09.06.2023 09:25
muudetud: 30.08.2023 09:28
1) Paat DULKAN RIB 360 (põhja trimaraan, väga hea stabiilsusega) - ostetud 2017 aasta suvel Kalastus- ja paadipoest. Samal hooajal oli paat vaid paar korda vee peal, kuna seda ümber varustati ja moderniseeriti.
Põhi oli täielikult "soomustatud". Fotol on selgelt näha. 2023. aasta suve seisuga vigastusi ei ole, välja arvatud väikesed kriimud liivast. Komplektiga tuleb kaasa originaal kate + rullikuga ankruhoidja paadi vööris. Samuti on paadis pehmed isted kotidega, ridvahoidja ja alus kajaloodi jaoks. Kaasas ankur 5kg. Põrandal on spetsiaalne kummeeritud põhjaga “vaibatüüpi” kate, mis hoiab ära paadipõhja kriimustamise ja kulumise eest. Paadi ajutiseks eemaldamiseks/hoiustamiseks või veehoidlasse transportimiseks on olemas ka ahtrirattad (roostevaba teras).
Talvel seisis paat garaažis rippuvas olekus troppidel ja temperatuuril +5 ja üle selle, seega PVC-kangal pole kortsu ega defekte. Igal kevadel töödeldi paati spetsiaalse geeliga, et pesta ja kaitsta PVC kangast.
2) Mootor TOHATSU EFI MFS20E S. Ostetud Kalaretk-ist mai 2018. Mootor on otsesissepritsega ja eeskirjade kohaselt sisse sõidetud ning kogu kasutusaja jooksul oli tangitud ainult 98 bensiiniga. Mootori 5-aastane garantii on lõppenud, kuid 5 aastat pole mootorile küsimusi sõnast "üldiselt", ainult õigeaegne hooldus (käigukast: MOTUL TRANSLUBE EXPERT 75W90 kevadel ja hooaja lõpus, olenemata läbisõidust, mootor: MOTUL OUTBOARD TECH 4T 10W40 - igal hooajal). Mootor on oma klassi kergeim (43 kg) ja väga ökonoomne. Kiiruse osas läks DULKAN RIN 360 sellel paadil nii: üks + asjad, pool gaasi oli 35 km / h, 75-100% gaasist, kiirus läks 42-44 km / h +. Kui kaks inimest, siis poole gaasiga 30-32km/h, 75-100% gaasi kiirusest läks 36-40km/h. Kõige ökonoomsem variant tuli gaasist 50-75%, olenemata inimeste arvust, kalapüük läks terveks päevaks 5-7 liitrises bensiinis, maksimaalselt 10l. Proovisime kolmekesi sama + asjad, läksime glissile, kiirus 29-30 km/h. Mootoriga on kaasas PVC kate. Kahjuks "suri" Hiina töötundide loendur välja ja mul pole võimalust töötunde näidata, kuid minu andmetel olid viimased näidud 2022. aastal 70 mt.
3) Haagis TIKI CS275-L. Haagis on ostetud uuena 2016 aastal ja "kasti" mõõdud on 2,75m x 1,37m. 2023 aasta kevadel vahetatud laagrid + paigaldatud uued rehvid 155 / 80R13 GT Radial Kargomax St6000. Tagumised LED-tuled magnetitel, vette sõites saate selle veepinnast kõrgemal välja võtta, "unustades" sellega esitulede kontaktide oksiidi. Üldiselt laskub see komplekt ilma suurema pingutuseta mistahes sügavusele alates 50cm+ ühe inimese poolt.
Suveks on haagis varustatud siinidega (100% eemaldatav) + vints + juhtrull. Talveks eemaldatakse kõik ja haagisest saab tavaline “kast”.
4) Haagis ja paat on ARK-is arvel, olemas kindlustus ja ülevaatus.
Olen omalt poolt valmis kõigile huvilistele näitama/õpetama/proovima Ida-Virumaa Vasknarva sadama piires (kuna sadam on tasuline, parkimine ja laskumine minu poolt).
Hind: 5000 (kauplevad need, kes oskavad, tingi)
Info: 56664215
Asukoht: Jõhvi vald / Alutaguse vald