jõuab ehk veel natuke sooja toota, aga alla selle pole asjast mingit tolku ehk just siis, kui seda kõige rohkem vaja oleks. Kas see peabki tõesti nii olema või on selle vastu mingit rohtu...?

sepaonu 07. veebruar 2012 14:30:24

Mulle tundub selle jutu järgi, et mu manuaalne maakate süsteem überpopp, ma panen õhtul ise omad settingud, mis asendis ahi, mis kiirusel vent, kaua soendama peab jne paika, elektrooniline pool ainult lülitab ennast sisse kellaaja pealt, et teeme nüüd seda, mida boss käskis.

Marx35 07. veebruar 2012 16:08:23

Minu arust pole probleem pole mitte selles, mis seadmega seda juhitakse ( programmkell, pult, mobiil) vaid ilmselt mõnes anduris ( selle puudumises vms), tarkvaras vms. Kui kõik asjaosalised on seni tunnistanud, et viga on tarkvaras ( see ei võimaldagi selle seadme juhtimist normaalselt), siis minu küsimus on, et miks seda mulle müües kohe ei öeldud, miks seda üldse müükase ? Mille eesst ma maksin 12 tuh eeku + paigaldus, kas keegi maksab mulle selle nüüd tagasi...?

sepaonu 07. veebruar 2012 16:11:49

sellest muidu aru saad, et mul pole ühtegi andurit, mul on anduri asemel programmkell, täismanuaalne

Marx35 07. veebruar 2012 16:21:25

anduri all mõtlesin ma seda, kust võtab seade signaali, et jahutusvedelik on nüüd nii soe, et võib tööle lülitada ka salongi ventilaatori. aga selleks ei epa alati olema eraldi andurit.. pakkusin lihtsalt välja ühe variandi. aga nagu ma just äsja teada sain, ongi probleem WV poolses kliimaseadme tarkvaras. Ex tuleb mul nüüd WV esinduse või selle KITi maaletooja uksi kulutama hakata....

Marx35 07. veebruar 2012 16:25:28

Webasto müüjate enda kodulehelt KKK alt http://www.eelsoojendus.com/kkk.html

Kui autole on juba paigaldatud lisakütteseade, siis kas selle saab ümber ehitada eelsoojendiks? Kui jah, siis kuidas?

Täienduskomplekti abil saate lisakütteseadme muuta täielikuks eelsoojendussüsteemiks. See lahendus maksab palju vähem, kui täiesti uus terviklik eelsoojendussüsteem.

kiilas 07. veebruar 2012 17:23:00

Kui eraisikuna ostsid, siis võsapets aitab uksi kulutada.

priit0001 07. veebruar 2012 18:26:46

Marx35 - vastasin su meilile. Sellele Volkswageni probleemile praegu lahendus puudub. Kogu asi on Volkswageni enda tarkvaras ja seda veel muuta ei saa. Webastot juhib selle auto enda kliimaplokk. Kurjad keeled räägivad, et Tartus ühed tarkpead üritavad seda softi lahti kangutada, kui see neil õnnestub, siis järgmisel hooajal ehk saab ümber programmeerida.

priit0001 07. veebruar 2012 18:32:07

Tegelikult see on VAG grupi poolt äärmiselt nõme rahateenimise võimalsu ning puudulik pealekauba. Kui selline kallis seade on juba tehases autole külge pandud oleks normaalne, kui seda saaks kasutada ka eelsoojendina.

dim123 08. veebruar 2012 12:52:34

webasto , ärge mõelge defa peale
hinnavahe 3 kordne , aga sa ei sõltu elektrist.
Eriti meie EE katkestustega.

pomoriin 22. aprill 2012 22:19:35

kes see Tartus nende webastodega tegeleb?
Loen siin juhendit ja kirjutab, et olek hea lasta üle vaadata korra aastas see asi.
Arvan, et seda ei ole 10a. keegi üle vaatanud. Vaataks äkki, kas töötab kõik õigesti?!

nokia 23. aprill 2012 17:41:27

tartus on telefon 5184220.aadress võru 65b.väga asjalikud poisid.

pomoriin 24. september 2012 22:39:05

külmad varsti käes. Vaja webasto üle vaadata.
Kas lähen väga asjalike poiste juurde või on kusagil veel asjalikumaid?

Marx35 25. september 2012 11:13:28

priit0001, kas VW probleemile on tänaseks lahendus leitud...?

mommm 07. detsember 2012 12:43:32

...kas kellegil webasto pulti pole sahtlisse seisma jäänud?Vahetaks millegi vastu või ostaks.
...lähen vaatan täpse margi kah järgi varsti.

jurss 07. detsember 2012 14:39:18

Mul viimased 5,5 aastat kasutuses Toyota Avensis 2001 D4D diisel. Lisasoojendus hakkas jupsima ja töötas tükati siis kui ise tahtis, kuni päris tuksi läks. Remont oleks pea sama mis uus ahi osta rahaliselt. Pisut rohkem,kui aasta tagasi vahetasin tehasepoolt paigaldatud lisasoojendi autonoomse vastu. Kuna tehasepoolt paigaldatu oli Ebersprächer, siis oli kõige odavam ja lihtsam panna asemele Eberi uus ahi. Kusjuures kellaplokk on Webasto oma. teenuse võtsin Tondi selveri hoovis olevast töökojast Isogreen. Maksin Kokku 820 Euri.

Nüüd peale aastast kasutamist võin seda valikut ainult kiita. Kõik toimib nii, nagu mina tahan. Salongi ventika asendit saan ise valida ja akuga pole kordagi veel probleeme olnud.(Laen akut talvejooksul 1-2 korda profülaktik mõttes.)

Ainus, mis võiks veel olla oleks mobiiliga juhtimise võimalus.

Kas keegi oskab soovitada kedagi, kes selle lahenduse paigaldaks?

puhvel1 07. detsember 2012 15:56:33

kuulsin hiljuti, et iga pakasega käivitus vähendab mootori iga üle 500 km.

härrased, igasugu eelsoojendite müügiga tegelevad, soovivad nüüd vast mingit minu pangaarve nr-i :)

mommm 07. detsember 2012 22:48:23

Pulti on vaja siis Webasto telestart T-60 nele.

mommm 10. detsember 2012 11:13:12

...up---ikka pulti vaja.

talisman 10. detsember 2012 13:51:58

Momm, kas su mõnel tuttaval on Webasto pult. Kui on siis peaks saama tavalise alarmi puldi saab kodeerida Webasto lülituspuldiks.
Mine tuttava autoelektriku juurde ja ta kodeerib su tagavarapuldi webasto peale ümber.

mommm 10. detsember 2012 14:52:59

Tänud talisman...see on väärt säästuplaan.Loodan,et töötab:)

copernik 10. detsember 2012 15:03:56

meil kõrvalmajas lukuabi tegeleb ka nende pultide kodeerimisega....

seeneke25 11. detsember 2012 00:04:16

Tervist spetsialistid,mure selline: peale auto ostu selgus ,et autol (bmw 528) webasto peal aga kuidas tööle hakkab seda ei tea.?Ja üks küsimus oleks veel targematele,kunagi oli saadaval autole vidin,mis andis võimaluse autot puldist käivitada(nt 15 min enne sõitu,toast väljumata panid auto käima)Et mis selline vidin maksta võiks ja kellepoole pöördude.Ehk mõni kalamees on asjas käpp:)

sepaonu 11. detsember 2012 07:45:45

Kui sul seeneke ühtegi kella näha pole, siis tõenäoliselt on tegemist sellise automaatse eelsoojendiga, mida juhitakse anduriga, samasugused on näiteks volkari pakkaritel tehase poolt, kuna need modrad ise piisavalt sooja ei suuda toota ja vajavad lisasoojendit. Kui ta sul kunagi ise pole tööle hakanud, siis on midagi perses. Vigu võib olla miljon, sumpa täis mittekäivitumisest, küünal, andur, aju perses, ajus mittekäivitumisest vead kustutamatta ja ei käivitu sellepärast jms, osad odavamad , osad kallimad vead. Igal juhul vajad spetsialisti, kes ütleb, mis eelsoojendil viga ja palju fiximine maksab. Vaata seda jursi kontakti ja kindlasti on olemas eelsoojendite spetsialist ja stend roosna alliku pakiautos, kindlasti on neid spetsialist veel olemas.
Kui viga teada ja soojendi korda tehtud, siis vaatad, mismoodi seda juhid, kasvõi nii, nagu mina ja jurss, manuaalne webasto kell anduri asemel, paned kellaja, millal soovid, et auto soe oleks. Sellel süsteemil see miinus, et kui ootamatult tuleb plaanidesse muutus ja valitud kellaaeg ei sobi, siis juhtimise muutmiseks pead autoni kõndima. Alla 30min talvel eelsoojendi erilist efekti ei anna.

sinikala 11. detsember 2012 15:28:28

Loen ja mõtlen, et mul vist on viimase autoga trehvand. Autol on plokisoojendus peal samuti defa oma voolikute vahel aga õnne peitub selles, et ei ole mitte mingeid ajusid ega pulte ega jamasid. Üks pikendus, üks 4€ programmkella ja kõik, iga hommik on auto soe - no muidugi juhul kui õhtul saba autokülge pistad nagu elektrikal :o). tip top värk

tozz 11. detsember 2012 15:46:01

Kas keegi oskab Eberspächeri gero kohta infi jagada, mul on pult ka olemas, aga kasutada ei oska ja ei saa aru kas töötab või mitte. Veel parem oleks, kui mõni spetsialist Viljandis saadaval oleks.

raisk 11. detsember 2012 18:05:45

http://www.tarvikkeet.fi/tuotteet/autolampo/defa/letkulammittimet
Kõige lihtsam ise paigaldada Defa elektriline soojendi lõdviku vahhele . Salongi osta eraldi soojapuhur juurde.

hex125 11. detsember 2012 19:12:46

Kas keegi oskaks öelda või suunata leheküljele kus oleks kirjas mis on Webasto veakoodide selgitus .

talisman 11. detsember 2012 19:18:24

http://www.ybw.com/forums/showthread.php?t=252592

seeneke25 11. detsember 2012 19:23:31

Tänud sepp,kui Eesti jõuan lasen kellegil ülepiiluda

talisman 11. detsember 2012 19:23:59

Kirjuta Google otsingusse Webasto veakoodid ja kui ta pakub ingliskeelseid saite ja nende tõlkeid, siis sealt leiad üsna alguses esimese või teise juurest korraliku tabeli.
Siia miskipärast ei lase tõlgitud artiklit linkida.

sepaonu 11. detsember 2012 19:49:38

*Loen ja mõtlen, et mul vist on viimase autoga trehvand. Autol on plokisoojendus peal samuti defa oma voolikute vahel aga õnne peitub selles, et ei ole mitte mingeid ajusid ega pulte ega jamasid. Üks pikendus, üks 4€ programmkella ja kõik, iga hommik on auto soe - no muidugi juhul kui õhtul saba autokülge pistad nagu elektrikal :o). tip top värk*

Mul defa spiraal ka plokis. See geniaalselt lihtne asi, uht odav ka, tagab probleemivaba käivituse iga ilmaga ja suht kiire stardi, siiski autonoomse soojendiga seda võrrelda ei saa, vajab juhet ja särtsu, mida pole ei korvimere juures ega looduses, see defa spiraal ei aja ka eriti soojaks autot, koos elekrilise soojapuhuriga on etem, sulatab klaasid ka lahti, autonoomne jõuab klaasid ka lahti sulatada, igal pool, ma suht tihti ööbin ka autos, siis peletab ka päiksetõusukülma eemale.

sinikala 12. detsember 2012 22:13:56

*Mul defa spiraal ka plokis. See geniaalselt lihtne asi, uht odav ka, tagab probleemivaba käivituse iga ilmaga ja suht kiire stardi, siiski autonoomse soojendiga seda võrrelda ei saa, vajab juhet ja särtsu, mida pole ei korvimere juures ega looduses, see defa spiraal ei aja ka eriti soojaks autot, koos elekrilise soojapuhuriga on etem, sulatab klaasid ka lahti, autonoomne jõuab klaasid ka lahti sulatada, igal pool, ma suht tihti ööbin ka autos, siis peletab ka päiksetõusukülma eemale*

Ainuke asi mida tõesti vaja on ongi vool aga puhur on samuti olemas nii, et kui on voolu siis hommikul on salong ja plokk soe ja aknad suland. Loomulikult kui on tegu sellise inimesega nagu sina, et tuleb tihti ette autos ööbimisi siis on autonoomne sooja allikas etem seda ei anna võrreldagi voolu pealt käiva asjaga. Aga mul sellist vajadust ei ole, et talvel autos ööbida ja kui elektri pistik on maja seinapeal siis ma leian, et see on parem ja odavam variant. Vähem elektroonikat/tehnikat ja vähem muret.

priit0001 12. detsember 2012 23:14:51

to: hex125

Millise Webastoga tegemist on? Mul on kõikide Webasto mudelite juhendid olemas.

mommm 12. detsember 2012 23:48:20

Mul on ikkagi T-60 ne pulti vaja.Vist.Ühed asjapulgad arvasid,et ei saa seda isendit õpetada.Seal coperniku kõrvalmajas pole veel jõudnud käia muidugi.

kalakoi 13. detsember 2012 07:22:05

vaja oleks webasto pumpa

Volliz 14. detsember 2012 14:50:17

Mul pakkuda 1 Eberi ahi (Hydronic II-F 5kw - diisel) - Küll väikse defektiga, sumbuti on murdunud korpuse küljest. (soovi korral võin pildi saata)
Pärit Sharani küljest.

Lauri 5184364

ulo44 14. detsember 2012 21:10:09

to priit0001 Äkki on sul olemas Eberi 3kw(garawelle peal)pistiku ühendus skeem,või vähemalt kus ma netist selle leiaks?

priit0001 16. detsember 2012 12:58:39

ulo44 - ma ise Eberiga ei tegele, sõber aga remondib neid pidevalt. Siin on ta kasutajanimi emihkel, kontaktid leiad siit: http://eobd.edicypages.com/


mommm - Telestart T60 pult on muutumas arheoloogiliseks leiuks. Kaevasin läbi eesti, rootsi ja soome maaletoojate laod. 2 pulti on olemas soomes. Esmaspäeval oskan öelda selle hinna.

mommm 16. detsember 2012 18:12:24

...oi kurja--jään irmuga ootama.

priit0001 17. detsember 2012 18:01:58

momm - hirm on põhjendatud :) Letihind on 260 €. Seda hinda annab veidi allapoole kohendada.

karla 17. detsember 2012 19:32:02

mommm-T80 on üle...ehk sobib?

priit0001 17. detsember 2012 19:39:10

T60 ja T80 on täiesti erinevad ja neid ei saa omavahel asendada.

mommm 17. detsember 2012 19:56:46

...mnjahh,ma parem käin korra auto juures.Aga tänud,et asja uurisid.Ja ehk ilmub keegi välja kellel lektrooniku oskused ja näiteks transistorist saatja teeb.
Muuseas mulle vahepeal anti T90-ne pult.Kas sellest ei saa ümber teha.

mommm 17. detsember 2012 20:00:22

...kurat---kui on vastuvõtja...siis ei tohiks ju olla ulme saatja ehitada?Minupärast ei peagi ta ju pisike ja ilus olema...nigunii ju ma ainult koduaknast seda sisse lylitan.

karla 17. detsember 2012 20:03:16

lugesin just karbi sisu läbi...T80 saab panna T60 asemele

priit0001 17. detsember 2012 20:03:39

ei ole mõtet jalgratast leiutada. väike vihje, kust võib peaaegu ilma rahata saada:

http://www.ebay.de/itm/Webasto-Standheizung-Fernbedienung-T60-Audi-BMW-Mercedes-/251201210965?pt=DE_Autoteile&hash=item3a7cc24a55

timur25 17. detsember 2012 20:10:57

http://eberspachersales.com/6-eberspacher-airtronic-d2 täitsa tellitavad

priit0001 17. detsember 2012 20:11:23

karla - T80 saab panna koos vastuvõtjaga T60 asemele. T80 pult üksi toimima ei hakka.

karla 17. detsember 2012 20:13:12

just nii Priit...mul selline komplekt üle

piibu 17. detsember 2012 20:17:31

timur pakub eberspracheri ahju webasto puldi asemele.

mommm 17. detsember 2012 20:50:13

Kas keegi aitaks mul selle puldi sealt ebay-st kätte saada?
Kingituseks minupoolt purk silmu ja väikene moos!

mommm 17. detsember 2012 20:51:12

Tervet komplekti pole vist mõtet vahetama hakata.

karla 17. detsember 2012 21:20:24

komplekti vahetus ei tohiks küll raskusi valmistada...see käib kella taha pistikusse...peaasi,et sellel kellal oleks pisike neljakandiline pistik nelja klemmiga...autot pole vaja lahti lõhkuda

kalakoi 18. detsember 2012 07:54:05

vedeleb autos selline pult ,nagu priidu lingil.

bauen 23. detsember 2012 19:07:17

Soetasin 2007 aasta Jumperi, millel avastasin peal olevat Webasto, aga salongist digitaaltaimer kaduma läinud. Pisike neljane pistik taga olemas. On kellelgi miskit pakkuda?

priit0001 24. detsember 2012 13:06:08

Taimer on olemas.

http://autostuudio.ee/tooted/detail/221-webasto-juhtseadmed-taimerid-puldid/flypage/82-taimer-1533-thermo-top.html?sef=hcfp

Qwalda 03. jaanuar 2013 22:51:34

Kas webasto mingit voolu ka tarbib kui auto seisab ning taimer välja lülitatud? Mõõtmine näitas 0,6A voolukadu, mis on nagu palju vist?

Jaak 29. september 2013 13:51:40

Keegi kalameestest defa eelsoojenduskomplektile koos paigaldusega soodushinda ka pakub? Autoks citroen c4 1,6 hdi.

mariomk 29. september 2013 14:44:45

mitte, et kohe ostma hakkaks aga tahaks just hindasid teada. Palju läheks maksma defa eelsoojendus VW Passat B6 2006 2.0 TDI 103kw BKP 16v mootoriga?

mariomk 29. september 2013 19:40:30

nagu ma aru saan, siis mulle on vaja
http://autostuudio.ee/tooted/detail/42-defa-soojenduselemendid/flypage/1170-defa-411761.html?sef=hcfp
http://autostuudio.ee/tooted/detail/40-defa-kaablid-ja-uehendustarvikud/flypage/44-defa-salongisoojenduse-juhtmekomplekt-1m15m.html?sef=hcfp
http://autostuudio.ee/tooted/detail/40-defa-kaablid-ja-uehendustarvikud/flypage/50-defa-jaetkukaabel-1m.html?sef=hcfp
aga seda Connecting kit 460785 ei leidnud sinu kodukalt.

talisman 29. september 2013 20:17:53

1 x 460915 DEFA MiniPlug 1,5m+
1 x 460920 DEFA MiniPlug 2,5m=460785

talisman 29. september 2013 20:20:37

http://www.autonahodka.ru/catalog/a0005276/

pomoriin 29. september 2013 20:27:55

KAS SEDA VAHEPEALSET MUSTA juhet ka osta eraldi saab?
Mis maksab?

talisman 29. september 2013 20:48:24

Millist juhet?
http://autostuudio.ee/tooted/browse/40-defa-kaablid-ja-uehendustarvikud.html?sef=hc



Mine lehele: 1   (seaded)


keskmine hinne:
 5 (#4)
Tahad teada kes kuidas hindas? Saada sõnum INFO HINDED 1229396 numbrile 13013 ja mõne hetke pärast saad vastuse oma telefonile.
Teenuse hind € 1.60.- (25 eek). Abi: info@kalale.ee | +372 525 4488
Teema hindamiseks/kommenteerimiseks logi oma kasutajanimega sisse.
kasutaja:
salasõna:
Registreeru kasutajaks

Kalale.ee ei vastuta kasutajate postituste - teemade või kommentaaride eest. Kalale.ee ei toimeta postitusi. Postituste eest vastutab autor, kes on ühtlasi ka nende avaldaja.
Kalale.ee keelab kasutajatel saata postitusi, mis ei vasta sisult headele tavadele so teemad või kommentaarid, mis on teemavälised, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, õhutavad vaenu, kutsuvad üles ebaseaduslikule tegevusele vms.
Kalale.ee-l on õigus sellised postitused kustutada.
Kalale.ee kasutamistingimused.

  Kalale.ee 2003 - 2014 | Kasutamistingimused  HOTMEDIA 
Admiral Markets 1kuu
Lapin kulta