Miks sa jala oled kinni sidunud? Mootori ärakadumise takistamiseks pandi poollõdvalt köis kohe mootori alla, jala ülaosast kahele poole ahtripeegli ülemisse serva kinni. Praeguse sidumise puhul on igavene kepp mootorit üles tõsta. Teine asi veel see, et kui juhtud üle kivi sõitma, siis viskab ise mootori korraks üles ja on lupsti üle kivi, nii võib isegi vint terveks jääda- Kui sa selle seotud jalaga praegu täie trambiga kuhugi otsa sõidad, kust paat üle läheb, aga jalg just ja just kinni jääb, siis lendab sul mootor koos ahtripeegliga k jebeni materi!
Muidu hea paat! Sõitsin selle kombinatsiooniga aastaid ja püüdsin merest palju palju kala. Tonnides ahvenat ja lesta ja lõhet-forelli tsentnereis
Pole see surarelv ühti, kui omal vähegi mõistust ja kogemust on!