Otsi

Mehed ei nuta

Autor: piibu
Konksu kätte saamiseks läks u. 3 tundi aega
ja pool liitrit viina.Kalal käik ei ole ainult suurte kalade välja tõmbamine, juhtub ka selliseid asju.
Konks näppu!!!
14.06.2005
14.06.2005 11:13
njaaa...tuttav tunne. kunagi tõmbasin vastaskaldalt kolmiku põske
sai konks läbi vajutatud, kida näpistatud ja lupsti välja. pold probleemi...

paar aastat tagasi analoogselt pildile....haug lipsas peost ja tõmbas ülemise kolmiku kätte ja rapsis loomamoodi, oi kui meeldiv tunne oli... peopesa ja üks näpp olid koos. peopesas aga sügaval lihasees ja paide haiglas nii kui tuimestus tehti lõigati noaga- või oli see vastupidi..., igaljuhul arst ütles, et nüüd sa tead mis tunne kaladel on icccc

a aastaid tagasi üks sell viskas endla järvel suure kolmiku pojale mokkadekülge, täpselt nagu kala väsitades...

jõgeval välja ei saadud, kuna nii tugev ja suur kolmik. kutsuti haiglasse toonud kalamees appi
14.06.2005 11:21
minu kaastunne
14.06.2005 11:21
aga pildile 5 meelekindluse ja väsitamise eest!

14.06.2005 11:22
5+ emotsionaalse pildi eest.
14.06.2005 11:35
Maso värk. Sellise sügavuse saavutamiseks peab jõud taga olema. Kunagi sai ühele matsile suur konks skalpi visatud. Opimeeskonnal, mille üks kirurgidest mul oli au olla, olid kasutada järgmised vahendid: 1l universaalmedikamenti (viin), kirves, 2 paari näpitsaid, viil. Konksu ots uuest august välja, kirves nn. töölauaks, üks mats hoidis näpitsatega konksu ja kolmas sell viilis konksu kida maha. Op lõppes vahejuhtumiteta ja füüsilised tüsistused puuduvad. Küll aga olevat kannatanul igaveseks tempel mälus
14.06.2005 11:49
Oh tonuv! kas mitte me tookord koos ei olnud?

Endale kukkusin oksa kintsu kinni aga kuna vesi suht külm ikkagi siis alguses ei saanud aru. Kodus alles avastasin et forell on tüki kintsust välja hammustanud. teetanuse süst ja üks õmblus oli abiks

Konks pe...
14.06.2005 12:10
eks taolisi asju juhtub varem või hiljem paljudega. Olen endale nii sikuti aru üleni näppu torganud, on kirbu väike õng peopesas sees olnud kui ka suure vönkuva landi kolmiku aru sügaval näpus. Alati olen , "juustud" näpitsatega jõuga välja sikutanud, kui aga suure kolmiku aru kord sikutamise ajal murdus ja näppu sisse jäi, sõitsin otse kalalt tsikliga linna kiirabisse, sest konks oli roostes(olin esimest korda tol kavadel spinnat vibutamas) ja näpp läks paiste. Kiirabi helistas haiglasse kirurgiaosakonda ja sõitsin otse sinna. Tulin pikkades kummikutes ja vatipükstes haiglasse , pandi lauale pikali, 10 noort praktikanti olid karjas ümber, "juustud" haisesid, jube pläss olukord. Arst aga seletas praktikantidele kuidas tuleb teha tuimestus ja õng näpust välja lõigata, samal ajal vajus mu"Jawa" pehmel asfaldil ümber, akust voolas hapet välja, rikkus sumpsid ära...
14.06.2005 12:12
Mingi apsu tegi arvuti,Sõna "juustud"kasutasin vaid korra oma kommentaaris
14.06.2005 12:34
Otseselt mitte kalastamisega seotud lugu, aga keha augustamisest siiski... Rääkisin kliendiga juttu ja "mängisin" klammerdajaga. Mingil hetkel õnnestus lasta endal nimetis sõrm ja keskmine sõrm klambriga kokku, kesest lauset pealegi. Kuna käed jäid laua taha varju, siis kliendil võis küll tekkida küsimus, miks vennal järsku silmad nii suureks läksid ja hääl pisut pingutatauks muutus. Panin klammerdaja lauale tagasi ja õngitsesin klambri vaikselt kääridega välja
lõpus sai ikkagi normaalselt kätt ka suruda

14.06.2005 12:38
Mul üks juku viskas landiga mütsi peast, poleks mütsi old siis lant kuklas oleks pidand edasi põmmima.A kui saladus ei ole, mis firma konks see on mis näpus tilbendab, päris tibens konks tundub
14.06.2005 12:45
smarko, mitte, et me ainult koos olime vaid sina ainuke julge mees olid, kes snäost valgeks ei läinud ja julges põsekonksukida murdma tulla

a seespidise jutt üle tüki aja ajas endal ka silmad märjaks...icc
14.06.2005 13:09
miu - siiras kaastunne!!
kiq

14.06.2005 13:24
Hea makrofoto, saada konkursile.
14.06.2005 13:50
Ma vist ei taha enam lanti loopida.
14.06.2005 16:06
Seda lausa valus vaadata.

14.06.2005 16:48
Gamakatsu konks vist...
14.06.2005 17:43
Konks on Rapala 7cm landi küljest

Alumise konksu küljes rippus, aga haug. Päris valus oli.

14.06.2005 18:59
ai,ai,ai

mäletan,kui kunagi isal läks landikonks küüne alla

teised konksu harud olid haugi lõugade vahel

ja haug jätkas siputamist
14.06.2005 21:39
jaa-jah...ei ole see üldse mitte meeldiv tunne. umbes kuu tagasi ehk oli sama situatsiooon kui pea 1,4-ne jõekas väljavõtmisel käest libises, aga konksud olid ikka värskelt teritatud ...nii nagu peab. kui üks neist ikka täiega läbi käe lõikas ja siis kala oma tantsu tegema hakkas ...oi krt!!! silmamunad tahtsid peast välja ronida
) Pidin siis ka kiirabisse sõitma, aga kurivaim kalailm oli nii hea, et ei raatsinud aega raisata. leidsin külapealt ühe traktoristi kes oma õliste näpitsatega appi tõttas. mul vedas sellepoolest, et konks oli ikka kenasti läbi. pisar tuli silma küll, aga pressisin ta niimoodi välja, et sai konksu otsa koos kidaga ära hammustada.

tunnen kaasa kaladele kui nad peaksid sama tundma.
huu

14.06.2005 23:39
Vinged jutud siin "rubriigis", üks parem kui teine!

Kalad muide ei pidand valu tundma, rääkis üks kalateadlane, mingi Ervin oli nimi tal...

Aga kui jutte hinnata, siis kõige kõvem jutt on FISHERMANIL, teine koht on KALAJUHANIL, võttis värina sisse...

Piibu muidugi ka tubli, aga Rapala originaalkonks see nüüd küll ei ole...

Kui järgmine kord kolmiku endale silma tõmban, siis panen ka pildi üles!
15.06.2005 00:49
Endalgi põik pöidlas olnud traumapunktis kerge tuimestus väike skarpell ja asi korras. Peale seda ei tahtnud tükaega konxe näha
15.06.2005 02:17
mul on kah konksuga õnnetus juhtunud.

ma olin oma sugulasega kalal ja ta loopis suurt kummilanti millel oli jäme teras konks.

ma seisin ta taga ja ma ütlesin et ta ei viskaks aga ta vist kuulis , et viska ja siis tõmbas mulle selle konksu kukla poole pool sentimeetrit kõrva labast.

konks sai välja võetud kohapeal. konksu kallal nüritati näpitsaid pool tundi

kui konks oli katki saadud tuli uus auk teha ja sealtkaudu välja võtta.
15.06.2005 10:18
Hea, et pole jahimees....
15.06.2005 11:59
mul möödund talv Peipsil jääaugust püüdes jäi selline paras haugipurikas Rapala põigi otsa. Havi jäi risti augu alla, jää oma 60cm paks. Ajasin siis käe küünarnukist saati auku, hakkasin kala haarama ja jäin näppupidi selle landi sabakonksu külge. Haugiraisk oma siplemisega muidugi suurendas "mõnutunnet". Kedagi 500m raadiuses ka polnud, , et appi kutsuda. Nii ma seal siis kügelesin seal oma 5 minutit-õnneks külm tuimestas valu, aga juba liiga külm hakkas. Mingil momendil-ise ka õieti aru ei saanud -õnnestus konksust vabaneda ja kalast kinni haarata. Kätte sain!

Tuli välja, et siku oli haakunud haugil väljastpoolt lõua alt.
15.06.2005 12:55
ilus pilt ja muidugi kaastunne valu üle ikka juhtub aga et seda pildistada see ununeb nii ,et 5+
15.06.2005 13:35
Vat see on üks hea põhjus, miks kidata konkse kasutada
15.06.2005 13:51
Lõvi, siis pidid õlani augus olema kui mitte rohkem...

P.S. Paha mõeldagi selle jandi pääle.
15.06.2005 21:13
kunagi kui veel noorem olin, üle kümne aasta tagasi sai poistega kohaliku karjääri ääres õngitsemas käidud. Ja vahest ikka juhtus, et mõni rikkam kalamiis oma väärt lante või muud kraami karjääriäärsesse rohtu või kaldasse unustas. Tol päeval juhtuski, et trehvasin ühe tamiili jupi peale ja hakkasin mööda seda edasi liikuma. "Sõber" kalamees, kes ta mul oligi, ei tea kas ahnusest või muu hetke mõju ajel kargas ka minu seljataga tamiili otsa kinni ja tõmbas siis kogu jõust....

...tulemus: suur roostes vene plekk kargas rohust üles ja rebis mul vasaku käe keskmise sõrme kaks ülemist jätku käe seestpoolt lõhki. Kaunis sügavalt läks ka ja veri ei tahtnud algul kuidagi "kaanetada". Tuli suvaliste ajalehe tükkidega aidata. Arm on siiamaani ilus mälestus noorusest...heh.
15.06.2005 21:52
omal juhtus sama asi endlal ,pöidlasse ja küljelt sisse.lõpuk kiirabi päästis .kulus ka neli tundi.öeldi et kaks võimalust kättesaamiseks,kas edasi või tagasi .kahjuks valisin tagasi,kellegile ei soovi seda!
huu

19.06.2005 09:45
just mõtlesin, et ei tea, kas see tagasitirimine siis ikka nii hull on, aga paistab, et siiski on....
19.06.2005 20:40
ma ise ka algul proovisin tagasi tõmmata, aga see on ikka väga valus, lihtsam oli konksu ots välja suruda.
19.06.2005 22:08
Piibu, see pilt saada A Le Qoki meestele, las teevad sellest Diesel õllele uue reklaami "Mina ja mu arm!"
08.11.2005 21:55
AU !
19.12.2005 09:48
piibu tundub kohe ERITI WAIKNE MEHIKE OLEWAT! ega liigne tagasihoidlikkus ka mingi eriline woorus pole!!
11.05.2006 06:52
Säreveres kord ka õnnelik õnnestus juhtus. Olime kolmekesi, lanti loopimas. Vihma oli just sadanud, ühesõnaga mõnus värske olemine. Toona oli meil kolmepreale kasutada kaks spinnat. Vennalikult aeg-ajalt vahetades, olime oma pool tunnikest juba loopinud, kui mõned grammid üle kolme (poe kaaluga kontrollitud) haug otsa hakkas. Egas me siis sellega piirdunud. Kala kotis asusime järgmist elukat jahtima. Hasart oli nii suur, et ümbruskond ahenes nii kitsaks, et oli tunda ainult mina ja jõgi - jõgi ja mina. Sama tundis arvatavasti ka üks sõpradest, kellele ka spinna vahetuskord oli sattunud. Tuttav tunne, eks - sina ja jõgi, jõgi ja sina?
Mingil hetkel katkestas mediteerimise sõbra karje või oli see ohe, teps mitte ei mäleta, polegi tähtis. Nii siis: "Kurat, viskasin vist landi ära!?" Ega kaua mööda ei läinud, kui üks seljataga röökima pistis ja maas vingerama hakkas. Asja lähemalt uurides, avastasime, et kadunud lant oli tüübil prilliklaasi taga ja nii õnnelikult, et silma puudutamata lihasse ja silmakoobast ümbritseva luu taha kinni haakinud. Kuradima rõve pilt oli - tüübil lant näos nagu õlle reklaamis ja silmad nii pahem pidi kui olla veel saavad.

Proovisime mõnda aega lanti ise välja saada, aga korralikke vahendeid ka ei olnud ning kisa muutus väljakannatamatuks - ju oli ikka tal väga valus. Muud üle ei jäänud kui vanemad appi kutsuda. Poisi ema pidi kokku kukkuma kui lanti näos rippumas ja poissi vaikselt valust urisemas nägi/kuulis. Muidu vaikses kohakeses oli sireenide ja vilkurite möllu missugune.

Tunni pärast oli tüüp Türi haiglast tagasi ja lubas oma spinnat lahekelt kasutada. Ei soovinud tema enam seda kätte võtta.

Lõpetuseks olgu öeldud, et elle kolm+ haue püüdis õnneks eelpool kannatanu
29.09.2006 15:43
Aastaid tagasi sai 3l pinotexi plekkpotsiku sangaots sõrme kinni vistaud.. selline tömbiotsaga ning ca 1.5mm traatsang. Läks teine sõrmelihasesse nagu lupsti, sõrm ei liikunud - ehmatus jne... hirmust rebisin sangaotsa sõrmest välja, rebenenud havanst vaatasid vastu luu ja kõelused... alguses ei saanud suurt valust aru, kuid mõne sekundi pärast.. mnjaa hea tunne oli, haava ei lasknud õmmelda, kasvas ise kinni ca 1 kuuga, siiani ca 2cm arm alles

Tuttav viskas sõbral landikolmiku kõrvast läbi sõber pani koos landiga ehmatusest jooksu, tuttav ei jõudnud nii kiiresti kettalt tamiiligi järele anda, tõmbab veel kõrva peast, jooksis samalajal järgi ja andis tamiili järele..

Ikka juhtub.
04.01.2007 16:31
Üleeelmine talv forelli püüdes läks mul samuti landikonks nii 1-1,5 cm sügavusele sõrme.Kuna minu õnneks oli käsi juba täiesti külmunud,siis ma usalt öeldes ei tundnudki midagi,verd tuli ka vähe.Hiljem,kui olime sooja tuppa jõudnud,vot siis hakkasin alles valu tundma ja mitte liiga väikest.Käpp kaevu ja valu läks vähemask.Hommikul tõustes polnud enam valu,tõsi kala püüda oli väga raske.Nüüd on hea,saab sõprade ees sellega hoobelda.
18.05.2007 20:39
Ple midagi, mul sama asi aint keskmises sõrmes, ja peale selle viskasin sõbrale kõrva taolise konksu...!!
06.09.2007 16:29
ouuchhhh :S iuu
aga jah selliseid asju juhtub küll
25.05.2009 14:02
saad vargile minna, nüüd uus näpujälg!
12.03.2010 16:12
Oi kui valus see on, ma tean mis tunne see on ja mida sa tunned
29.04.2011 03:31
3 tundi nussisid seda välja?

hahaa

HALE
13.11.2011 19:50
ehh jah..mehed ei nuta
aga pisara ikka poetasid eks