Otsi

Hüdraulika abi?

04.01.2023 19:29
Õhtut. Jäin omadega pisut kimpu. Nimelt kunagi sai vanaraua surmast päästetud üks põka moodi kere. Ilma teadmiste ja oskusteta hakkasin seda põlve otsas tagasi liikuma upitama kuid nüüd jääb mõistusest puudu. Kuna enamus kasutatut on second hand kraam või oma lollusest hangitud siis ega palju pole loota olla. Ühesõnaga,flindist tõin 13hepase 4takti statsionaar mootori millele pookisin otsa belarusi ns32 hüdropumba,lisasin kolme realise rihmaratta et järgi ühendada audi 80b3 genekas. Teisele soonele oli plaanis roolivõimu pump panna,et hiljem vähe hõlpsamalt pöörama panna,sest hetkel olemasolev roolisammas jääb täiega jalgu. Veomootoriks ostsin Trabiflexist 100kuubise hüdromootori. Sai siis esimene katsetus ära tehtud,nii kui jagajast päästa siis hirmus kigin taga ja midagi justkui pooks kõik kinni. Veomootor on ühendatud manuaalsesse reverskasti ja kastist edasi kannab jõu tagumise silla veohammasrattale. Võtsin vedu ühendavad ketid maha ja ikka sama pull. Isegi vabakäigul kipub pooma,pluss õli lööb vahtu. Pole aimugi kas mul voolikud on õigesti . Lisan mõne pildi mis annaks sellest asjast aimu.
04.01.2023 19:31
0
Tuues oli ta selline
04.01.2023 19:33
0
Õlivaadist porilauad, tagumise otsa ajasin gaz53 velgedele.
04.01.2023 19:35
0
Algeline mõte kuidas hüdra jõudlus luua. Ehk on siin mõni lappaja mees kes jagab oma ajusid ja saaks selle aparaadi lõpuks liikuma. Esialgne masin loodi Rapla kortermajade aiamaade üleskünniks
04.01.2023 19:37
0
Sõlm on selline. Kas on kõik õige? Kaks voolikut jagajast lähevad veomootorisse
04.01.2023 19:42
1
Veomootor. .ise enesest peaks olema tohutult lihtne lahend. Bensakas nöörist käima,hüdropump teeb surve,jagajast kangi päästes rakendub hüdroveomootor ja aparaat liigub. Hiljem on aega hüdrorool ja tagumised aisad käima panna. Aga palun abi,et ehk on mõni meistrimees nõus oma ajud külge panema,et põlveotsas nikerdatud asjake liikuma saaks
04.01.2023 19:48
0
Nagu ei tohiks olla muret parameetritega. Kuna ns32 pump on otse võlli otsas ja bensakas annab 3600pööret välja,siis peaks maksimumid klappima. Veomootor peaks igal juhul üle elama.
04.01.2023 20:55
0
Lõppkokkuvõttes on lootus ,et kui aparaadi käima saab siis saan lõppude lõpuks hüdraulilise stantsi käima ajada. Põlveotsas alasi peal pinnides või üles sulatamisega vormi valades läheb tükk maad kauem aega. Kui aga hüdrosilindriga stantsida,saab kiiremini. Piisab vaid ühest toimivast press vormist ja toimiva landi/kirve või siku tegu saab kordades kiiremini kopeerida. Niisama hüdrojaama loomisel ei ole erilist mõtet. Seega saigi mõeldud ühe liikuva hüdrojaama peale. Kui on vaja,saab ka silinder puulõhkuja järgi pookida jne
UMP
image
04.01.2023 21:37
2
Ei ole mingi ekspert aga vanast ajast meelde jäädud,et NŠ pumpasid on nii vasak kui parempoolseid (pöörlemissuund). cool
04.01.2023 22:11
0
See tee on juba ära katsetatud. Esialgne pöörusuund oli õige,sest jagaja kangi libistades ei poonud päris kinni ja hädapärase liikumise veomootori võll ikkagi tegi,justnimelt kigisedes ja vahusambaga tagasivoolu paagist. Panin teisepidi pööruga pumba katsetamise pärast peale. Siis jäi matsti kõik seisma ja otsakaane vahelt õli lendas.
06.01.2023 09:54
1
Tere pigem võib viga olla jagajas.
 
06.01.2023 14:10
0
Tere,3600 pööret liiast,jagaja vigane,hügraulika paagi tasapind peab olema kõrgemal kui pump!Edaspidi tekivad problleemid rooliga kuna vajab vooluhulga piirajat(hakkab õli kuumutama) jne...!
06.01.2023 16:21
0
See toode tuleb tehasest ja hüdropaagi tasapind ei mängi justkui rolli. Õli kuumutamisele on rohtu,sai 12volti genekas peale poogitud,et vajadusel oleks võimalus elektriventilaator+õliradikas vahele pista. Millist jagajat oleks mõistlik kasutada? 2 sektsiooni on miinimum sest ühe alt rakendab vedu,teise alt toimiks rippsüsteem.
Palun oota